![]() |
[TK] van alles!! (boeken,cd's, etc...)
ZIE MIJN LAATSTE POST VOOR DE SPULLEN!!
Er komt zooi bij en er gaat zooi weg. De laatste post van mij zegt welke spullen er nog zijn. |
Zijn die cd's van Alice Cooper en Judas Priest nog in goede staat? Anders heb ik daar wel interesse in.
|
Citaat:
Als je interesse hebt kun je me emailen (je adresgegevens etc.) |
Citaat:
Ik heb je een mail gestuurd met mijn gegevens. |
• The Boys from Brazil (Ira Levin)
Is dit dat boek over die nazibabies? zo ja wil ik het graag kopen :) |
Boek Toppers (Nederlands) (1 EURO p/s)
jaa ik wil ze allemaal wel eigenlijk. (: |
de buitenvrouw - joost zwagerman... hoe veel worden de verzendkosten?
|
Citaat:
Citaat:
• De reis van de lege flessen (Kader Abdolah) • De vriendschap (Connie Palmen) • Marcel (Erwin Mortier) • Terug naar Oegstgeest (Jan Wolkers) Mail me je gegevens maar. Verzendkosten zijn 2,25... Citaat:
|
Ik heb eigenlijk wel interesse in alle engelse blackbirds en in de buitenvrouw van joost zwagerman en de val van marga minco. Wat zijn de verzendkosten daarvoor dan?
|
Citaat:
• I know why the Caged Bird sings (Maya Angelou) • The Adventures of Huckleberry Finn (Mark Twain) • The Boys from Brazil (Ira Levin) • The Snapper (Roddy Doyle) De rest staat nog op gereserveerd... Deze kosten incl. verzending 6,25... Met de 'Young BlackBirds' erbij wordt dit 9,25. Mail bij interesse... |
Mag k foto van Bert en Ernie petje?
|
Citaat:
Dit staat er ongeveer op. Ik kan morgen pas weer een foto maken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als degene die 1984 gereserveerd heeft m niet meer wil wil ik m echt heeelll graag. Kan ik dr anders niet overheen bieden.. 4 euro?
|
Citaat:
|
is die rekenmachine zo'n grafische waar spelletjes op kunnen? dan wil ik hem! als dat zou mogen..
|
Ik wil Huck Finn! :)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarschijnlijk is die al verkocht door iemand hierboven... Als hij vrij komt dan laat ik het weten! |
hoi, je krijgt mail over die franse boekjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
hoeveel zijn verzendkosten? |
Aan iedereen die wat bij mij heeft gekocht het volgende bericht:
Ik ben niet van plan om elke dag naar het postkantoor te gaan, dus zal ik alles in stappen sturen. De eerstvolgende lichting zal halverwege deze week zijn. Van Stefan, Milou en Martine is het geld al binnen! Bedankt, de pakketjes zijn al gemaakt! Tevens: artikelen waarvan het geld van binnen is, worden verwijderd uit de lijst. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
(ga ik meteen doen) |
Het geld van L. Ineke is ook binnen!
|
Mag ik die tribal kopen? En wat voor ketting zat er bij?
|
Citaat:
Er zat een koord bij van dunne houtachtige sliertjes in elkaar verworven. Maar die was erg slecht, vandaar dat ik hem eraf gehaald heb. Je kan er beter een lederen koord doorheen doen. Mail bij interesse graag. |
Ik wil graag alle Duitse boekjes en Het geheim van Anna Enquist. Ik heb al gemaild. :)
|
Citaat:
Bedankt, je hebt mail terug! |
Bolletjesketting is voor mij!!
althans, morgen maak ik geld over en dat issie voor mij!! |
Wooh, een TI83 voor 15 euro! Jammer dat ik er geen nodig heb, da's echt wel goedkoop
|
Je hebt mail!
|
Op de post gegaan vandaag:
L. INEKE STEFAN SANDKER M.C. MORRISON M.D. DE BOER Geld ontvangen: L. WALET C.S. HUTTEN |
Bedankt, dan zie ik het morgen (of de dag erna) vanzelf verschijnen.
|
Ontvangen, merci!
|
het geld voor 'de buitenvrouw - joost zwagerman' is bij mij afgeschreven.
|
Citaat:
|
Ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd in die Duitse boekjes..
|
Die zijn helaas al verkocht, sorry...
Tevens geld ontvangen: K.E. v/d HONDEL |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat ik meerdere betalingen binnen krijg leek het me handig om weer een hele zooi tegelijk te sturen.
A.s. woensdag zal deel 2 dus op de post gaan. Sorry voor de lichte vertraging, maar ik ben ook student en heb ook een druk leven ;) |
ik heb het binnen
verzendkosten vielen wel mee he ;) |
ik heb het ook binnen, bedankt!
|
Dankjewel! (hoe zat het touwtje ongeveer vast? :bloos: )
|
Ik heb wel interesse in 'De koperen tuin', 'De zee een lied' en 'Vertraging' (en ook in 'Het geheim' :o ). Ik heb geen idee wat de verzendkosten zijn, dus pm me maar even over het totaalbedrag als je wilt...
|
kheb m, dankjewel!!
|
...
|
Citaat:
Want dan wil ik hem wel hebben :) Ow en ouwe, als je eigen topics gesloten zijn is het dus NIET de bedoeling dat je het zet in topics van anderen mensen :nono:. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |