![]() |
[Digi-painting] Throw the dog a bone
Mijn inzending voor Master And Servant challenge op CGTalk.com. Wedstrijd was onderverdeeld in twee onderdelen, 2d en 3d. Ik heb zoals je ziet meegedaan aan de 2d-sectie. :]
Met omgerekend ongeveer $50.000 aan prijzen en 2000 deelnemers wereldwijd is het een..tamelijk grote wedstrijd. :P Volledig in Photoshop getekend, op 2800 x 3800 res. Klik HIER voor high-res. http://www.geoffreycramm.nl/content/...andservant.jpg |
ja (y) mooi hoe je outlines gebruikt
|
oeh, die middelste 'gevangene' zit wel héél wijd met zijn benen :o
Maar echt, vind t héél mooi gedaan! t idee, de compositie, kleuren.. ben totaal geen fan van kleuren-met-de-computer, maar vind t toch echt heel mooi! (y):) |
Heel tof!
Mooie details enzo (y) die linkergevangene doet mij een beetje aan Gollem denken :) Heel leuk gedaan!! |
oeh :cool:
|
vette plaat (y) maar je hebt flink wat goede tegenstanders. succes
|
Tof. Ik had het geheel alleen wat donkerder gemaakt, vooral onderin, bij het bot. Het zou bijdragen aan de sfeer, maar misschien is het wel een beetje mijn stijl om alles donker te willen.
Maarhe, goed gedaan hoor. Hoe lang heeft dit je gekost? Kom toch ook gezellig naar Den Haag! ;) |
Thanks!
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
wow! :eek: super dope. echt gast, al mijn respect!
|
Tering this looks awesome. Bij mij kwam zo'n tarzan die in een boom klimt ged8te in me op.
Die hand is echt briljant gewoon. Er staan echt van die strepen op echt zo van ej die heb ik ook. RSPCT |
Gaaf gedaan :cool:
|
Citaat:
peperkorrel, wat mij betreft mag je winnen :)(y) |
Dope (y)
Hoe lang ben je hier nou mee bezig geweest? |
Citaat:
Citaat:
|
lelijk
|
heh, slettebak :]
|
Citaat:
je vader of je moeder? |
Citaat:
|
mooi :)
maar het gezicht van die middelste gast is imo beetjhe raar de achterste lijken nogal erg veel op LOTR gastjes maar : :o hoe heb je dat met die kleuren gedaan? |
nobodysbitch: Bedankt. :)
M-Bas2: van anatomie heb ik niet erg veel kaas gegeten, en het hoofd/nek klopt idd niet helemaal. En voor de rechter uitgemergelde slaaf heb ik idd referentieplaatjes van Gollum gebruikt. Wat kleuren betreft, eh tja, met een Wacom en lage opacity brushes stukje bij beetje kleur aanbrengen. |
Citaat:
|
Vet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |