![]() |
Smerig
Wat vind jij nou echt smérig aan andersmans 'lifestyle' (ofwel hoe ze eruit zien)
Spui uw gal. Ik walg van ongeschoren dames oksels, benen en bikinilijnen (dat er van die heerlijke plukjes haar onder een bikinibroekje uit piepen) Prutjes zwarte mascara en oogpotlood in iemands ooghoeken vind ik ook vrij ranzig, om van dreadlocks, en allerlei vlechtjes waar mensen minstens drie maanden mee rond lopen zonder het te wassen, maar niet te spreken. Ielll :( |
mensen die de hele week in 'tzelfde tshirt lopen,
oke 2 dagen kan heus wel, en een broek nog meer dagen, OKE! MAAR NIET ALS JE DE HELE WEEK IN HETZELFDE T SHIRT LOOPT!!! :mad: :mad: oh en meisjes die een stinkende punani hebben zijn vies :) |
Ik vind mensen met vieze badkamers of vieze koelkasten heel smerig, :confused:.
Oh, en gister ging Chandler van Friends uit met de baas van Rachel en die aan "mascaragoop" in der ooghoek, :D. |
Mensen die stinken naar americain of salami (n) (n) .
Of meisjes die hun gebruikte tampons, of erger: maandverband, op de vloer in de wc gooien, open en bloot. Of meisjes waarvan je ruikt dat ze hun tampon/maandverband amper verversen :mad: . |
Citaat:
en nee ik heb t niet over mezelf |
Mannen okselhaar..(ja sorry,kan er niets aan doen)
zweet/stinklucht, gele tanden... vieze adem...vieze nagels... |
Citaat:
- mensen die hun kleding langer als een week dragen - meisjes met ongeschoren benen, oksels, bikinilijn - zweetplekken, zweelucht - dreads - vieze ijskast en badkamer - mensen die uit hun bek stinken - stinkende mensen |
ieuw dat is echt smerig ja.
maar ook: van die stinkende rusties (oftwel, mijn halve school loopt er zo bij) van die lui die anti - deo zijn, zich af en toe wassen, en muffe kleding aanhebben. van die msnen die je ruikt dat ze aanwezig zijn als je een klaslokaal binnenkomt!!!! :eek: |
Dr zit n kind in mn klas die echt enorm stinkt, en ze heeft elke dag dezelfde kleding aan. Vaak dan zwaait ze haar (enorm lange) haar opzij en dan ruik ik de lucht nog erger en ga ik bijna over mn nek.
Ik snap niet waarom mensen niet gewoon douchen, dat is toch veel relaxter? :mad: Verder: - stinkende bek - ongeschoren bikinilijn en oksels, benen scheer ik in de winter niet altijd niemand die t ziet..kost te veel geld dat scheerschuim. - ranzige teennagels - idd als je ongesteldsgeuren ruikt omg - zichtbaar oorsmeer - zichtbaar neushaar - VET haar gatverdamme bah |
Citaat:
|
Citaat:
|
pukkels met heel veel pus eeh
zweetplekken roos op iemands kleding vieze nagels en wat hier allemaal al is genoemd eeh ik denk niet dat ik nog wil ontbijten :mad: |
ik vind al het voorgaande smerig, en mensen die zichzelf helemaal ondersmeren met make-up in dikke lagen vind ik ook smerig, of jonge meisjes met hele ouwelijke make-up, of mensen die zo'n beetje continu onder de zonnebank liggen en daardoor eruit zien alsof ze net 3 weken in de jungle hebben gezeten (n)
|
smerige nagels
afgekloven nagels vieze "dode beesten op je hoofd" dreads ranzige crust krakers :mad: axe deoderant jongen op stage die een hele vunzige putlucht met zich meedraagt edit nav margottennenbaum: bruine rimpelige vrouwen met een te groot decoleté :( |
Axe, bah.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Etensresten tussen slotjes.
|
Citaat:
eten doe ik trouwens wel eens in de trein maar niet echt op mijn gemak :o mijn oma vondt het trouwens geen porem om een appel te eten op straat :( |
Citaat:
|
ik vind serieus dreads vaak heel smerig
|
Citaat:
|
wat ik echt smerig vind zijn onverzorgde en onhiegenische types, dus:
-ongekamde haren -stink kleren -etensresten in huis ook vind ik mensen die ongezond eten vies, zoals elke dag patat:nono: |
- Behaarde meisjes
- Zweetplekken/zweetlucht - Mensen die uit hun mond stinken - Vet haar - Behaarde ruggen - Mannen met een bierbuik (ik vind dat op één of andere manier nog vreselijker bij lange mannen) - Vieze nagels/ vieze handen - Stinkende dreads - Beugels waar niet nader te benoemen etensresten in hangen - Baarden en snorren - Stinkende voeten of sokken |
Citaat:
:( behalve de mijne uiteraard, want die was ik netjes... |
Citaat:
Mensen met zo'n hele vette glimmende, bepuistte huid vind ik ook smerig. Zwart buik- cq. rughaar bij meisjes :eek: :nono: En natuurlijk de te lage heupbroek met het te korte truitje en de TE vadsige buik (tel daar zwart buikhaar bij op en het is helemaal compleet) en als ze dan hebben gezeten en ze staan op, dan zie je van die zweterige rode randen op de plek van hun vetrollen. En idd mensen die uit hun bek stinken. Plakkende, stinkende keukens, vloeren, koelkasten, diepvriezen waar dan ook standaard een plakkende vieze kwijlende hond bij hoort.... Gaaatveeeerrr :mad: |
al het voorgaande en dit topic... ieuw!!!
edit: losse haren, vooral in of bij mijn eten... en wat Vice zegt |
Citaat:
Erg zonde want dreads kunnen er mooi uitzien. |
kopkaas
|
als mensne lelijk zijn/uitzien :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoals mijn huisgenote cornelia ranzig wijf :mad: |
vieze gele/afgebroken nagels
ongeschoren oksels iemand die stinkt, ondaks deo gebruik iemand met veel vlekken oh en het meeste is toch al genoemd |
Mensen die in het openbaar al hun snot en slijm naar boven halen en vervolgens vlak voor mijn gezicht zo'n vieze gore groene drap smurrie uitspugen :( .
|
Mensen die met hun mond open eten. Gatver
|
Mensen die naar een soort van menging tussen zweet en sigarettenmeur stinken.
Mensen met rijpe puisten :eek: Mensen met vies, vettig, ongewassen haar. |
Getver ik was een broodje aan het eten maar door dit topic hoef ik niet meer :mad:
|
mensen waarvan je t oorsmeer kan zien. bah bah
|
Citaat:
|
omg, op school loopt er een meisje uit de derde rond en die heeft een monobrau, een snor en arm op 'r haren. en het is niet dat er iets mis is met 'r hormonen ofzo. :|
|
Citaat:
Mensen die stinken en dan vooral uit hun mond en dat ze dan toch dichtbij je gaan staan en uitgebreid gaan praten. Maar ik durf er toch nooit iets van te zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ze heeft meer haar dan arm :confused:
|
Citaat:
Duh. |
gasten die continue heel vies aan het rochelhoesten zijn. en gasten met puisten ja, dan ga ik echt serieus kokhalzen(N) OF MENSEN DIE NIKS AAN HUN ACNE DOEN :mad: Godverdomme daar wordt ik zo aggresief van.
en ja het gebruikelijke, vet haar enzo:S of mensen met honden die stinken en die ze dan likken:S of mensen met honden in het algemeen. |
had ik zweetpiemols al genoemd :nono: :(
|
gadverdamme :(
|
Citaat:
|
Ik vind het ook vies als je ergens gaat zitten en de stoel is nog warm beeh
zweetvoeten en handen vind ik ook behoorlijk ranzig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |