![]() |
Sick of it All appreciation
Maar ff een topic dan.
Ik had scratch the surface al een jaartjes origineel, plus een heleboel losse mp3's van yours truly. Zondag live gezien, en WAT EEN BAND. zo fucking energiek. Dit jaar bestaan ze 21 jaar dus ze zouden ook nederland een paar keer aandoen, 1 show is al bevestigd in de melkweg. HOPELIJK OOK LOWLANDS. NP Let go live. (y) |
heb het optreden via 3voor12 gevolgd. Klonkt best ok.
Wel grappig dat ze nog steeds Step Down als afsluiter spelen. |
_o_
|
En zo houden! Step Down is echt een gave afsluiter..
28 Juni zeker naar de Melkweg :) Sick Of It All heeft gewoon een geweldige live-show, met een goede frontman die het publiek goed weet te hanteren |
Ook lowlands, tja.
Ik zie ze liever in een klein zaaltje, daar hoort die band thuis. Maar ik waardeer zeker mee, superband met het album scratch the surface als hoogtepunt (mijn eerste hc cd....de emotie) |
|
hehe hoe hard gaan die gozers in het midden naar de klote? :D
|
Citaat:
|
Vette band.
Vond ze alleen op Pinkpop een beetje misplaatst. Op een groot podium, in de open lucht, ver van t publiek af....... Zet ze dan iig in de tent neer, dan hebbie nog sfeer. |
KUTBAND!
Na, serieus, ik hou van deze band, maar ik ga ze niet op altofestivals bekijken. |
Van de grotere hardcore bands volgens mij de band die bijna iedereen wel kan waarderen.
Beste hardcore band ooit. Live fantastisch! |
geniale band !
|
Ik hou van blood sweat and no tears...
|
Citaat:
|
Ook. Maar bovengenoemde blijft mijn favoriet.
|
Geef mij maar scratch the surface. ;).
Vette band, nog nooit een 'mindere' show van ze gezien terwijl het de band is die ik uiteindelijk toch wel het vaakst gezien heb. Heb weer veel zin in de volgende show, hoop d'r absoluut bij te zijn im melkweg. |
Citaat:
komen ook op graspop, over een goede line up gesproken :eek: |
|
Ik heb alleen die zelfgetitelde mini-cd. Tien nummers, samen een minuut of acht beuken. Ik ga wel naar hun show op Graspop (y)
|
Ik zal niet liegen en zeggen dat ik een enorme fan ben. Echter het is en blijft een symphatieke band. Live altijd zeer solide en t hart nog altijd op de juiste plaats.
En eigenlijk moet iedere hc kid deze band ooit gezien hebben in zijn of haar leven. |
sick of it all :cool:
zeker wel zwaar oke (y) (y) idd: hopelijk komen zo ook op lowlands |
step down is tevens het enige niet saaie nummer.
|
Ken het niet eens.
Metal, share je het? |
Citaat:
|
Citaat:
Ga ik maar eens den blauwe vogel wakker porren. |
de band waar het voor mij allemaal mee begonnen is (ook groot festiavl trouwens, lowlands 99), en nog het nog steeds uren luisteren en shows blijven een feest.
Ik vind ze trouwens zowel in een grote tent als in een goede zaal op hun plaats, heeft allebei z'n charmes. |
Laatste keer dat ik ze zag de trein naar huis gemist in amsterdam, lag uiteindelijk om 8 uur sochtends in bed. Dedication he!
Ik zou het zo weer doen! :cool: |
Citaat:
Om 8 uur in bed liggen is niets nieuws. Soia wel :bloos: |
vroeger was het mijn favoriete band maar geef me nu maar meer metal. Albums na built to last vind ik niet veel meer aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop voor die gasten op die foto dat ze de 'normale' braveheart doen ipv de 4-way want anders gaan ze inderdaad kapot.
|
vorige keer soia trouwens niet zo cool meer
|
Citaat:
|
naar mijn mening de beste live band op hardcore gebied (hatebreed een goeie 2e) Heb het op cd nog nooit echt geluisterd, maar mag ze graag live zien.
brother when it's us vs them you can always count on me! |
Citaat:
ik wil ook wel vanuit alle hoeken 'genomen' worden :bloos: :bloos: |
:D
ik ga vandaag eens kijken of ik die dvd opnames ervan kan pimpen (y) |
WTF is nou weer een braveheart???
Wazige naampjes altijd voor het simpele losgaan gebeuren, wie verzint dat eigenlijk allemaal?? :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon een wall of death. Niets nieuws.
|
Hoe gaaf is die clip van potential for a fall
|
appreciation.
|
Citaat:
|
Ik heb zaterdag tegen iemand uit Sick of it all gezegd dat Roelie een ten inch cock heeft. <3
|
Wel een geinig bandje. heb ze 2 of 3 keer live gezien maar toch niet echt mijn ding. heb 1 cdtje liggen, maar luister hem nooit
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |