![]() |
[Drumset] Linko.
Laat ik nou laatst een drumsetje hebben gekocht voor een aanzienlijke prijs.
Merk "Linko". "Linko Percussion Since 1930" word mij vermeldt op menig sticker. Kan er geen snars over vinden op internet, geringe informatie bij de drumwinkel. Kan iemand mij iets meer vertellen over dit retarded Made in Taiwan setje? |
waarschijnlijk een standaard budgetset. Sommige muziekzaken kopen standaardkits in bij een fabriek en plakken er zelf een merkje op (Musik Produktiv heeft bvb Magnum).
Tis gewoon n cheapo kit, waarschijnlijk met ketels van populier of filipijns mahony (zachte, snelgroeiende houtsoorten). |
zeg maar de "stagg" van de drumstellen dan ?
|
Citaat:
maar het is wel prut idd...als je mazzel hebt, komt het nog uit een toffe fabriek enzo. |
Citaat:
De Tama Swingstar/Rockstar en Pearl Forum/Export komen ook gewoon uit een fabriek met een hoge productie (natuurlijk voldoen die sets wel aan iets hogere eisen). |
Jep, just what I thought.
Danke Schön, nu heb ik het bevestigd gekregen. -- Niks tegen Stagg. Heb sinds Juny 2004 een splashje gekocht. Na een jaar lang flink erop geraggt te hebben, is er nog geen scheurtje te bekennen. Tegenover mij hebben ze zich bewezen, wat kwaliteid betreft. |
maar 'kwaliteid' als in stevigheid is iets anders dan kwaliteit van de klank.
|
drummers die er vanuit gaan dat een bekken gaat scheuren moet iets aan hun techniek doen. :|
|
Citaat:
Wuhan maakt fijne Splashes voor weinig geld (Y) |
Wuhan maakt zoiezo fijn spul voor weinig geld. Lang leve onderbetaalde chineesjes!
|
Citaat:
|
Citaat:
't Staggje geeft overigens een zeer aangenaam klankje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het woord aanzienlijk wekt de suggestie dat hij een bult geld heeft neergelegd voor een matige kit. :P
|
Citaat:
het is niet zo'n goed visweer vandaag ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
oh, goeie prijs, voor datgene wat je krijgt (y)
niet echt een "aanzienlijke" prijs |
150 euro koop je een goedkope cymbal voor
|
Citaat:
|
8" :D en dan 100 euro :(
|
want hij klonk zo mooi :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |