![]() |
Mailyn Manson
Ik vind hem (soms) best goed, wie nog meer??
En heb je een cd van hem. of ben je eens naar een concert geweest, wat vond je ervan? xx |
- bij vlagen :o
- ja (wel cheap gekocht hoor :o of tweedehands!!!!) - ja, gezien op rock am ring :o leuk circus zeg, handjes in de lucht en meezingen! :bloos: :bloos: :eek: |
:nono: beetje editen zodat je typo's maken in topictitels :nono:
|
lol die edit :D
|
op zo'n avond als vanavond is het toch jammer dat je moet slapen he :(
|
Citaat:
|
ik zag haar ook op tv en ik vind haar nep, al vind ze zelf van niet.
ik hou niet zo van dr muziek, laat dr maar in een gospel koor zingen of met shania twain. |
Ik ga 2 juni naar het concert van Marilyn Manson. Ik heb op 1 cd na al zijn cd's... Ik heb hem 2 jaar geleden ook al gezien op Fields of Rock, alleen toen waren de foto's mislukt, dus vandaar wou ik altijd nog een keertje naar Manson, voor de herkansing.. hopelijk lukken de foto's nu wel :)
|
ik vind zn muziek wel leuk, ga m dit jaar zien op Rock am Ring :)
|
Hoe vet is dat stuk op Last Tour On Earth "I washed up on a beach made of cocaine and the sky was made of L S D! And every tree was made of maruhuana ofzoiets heh al lang niet meer gehoord maar dat vond ik toentertijd wel erg gaaf.
|
whooh
ik had even de hoop dat ie niet meer op lowlands kwam omdat iedereen erachter gekomen was dat die gast zo fake as hell is. |
ik ga dr heen op 2 juni
|
Citaat:
Chris Vrenna(Nine Inch Nails / Tweaker/soundtracks Alice&Doom3) Tim Skold(KMFDM, producer van veel industrial bands/projecten) Mark Chaussee(Rob Halford) Verder denk ik dat Twiggy zich aardig bewezen heeft door mee te kunnen in A Perfect Circle. |
Ik ga alleen voor de xx
|
die John 5 (ex-gitarist) is wel een fucking shredder..ooit wat video's van gezien..heeft ook dikke muzikale opleiding achter de kiezen geloof ik. En dan een beetje knaken verdienen met Manson (Y)
|
Ach, ik heb hem al eens gezien. Zou hem best nog een keer willen zien.
Vond het wel grappig toen hij op FOR 2003 Mickey Mouse oren op had gedaan en begon te zingen "it's a small world after al" en vervolgens door ging met "The Fight song" |
Citaat:
Z'n solo-album Vertigo is dan ook goed ontvangen. Verder heeft dus ook deze voormalige Manson gitarist in Rob Halford's band gespeeld. |
Citaat:
|
|
Citaat:
ik vind 'm ook niet slecht maar ik vind dat er zoveel betere bands zijn.. |
Ik heb hem live gezien op Fields of rock, en dat was echt gaaf :D :p
Ging die zo van die broekjes uittrekken van meisjes, maar die hadden er nog zo'n vleeskleurig onderbroekje onder, omg dat was zo grappig! :D :D IK vindt hem alleen niet zo goed als Avrel Lavigne, maarja :p xx |
Citaat:
Het is overigens een puur instrumentaal album. Als je soulseek hebt kan je hem ff downen. |
Probeer ontopic te blijven dan toch maar, enigszins en eventueel.
Ik vind hem erg leuk, qua uiterlijk heb ik het meer voor het huidige 'glamrocktoestand' dan het vroegere bloed/sm/spuwopjemedemens gedoe. De muziek vind ik meestal prettig, hij varieert voor mij ook genoeg. Verder vind ik het een vrij aangename en intelligente persoonlijkheid in interviews. Bepaalde dingen overdrijft hij, maar zoals hij nu is met shows en uiterlijk mag hij best blijven. Helaas mocht ik in 99 nog niet naar Werchter en heb ik hem dus niet gezien op het podium. |
Citaat:
|
Citaat:
...je wilt nog een keer omdat je dan eindelijk goeie foto's kunt maken...? |
Citaat:
ik dig Tainted Love en Disposable Teens wel opzich (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen cd's van hem omdat mijn broer echt alles heeft en kan ik dus makkelijk lenen. En ik ga hem zien op Lowlands. (Y) |
ik vind hem voor af en toe best leuk, en ik zou zn show ook wel eens willen zien. alleen maar omdat ik van anderen hoor wat een spektakel het wel niet is.
|
Wow t gaat er serieus aan toe in een MMtopic, eng gewoon :eek:
Maar ik vind hem dus wel goed en ga ze ook zien op 2 juni, Vertigo is idd ook wel een goede cd, eind dit jaar komt er nog een solo cd van John 5 :) |
van MM ken ik vooral Holywood en Grotesque en daarvan vind ik Holywood beter. Grotesque is te makkelijk qua meezingers.
nog nooit live gezien en geen plannen toe |
vind het maar een prutser
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik luister het nog heel af en toe.
Ik heb meer respect voor zijn kunst dan voor zijn muziek. |
Ik hou er niet van.
En zeker niet van de hysterie waar het blijkbaar sommige kleine meisjes toe zet. |
Ik heb er een dvd van, wat zal ik zeggen? De muziek is zo slecht nog niet, maar al dat gedoe eromheen hoeft voor mij ook weer niet :| Om het zo maar eens uit te drukken.
Als die vent The Grudge had geregisseerd was het gegarandeerd niet zo geflopt in ieder geval. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is zijn muziek wel goed, maar door het hele imago wat hij neerzet en het publiek wat hij ermee achter zich aan krijgt kan ik er niet meer objectief naar luisteren.
Ik heb sowieso vooral bij hem moeite om het imago los te koppelen van de muziek. Ik vraag me af of MM zonder dat imago op dezelfde plaats zou staan. De gasten van Slipknot dragen ook maskers, maar daar gaat het in mijn ogen nog meer om de muziek. En het is waar dat andere bands ook een imago hebben wat ze gebruiken. En hoewel ik het met hele (overdreven) imago idee niet eens ben, en vaak met de imago's zelf ook niet helemaal, vind ik het vaak minder erg als MM. Hij doet het er echt om. Achja. Citaat:
|
ik moet wel toegeven dat de documentaires waarin ie gewoon "brian warner" is, toch wel overkomt als een vrij intelligente man(wijf).
|
Citaat:
|
jezus en ik was niet eens serieus :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Botulism: duh, maar ik wel :P. |
Citaat:
zei die. Ik vind het ook niet zo'n ramp. Waarom zou je je als muzikant puur en alleen op de muziek moeten concentreren? Verder vind ik hem tegenwoordig niet meer interessant, behoorlijk kut zelfs, maar hij heeft vooral op de eerste drie albums prima dingen neergezet. |
Citaat:
|
Citaat:
tjongejonge, dat is toch niet truehue.... |
Ja. Ik kan er naar luisteren. Wat hij momenteel allemaal uitspookt kan me niet zoveel meer schelen. Een paar jaar geleden was had nog mijn favoriete band. Het is eigenlijk vrijwel het enige wat ik toen luisterde uit die muzikale hoek waar ik nu geen zelfmoordneigingen van krijg. Ik ben het ermee eens dat Golden Age een té makkelijk album is, ik heb nummers als This IS The New Shit nooit begrepen. Verder ben ik momenteel te gaar om een fatsoenlijke reply te typen .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |