![]() |
Bi, na, sk => Binas en andere leuke hulpmiddeltjes :)
Hey mensen,
Krijg je bij t examen er een Binas bij, moet je die zelf regelen of doet je school dat? Anders mag ik wel s heel hard gaan gummen. En biologie; Mag je biodata en binas erbij houden of moet je kiezen? Wiskunde... Een passer... is dat nou écht nodig? Willen de mensen die ervaring hebben met de examens hun licht hierover laten schijnen? (En de mensen die de regels wel kennen, natuurlijk :)) groetjes |
Begin vast met gummen ;)
En ja, je hebt een passer echt nodig, helemaal als je ook meetkunde erbij hebt. :) Alleen bio-zooi weet ik niet :( |
Volgens mij is het per school verschillend.
|
Het advies bij mij op school was: Je Binas helemaal uitgummen (ik heb een nieuwe oude besteld op marktplaats :o) en je GRM volstouwen. (y) Je Binas wordt namelijk gecontroleerd, je GRM niet. En ik geloof dat dat landelijke regels zijn.
|
Pfft, ik ga niet eens beginnen te gummen, ik krijg het er toch nooit helemaal uit. Ik haal wel een nieuwe ofzo uit de schoolbibliotheek. (y)
|
Bij ons op school is het zo geregeld dat school zorgt voor Binas bij sk en na.
En voor Biodata bij biologie. En natuurlijk een formulekaart bij wiskunde, maar daar vroeg je niet naar ;) Maargoed mijn school zorgt bij de normale toetsen ook altijd voor zulke dingen, het is zelfs dan verboden je eigen mee te nemen de toetszaal in... |
Wij moeten zelf de Binas en Biodata meenemen. Dat verschilt dus per school.
Voor de rest staat bij het examenrooster heel duidelijk wat je wel en niet mee mag nemen. http://examen.kennisnet.nl/vwo/rooster Als tip zou ik je mee willen geven dat je beter teveel mee kunt nemen dan te weinig, dus ik zou gewoon een passer meenemen. Als je nog vragen hebt, stel ze dan in de topic's per vak. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |