![]() |
Vriendin haar vriendje
Het is uit tussen een vriendin van mij en haar vriendje. Ik weet nu alleen niet hoe ik haar moet steunen of wat ik moet zeggen.
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen? Ik weet niet of ik tegen haar moet praten of haar met rust moet laten of wat. |
Vraag gewoon aan d'r of ze erover wilt praten, zo niet... dan heeft ze er gewoon geen behoefte aan.
Iedereen is weer anders :) |
Citaat:
|
Ze is nu op msn, ik weet niet of ik met haar moet praten of niet. Ik laat haar met rust maar misschien moet ik juist iets zeggen ofzo? :s
|
Anders vraag je of ze er over wil praten?
|
Citaat:
|
Soms heb je gewoon een duwtje nodig :p
|
Gewoon praten, als ze er iets over kwijt wil, merk je het snel genoeg
|
Gewoon vragen of ze het erover wil hebben, dat doe ik ook altijd :o en als ze dat niet wil, gewoon verder praten over andere dingen, mss komt het alsnog en anders is het ook goed :) iedereen gaat er weer op een andere manier mee om. Maar zolang je er voor haar bent kan je niet zoveel 'fout' doen :)
|
vooral tegen haar praten!! zeggen dat je het superkut voor d'r vindt (of in wat andere termen), en dat je haar zeker steunt.
wat ik ook meestal onmiddelijk doe met mijn friends als het uit is, is een datum prikken (liefst zo snel mogelijk) en dan iets leuks gaan doen. Dat wil zeggen: ik nodig hem/haar (meestaal haar btw) uit voor een film en stop hem/haar vol met chocola :) en of course luister ik ondertussen naar het verhaal met alle details, want ik ben een nieuwsgierig persoontje. verder gewoon lief zijn en veel knuffelen. het grootste voordeel is dat toen ik het uit had met mijn vriendje (vorige maand) dat men het zelfde plan met mij uit ging voeren, als een soort return of the favor. erg fijn al die aandacht vond ik zelf. succes! |
ga leuke dingen met haar doen en als ze daar geen behoefte aan heeft, laat haar lekker bij je uithuilen!
|
Gewoon praten met haar! Dat zal ze waarschijnlijk wel zo fijn vinden.
Je kan toch gewoon vragen hoe het nu met haar gaat. En je merkt vanzelf wel of ze er wel of niet over wil praten! |
Citaat:
Ga lekker de stad in opzoek naar afleiding.. (y) |
Wat ik haatte op dat moment was stomme vragen zoals: 'waarom...' , 'hoe....' 'wanneer...'
Als ze er iets wil over vertellen, luister dan. Als ze er niet wil over praten, probeer dan over andere, dagdagelijkse dingen te praten. |
niet op msn, bellen, of naar haar toe gaan, of iets samen gaan doen.. Niet op msn
|
Citaat:
|
"Hij was je toch niet waard."
|
Citaat:
|
gewoon er voor haar zijn..
Als ze met je wil praten komt ze wel naar je toe, in de tussen tijd kan je andere dingen met 'r doen (uitgaan of shoppen, zorgen dat ze ergens anders aan denkt en een beetje fun heeft) Gewoon haar laten weten dat ze er niet alleen voor staat is echt 't enige wat je kan doen... Veel succes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |