![]() |
Evaluatietopic
:)
Hoe vinden jullie dat t gaat? Ik vind wel okey op dat kenkiedeo-topic na :) |
fijn dat je het oke vindt :)
|
Jij ook Oma?
|
Het niveau is bedroevend laag en ik vind dat de FB's daar best wel wat aan mogen doen, Otis gaf al een goed voorbeeld met dat deotopic, wat heeft dat nu met je lifestyle te maken? Niets toch? Zo zie je er meer. Jammer.
|
Ja, er zijn idd wel topics die niets met Ls te maken hebben
Maar ik vind die deo topic wel er binnen passen, net zoals ander topics over geurtjes enzo |
Ik vind het te kantine. En ik houd niet van de kantine.
|
Citaat:
|
Ik wil weer een supergoedlopend topic waarom we met zn allen kunnen schaterlachen :(
Oma , kom jij eens met een tof idee :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn idd veel lijstjes topics, die zijn ook het makkelijkst om te verzinnen. Zelf probeer ik ook om nieuwe topics te verzinnen, maar ja... Er moeten gewoon stellingen komen over LS en dan kun je daar over praten. Maar ja... verzin die maar eens... |
ik vind het een beetje saai
|
Citaat:
|
ja alle leuke mensen zijn weg
|
ik ben er :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond het kamp kitch en wansmaak topic altijd leuk :)
alleen op het moment dat de vorige geopend was kwamen ook het ugly goth topic en het lekkere goth topic dus dus die camp kitch en wansmaak viel beetje weg. verder vind ik dat er idd best wat meer gediscussierd mag worden over wat je vind, en niet enkel stompzinnig elke keer die lijstjes invullen want dat gaat ook vervelen en dan krijg je onserieuze reacties, wat best dus best logisch is als er geen enkel ander topic is waar mensen hun gal kwijt kunnen :) |
Ik vind weinig lifestyle op lifestyle, nauwelijks discussiewaarde en veel onzinnige en vooral nutteloze topics. En nee, ik help er ook niet aan mee.
|
Ja idd veel leukerds zijn weg en als t n keer lachen is dan wordt ie gesloten :o
maar ik vind t nog wel oke gaan hoor verder |
Citaat:
edit: oh en verder vind ik het wel amusant :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
analyseer je medeforummer ook wel eigenlijk (y)
|
ik mis topics met diepgang
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het ook een beetje saai hier. maar dat komt me goed uit want ik moet aan school werken. :( |
Citaat:
des te meer reden om wat nieuwe leuke topics te verzinnen als zelfs de fb's het al saai vinden :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De forumbazen (*oma*) zeiden dat ze beter op gespam in de fototopics zouden letten, omdat er maar 2 per maand geopend mogen worden. Dat is welgeteld één keer gebeurd. Er worden hele discussies gehouden over van alles en nog wat, maar er worden in verhouding maar heel weinig foto's gepost. Daarbij zit ik nog steeds met de vraag wááááaááárom er in hemelsnaam maar twee fototopics geopend mogen worden, want als er in de wat-heb-je-aan-topic of in de wat-deed-je-vandaag-topic gespammed wordt, wordt er gewoon om de de 3/4 dagen een nieuwe geopend. :confused: Daarbij vind ik het lachwekkend dat gebande forumers - waarvan overduidelijk is wie het zijn - gewoon door mogen blijven posten onder hetzij een undercover of een nickname van een niet gebande user. :rolleyes: :D
Wat een beleid. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oude mensen en de dingen die voorbij gaan. |
lifestyle is sowieso geen sterk onderwerp, laat staan een leuk onderwerp. wie interesseert zich nou voor een lifestyle van iemand die je niet kent? alles is zooo nep hier (y)
|
Deze had nooit gesloten mogen worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:| :confused: |
Citaat:
|
Ik vind het saai gezien mijn gebrek aan posts de laatste tijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
achja, als jij je alleen maar kan vermaken door andere te becommentariseren ben je gewoon heel erg dom, of je verveelt je en hebt nooit iets te doen. en wat betreft zinlose topics: die van jou is dus zinloos, tenzij je gewoon dom bent (dan zou zo iets nog best leuk kunnen zijn). en deo topics zijn ook niet lifestyle, maarja als we alle topics hier gaan bekijken op of ze nuttig zijn of niet blijft er bar weinig over denk ik zo. de camp & kitch topic blijft altijd mooi (y) en die van de kamers is leuk. maar raakt in een sleur en is allang niet meer interessant. |
het lelijke goths topic moet terug :( dat was pas vermaak :(
mja t is hier n bietje aant uitsterve |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |