Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   venster verdwenen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=118196)

Slaughterer 05-06-2002 21:58

venster verdwenen

een venster van een bepaald programma wordt elke keer buiten de desktop 'weergegeve'. Deze kan je dus helemaal niet zien, laat staan aanklikken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het venster weer gewoon ergens midden op mn scherm wordt getoond?

Het ligt niet aan de instellingen van mijn beeldscherm (ik heb niet een te groot beeld ingesteld)

help me please! :eek:

ekki 06-06-2002 10:56

rechtermuisknop op het balkje van dat venster op de taakbalk en dan op verplaatsen klikken, kan je 'm zo met je pijltjes oid verplaatsen.
of met je linkermuisknop op dat balkje klikken, dan (linker?)alt spatie en verplaatsen kiezen.

zoiets?

Slaughterer 06-06-2002 12:53

Citaat:

ekki schreef:
rechtermuisknop op het balkje van dat venster op de taakbalk en dan op verplaatsen klikken, kan je 'm zo met je pijltjes oid verplaatsen.
of met je linkermuisknop op dat balkje klikken, dan (linker?)alt spatie en verplaatsen kiezen.

zoiets?

Ja, maar ik kan er niet bij komen, dus ik kan 'm ook niet met de muis verplaatsen :(

Henri 06-06-2002 13:00

Rechtermuisknop op je startbalk, en dan iets met vensters naast elkaar schikken, probeer dat eens.

Slaughterer 06-06-2002 15:11

Citaat:

henri schreef:
Rechtermuisknop op je startbalk, en dan iets met vensters naast elkaar schikken, probeer dat eens.
ja, daar ben ik net zelf al achtergekomen :)

Maar dan moet het probleemvenster wel gemaximaliseerd zijn en er een anders venster aanwezig zijn dat niet is geminimaliseerd.

ekki 06-06-2002 18:27

Citaat:

Slaughterer schreef:
Ja, maar ik kan er niet bij komen, dus ik kan 'm ook niet met de muis verplaatsen :(
wel 'ns van PIJLTJESTOETSEN gehoord?
dat zijn die dingen die meestal een beetje apart in een groepje van 4 op je toetsenbord zitten en waar pijltjes (goh) op staan.

Slaughterer 06-06-2002 18:40

Citaat:

ekki schreef:

wel 'ns van PIJLTJESTOETSEN gehoord?
dat zijn die dingen die meestal een beetje apart in een groepje van 4 op je toetsenbord zitten en waar pijltjes (goh) op staan.

Wees dan duidelijk. Ik maakte erop het pijltje van je muis :rolleyes:

ekki 06-06-2002 18:42

Citaat:

ekki schreef:
... kan je 'm zo met je pijltjes oid verplaatsen...
sorry, hoor, maar een muis zijn niet pijltjeS, maar een pijltje.

nouja, ok, iig is het nu wel gelukt?

Slaughterer 06-06-2002 20:27

Citaat:

ekki schreef:

sorry, hoor, maar een muis zijn niet pijltjeS, maar een pijltje.

nouja, ok, iig is het nu wel gelukt?

hehe, het is gelukt :)

d.m.v. vensters naast elkaar raangschikken (zie boven)

perseus 07-06-2002 08:56

Citaat:

Slaughterer schreef:
Wees dan duidelijk. Ik maakte erop het pijltje van je muis :rolleyes:
Dat heet een cursor ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.