![]() |
Wat moet ik doen???
Ik vind een meisje dus heel leuk. Ik ken haar nog niet zo heel goed maar ik spreek haar wel eens op msn. Alleen weet ik nooit waar ik het over hebben moet. Meestal vragen we aan elkaar of alles goed is en daarna houd het op.
Weten jullie mischien iets???? :( |
als je niet eens met een meisje een gesprek kan voeren kan je er maar beter helemaal niet iets mee beginnen. het klikt dan gewoon niet dus het loopt toch wel vast
oja bedank me later maar om dit advies. Cheers! |
trek je niks aan van squall, zijn opmerking slaat nergens op.
probeer een beetje iets over haar te weten te komen, vraag naar haar muzieksmaak, naar haar levenswijze, naar haar ouders en eventuele problemen thuis. Als ze nou sociaal is vraagt ze ook dingen aan jou lijkt mij. Probeer een soort band op te bouwen en leer haar als dat lukt beter kennen in het echt, als je iemand beter kent gaat praten ook vanzelf makkelijker, dat weet je neem ik aan zelf ook wel ;) Als je nou mazzel hebt vloeit daar vanzelf wel iets uit voort, ik beloof natuurlijk niks, het hangt helemaal van jezelf af. succes ermee en doe je best (y) |
Hehe..........
Heb je geen hobby's? Lijkt me stug. Vraag gewoon alles wat je te binnen schiet. Of bellen dan moet je namelijk wel praten........... |
[QUOTE]Anal Avenger schreef:
[B]trek je niks aan van squall, zijn opmerking slaat nergens op. umzzzz ik ben alleen maar realistisch |
[QUOTE]Squall schreef:
[B] Citaat:
on topic verder ==> |
anaaltje houd zich weer lief aan de forum regels :rolleyes:
|
Kben het eigenlijk wel met Squall eens. Hoe kun je nou een meisje leuk vinden als je er niet eens mee kan praten? :Confused:
En als je dr leuk vindt, en je kunt er niet mee praten.. hoe kun je dan denken dat een relatie mogelijk is. Een van de meest belangrijke dingen is communicatie. En daarbij, als je over MSN al niet kunt praten (wat meestal veel makkelijker en opener gaat dan IRL) dan lijkt het me IRL helemaal een probleem.. Maja ik kan het ook verkeerd begrepen hebben. Iig, als je niet met elkaar kunt praten heeft het gewoon geen nut. Voor mij tenminste niet. |
Citaat:
totaly my style, nee dit zou ik ook gedaan hebben denk ik |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |