![]() |
al zenuwachtig?
zijn er hier al mensen zenuwachtig voor t examen? t komt nu wel heeeeel dicht bij vind ik...kben best wel een beetje zenuwachtig eigelijk.. :s
|
of is hier al een topic over geweest...kon t nie vinden iig..
maja ben wel benieuwd dus wie zichzelf hier op zit te vreten ;) |
Zenuwachtig, nah. Ik begin me wel een klein beetje zorgen te maken over het leren, maar niet genoeg om het ook daadwerkelijk te gaan doen. Dus het gaat nog goed :)
|
totáál niet.
Behalve als ik in bed lig en me bedenk wat ik allemaal nog moet doen enzo :o |
Nou best wel, ik stuiter zo wat het huis uit van de zenuwen en stress maar het komt wel goed.. hoop ik
|
Een klein beetje. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Vooral de eerste dag. Maar het gaat toch wel goedkomen dus. :cool:
|
Mjah, ik ben vooral benieuwd hoe het er aan toe gaat, niet zozeer zenuwachtig :)
|
Ik ben niet zenuwachtig.. maar ik leer niet genoeg denk ik (en is ook zo).. misschien zou het beter zijn als ik dat wel een beetje zou zijn :)
|
Een beetje zenuwen is toch juist wel goed?
Lijkt me.. |
Citaat:
Zelf begin ik steeds meer last te krijgen van de zenuwen, maar niet zo ernstig dat ik niet meer goed kan leren oid. Bovendien is de kans dat ik zak heel erg klein, dus daar hoef ik me niet zoveel zorgen over te maken. |
Meer een gevoel van 'ik moet nu echt beginnen met leren'. Ik heb nog steeds niks gedaan, terwijl in mijn planning toch echt stond dat ik afgelopen maandag zou beginnen :confused: ;)
|
Citaat:
|
Ik ben al redeljik zenuwachtig aan het raken ja.
|
Citaat:
|
Nee niet echt. Of echt niet eigenlijk. Het is meer dat ik nu een beetje in tijdsdruk dreig te komen, maar dat werkt voor mij meestal het best. (y)
|
Niet echt. Die eerste ochtend denk ik wel, maar daar houdt het ook wel op.
|
Was niet van plan eigenlijk om zenuwachtig te gaan worden, tot nu toe ben ik best relax :)
Maargoed, het eerste examen zal vast wel voor wat spanning zorgen, maar daarna komt het helemaal goed................. Alleen beginnen met Economie1,2.................Kan leuker, denk ik zo. |
Nee, ik ben er verbazend rustig onder, wat ook wel terecht is gezien mijn slagingskans :cool:
Maar ik moet bekennen dat ik vannacht mijn eerste ik-kom-te-laat-droom had. |
Ik ben zo zenuwachtig dat ik niet KAN gaan leren :|
Ik kan me er echt toe zetten en heb dus ook nog niets gedaan :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, maar ik heb ook niet de concentratie om te leren. Dan ga ik leren en zie ik de hele tijd van die doembeelden voor me. Best vreemd aangezien ik een hele grote slagingskans heb.
|
Nee, nog niet !
|
Ik heb vandaag examenstresstraining gehad, om het dus te verminderen.
Maar ik ben sinds vanmiddag juist zenuwachtig(n) Het begint al bijna:s |
Ik ben best wel nerveus... Ik moet het toch wel goed doen... Als k eraan denk dan voel ik t in m'n buik en k slaap slecht... Naja, nog 4 dagen dan heb de 1ste gehad en dan zal t ergste wel over zijn...
|
ik snap het echt niet ik sta echt goed... maar tochben ik echt banggg:(
|
De ene keer denk ik dat ik ga zakken en de andere keer denk ik dat het me toch wel moet lukken. Een periode van een en al onzekerheid dus. Ik wil het echt zoo graag gehad hebben! Heb al eens Havo - examen gedaan, dus weet hoe het is, maar daardoor is het absoluut niet minder eng :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet het, heel slecht. En het erge is dat ik eigenlijk niet eens meer kan zakken en toch zo zenuwachtig ben :o |
Niet echt. Die zenuwen zullen zaterdag wel komen als het blijkt dat ik toch wel echt wat moet gaan doen. :o
Nee, ik heb me er al 6 jaar lang op voorbereid, ik heb er wel zin in eigenlijk. |
best wel ...
k zit oowk al egt te bedenken dat ik volgende week op precies dit tijdstip ga beginnen met mn maatschappijleer 2 examen bezig ben :D :s :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
naja na vrijdag is het ergste achter de rug vind ik :) |
Over het algemeen niet, alleen als ik examens aan het oefenen ben, word ik heeeel zenuwachtig.
(en nu, nu ik niks aan het doen ben, en mijn planning dus alweer niet volg :o ) |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :( :( :( :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :s :s :s :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
ja dus |
Citaat:
|
meh, neej
|
Ik niet, maar ik wordt wel zenuwachtig van dit soort topics, van mensen die al gestressd zijn en van goedbedoelde examenkrantjes van de volkskrant :mad: :mad:
Ik vind de planning van de examens echt relaxed, echt goed verdeeld over 2 weken en genoeg vrij, tijd om te leren (y) |
Ik ben nog steeds relax....
Leer goed. Enzo. Nou wacht maar op maandag. Ik zal zweten al is het 15 graden :p EN zonder inspanning ;) |
Bah, nie echt..
Ik begin meestal een weekje voor d'examens beginne te leren, en meestal loopt da goe af.. Alleen voor economie begin ik beetje te panikere, maar kom.. :) Ach.. waarom nu al zenuwachtig zijn? Tis nog een halve maand.. Heb het veel te druk om nu al te beginne lere Muziekschool, school,.. Kus |
Citaat:
???? :confused: |
Is da zo abnormaal?
Das de gewoonte bij ons hoor... Waarom al beginnes stresse van een halve maand op voorhand? Ach ja.. ieder eeft een andere school natuurlijk, wij krijgen nog enorm veel toetsen enzo.. dusjah.. Leren voor examens zit er nog nie in Kus |
Citaat:
Ik weet niet hoeveel keer jij dat al gehad hebt op je 15e ? Of ben je misschien belgisch en is het daar anders geregeld? Edit: Oke, je bent belgisch dat zal het verschil wel zijn :P. Ow, btw: Waarom is je avatar een oude man die door z'n haar frunikt? Anyhow OT: Jaja, ik begin em nu toch een btje te voelen, valt me wel tegen van mezelf. Normaal maak ik me nergens druk om (eigenlijk iets te nonchalant normaal (N)). Achja de oefenexamens gaan wat lastiger dan gehoopt, maar nog tijd zat om dat ff bij te draaien :). Mmm, ik denk trouwens dat ik weet waar het door komt. Normaal begin ik altijd op zijn vroegst het weekend van te voren en bij de rest van de dagen gewoon de middag ervoor. Nu heb ik op m&o, NL en Eng na alles al in grote lijnen door gelezen/redelijk geleerd. Dus ben je er gewoon meer meebezig ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ow...
:D Ik denk dak klein beetje verkeerd zit? En wa is da het verschil? Ik woon dus in België en daar moet men echt niet zitte stresse voor exames hoowr.. P.S. Die OUWE MAN is nog maar 30 jaar en is een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL BEKENDE ZANGER IN BELGIË Genaam Luc de Vos, met zijn groep "Gorki" Fantastische muziek gwn in holland zulle ze die ook wel kenne veronderstel ik..? |
Citaat:
Ik ben vandaag niet meer zenuwachtig, na gesprekje met lerares bij me op school tijdens examenborrel :cool: En toegegeven, zenuwachtig zijn is ook nergens voor nodig! |
heel onbewust ben ik toch wat chagerijniger, gestrester en ehm... zenuwachtiger aan het doen ja
|
ja ik ben behoorlijk aan t stressen :s
ik heb al 2 pakjes kauwgom er door heen gejaagd, en ik eet nooooit kauwgom. ik ben als een gek oude examens aan t maken... maar hopelijk komt alles goed en heb ik geen last van examenvrees... normaal ben ik altijd héél nuchter, maar nu is het wel anders :( |
Ik ben absoluut niet aan het stressen, ik verveel me de pleuris... (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |