![]() |
ik zit namelijk met een heel groot probleem, ik heb van mijn vriendin gehoord dat ze onveilig heeft gevreeen ongeveer 8 maanden terug, en dat wou ze absoluut niet. ze is tegen haar zin in ontmaagd, ze was toen 13 en de persoon 15(de persoon in kwestie vree al eerder onveilig met andere meiden), mijn vraag is nu is er een grote kans dat ze aids heeft?
waar moet je een test laten doen en hoe lang duurt het ? |
Als je aids hebt gekregen, en dat je het kan 'zien' is min' 6 maanden
|
mja maar is het zinvol om een test te laten doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
[teminste, he krijgt allene de waarheid te horen] |
doe een test dan is er wel zeerheid en zit je niet meer te stressen, is nix aan krijgt prikkie en denk da je 2 weke moet w88 op de uitslag
|
Meestal is het zelfs zo dat wanneer je naar de huisarts gaat voor een SOA onderzoek ze je niet eens testen op AIDs omdat deze ziekte gewoon bijna niet voorkomt in Nederland. Dus om je nu zorgen te maken is een beetje overdreven lijkt me. Maar een test is wel zeer verstandig.
Geen zorgen maken, wel de test doen, en dit gaat allemaal heel soepel en relaxt en als je vraagt of ze niks tegen je ouders willen zeggen ofzo dan doen ze dit ook wel. |
Laat je vriendin testen, als zij de enige voor je geweest is tot nu toe. En je kan jezelf natuurlijk ook laten testen maar ik zou haar ook laten testen zowel voor soa's en aids. Dan weet je het gewoon zeker
|
Citaat:
|
ik zou toch echt effe testen als ik jou was en idd je kunt ook gwoon je vriendin laten testen als zij niks heeft heb jij t ook niet...en dan weet zij meteen of zij iets heeft...
|
kans dat die dude van 15 aids heeft is klein , AIDS krijg je neit als je sex hebt terwijl je het neit wilt hoor :D Die andere persoon emot het ook hebben , zo neit dan krijgt zij eht neit , en jij ook niet :)
trouwens ze is dus verkracht door een dude van 15 ? en jij doet daar niks aan :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |