![]() |
JavaScript Vraag
Is het mogelijk om via Javascript een pagina te preloaden in een bestand? bijvoorbeeld dat ik naar een site ga, dat die site eerst word gedownload in een bepaalde map (eventueel nog veranderen) en DAN pas runnen.
Ik ben momenteel nl met een 'Super-Menu' waarbij ik voor elke pagina een code moet zetten, als dit op een andere manier kan ben ik ook tevreden :cool: Thankz in Advance, Greetzzz, FloriS |
ik snap niet wat je bedoeld met "voor elke pagina een code zetten"
|
Je kunt in javascript wel images e.d. preloaden, maar je kunt niet naar een bestand schrijven.
|
hmmm... das wel minder dan, kun je wel een script laden op een gewone internet pagina dan? want als ik met een frameset in het onderste frame browse dan werkt het script niet wat op de frameset pagina staat. is dat dan op een andere manier mogelijk (ik kan dus niet in het onderste frame de code laden omdat ik daar gewoon in wil browsen)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
post anders ffhier wat je al hebt, dan kunnen we je wat beter helpen. |
Char: 1
Code: 0 Error: Object doesn't support this property or method SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> <!-- var NS4 = (document.layers); var IE4 = (document.all); var win = this; var n = 0; function findInPage(str) { var txt, i, found; if (str == "") return false; if (NS4) { if (!win.find(str)) while(win.find(str, false, true)) n++; else n++; if (n == 0) alert(str + " was not found on this page."); } if (IE4) { txt = win.document.body.createTextRange(); for (i = 0; i <= n && (found = txt.findText(str)) != false; i++) { txt.moveStart("character", 1); txt.moveEnd("textedit"); } if (found) { txt.moveStart("character", -1); txt.findText(str); txt.select(); txt.scrollIntoView(); n++; } else { if (n > 0) { n = 0; findInPage(str); } else alert(str + " was not found on this page."); } } return false; } // End --> /SCRIPT> Het dik gedrukte geeft de bovenste error, hij word wel goed aangestuurd via het frame return parent.findInPage(this.string.value); hmzz, de ene opgelost maar nu zit ik dus met een andur error :( moet ik hem laten weten dat hij in frame2 moet werken ofzow? ik komdur niemeer uit... PS: Dit is idd niet mijn script maar ik gebruik hem alleen voor mezelf hoor :) |
Citaat:
|
als je het niet weet dan ga je niet repleyen, dit script werkt wel degelijk op een gewone pagina
|
afiak heeft javascript geen body property zitten op het document...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |