![]() |
allereerste nickname?
hebben jullie een nickchange ondergaan? Of heet je al sinds het begin van je forumtijd zoals nu? Oh ja... zeg er even bij hoe lang je al lid bent!
Ik heette in het begin snoopy/mamo, omdat snoopy al bezet was. Op een gegeven moment kon ik het veranderen en sindsdien heet ik snoopy. Ik ben iets meer dan 4 jaar lid, en ik geloof dat ik nu zo'n 2 jaar geleden een nickchange heb gehad. |
Mijn eerste nick was TheRedArrow.
|
Ik was Rikkus :bloos:
wanneer de nickchange weet ik echt niet, en het maakt ook geen flikker uit lijkt me. |
ik begon op 03-03-03 als Tinjooo
maar toch maar veranderd naar het iets beschaafdere Tino met een dinges op de n , wat je alsnog wel uitspreekt als Tinjooo. |
Ik was Femmytje (niet dat jullie me zo zouden herinneren :))
Nu heb ik deze, en vind ik deze ook niet zo leuk meer :rolleyes: Maar zal ermee moeten leren leven. Ben al een tijdje lid, bijna twee jaar denk ik, maar ik ben pas de laatste maanden actief geworden. Toen heb ik mijn nick ook veranderd. |
Mijn allereerste nick hier was Gulpje. Dat is, damn, bijna vier jaar geleden. :|
Edit: omg, mijn eerste post: Citaat:
|
nope...altijd rare kwast geweest eigenlijk...
heb wel eens gedacht over een verandering |
hasseltboy.
|
Heb wel een maand of 4 onder een andere account gezeten. Verder nog nooit nickchange gehad, en ik zit hier nu 4 jaar.
|
Citaat:
|
Boogie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wachten is op een grappenmaker die "Koen" danwel "Tofke H" zegt.
|
Citaat:
Edit: het is nog toffer. Ik heb die nick ooit gebruikt als eh, tijdelijke nick. Als je op Moderne talen post, moet je een naam invullen, maar ben je geen lid. Die eerste post is dus van toen ik nog geen lid was. :cool: |
Citaat:
|
Koen is trouwens mijn undercover.
Zo, beter dat ik hem zo (slecht) maak dan iemand anders :P |
Citaat:
Ik wilde wel graag m'n eerste post terugvinden. |
Citaat:
Nee, zelfs voor mij is dat te makkelijk. Verschillende mensen spreken me nog steeds aan met MarkB. |
Citaat:
|
Ben hier op het forum begonnen als Kees-AfhaalChinees en hoelang ik al lid ben zie je bij info :)
|
Citaat:
|
Ik ben ruim 4 jaar lid, waarvan bijna 3 jaar als linda85 en bijna anderhalf jaar als balance.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*Kim EL*
En de allereerste nick hier was kilisha. |
Hm, altijd al N00dles gehad. Buiten dit forum wel meerdere nicks gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind je nick niet zo heel erg leuk. Maar dat komt vooral door de ~~'s en de spellingsfout die je met opzet maakt. Als je gewoon "Flierefluiter" had geheten had ik m wel leuk gevonden. Dus. |
Citaat:
|
Ik ben al meer dan 2 jaar lid, mijn eerste nickname was a*rainbow*girl en ik heb 'm een paar maanden geleden veranderd.
|
Ik heb 'm veranderd maar het is juist de bedoeling dat mensen mijn oude nick vergeten.
|
Ik was eerst Charlie1704, maar dat is al anderhalf jaar veranderd denk ik. Heb hier nog een hele hoop nicks zitten, maarja. Terzijde.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar der zijn hier 1001 namen die nietszeggend zijn En Vlierefluiter is wel degelijk iets namelijk, iemand die tijd genoeg heeft om zich te amuseren met het maken en bespelen van vlierfluitjes :) |
ik was freakyfire... ( hoe kom je er bij.. :S
|
Nee, ik heb vanaf het begin gewoon Mr.Oizo geheten. Misschien ga ik hem in de toekomst veranderen in Oizo, "Mr." dus weg.
|
Mijn eerste nick was Vice.
:eek: |
Ik was Noekie. Maar dat vond ik te cute.
|
hier risce.
eerste i-net was subzero (y) |
Gewoon Dinalfos.
|
Raarheid, nu sinds uhh 1,5 jaar lid of iets dergelijks.
|
Ik ben en blijf voor altijd de enige echte Shitonya (y)
|
Ik heette eerst The DarkSide. Werd toen DarkSide. Toen Hippielove. Toen Insane Juggalo. Toen Happydeath, die later is veranderd in Sky Jewel. Nu ben ik weer verdergegaan met DarkSide
|
Gothic, over 4 dagen alweer 5 jaar... op de klaagmuur had ik steeds verschillende, waaronder moi...
|
jammer, ik dacht dat het ging over je Aller Eerste Nickname Ooit. Ik heette Ukkie op de hello you! chatbox :)
Ik heette eerst... , wat per ongeluk was, want toen ik een naam moest invullen had ik geen inspiratie en dacht ik 'ah, dat kan ik later altijd veranderen'. Dat bleek niet het geval te zijn. Toen nickchanges mogelijk werden, wás er al een Sarah, dus moest ik wachten tot die een jaar niet gepost had. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |