![]() |
wat neem jij mee?
behalve de normale dingen als pen natuurlijk, wat stop jij in je tas?
ga je een heuse picknick houden met koekjes en drinken enz. of houd je het bij een flesje water Mascottes ofzoiets wat je geluk moet gaan brengen? zet het hier :o |
Gewoon wat te eten en wat te drinken.
En verder de normale dingen natuurlijk. |
Hé, dit topic had ik ook vannacht bedacht:)
Ik breng mee: *etui met voldoende pennen *eventueel rekenmachine of woordenboek *flesje water *misschien iets te eten, maar ik weet niet wat en het mag geen herrie maken:s |
Flesje water en een banaan ofzo (en/of druivensuiker)
Al dat gemekker met die complete overlevingspaketten van sommige mensen (n) Je kunt toch wel drie uur zónder 85 boterhammen en weet ik het allemaal nog meer. |
ik neem trouwens natuurlijk etui mee en ik gooi er gewoon 1903847233 pennen in, moet niet hebben dat hij net leeg is :o
flesje water, wij krijgen op school ook nog iets geloof ik aan drinken en verder miss iets van een koekje bij de lange examens (naja die van 3 uur dus) jah dat ritselen.. miss doe ik ze in een keukenrol ofzo, en anders overleef ik het ook wel zonder eten |
Citaat:
|
En ik dacht nog wel van wel :( (n)
|
Citaat:
|
Nou moet ik mijn hele wereldbeeld aanpassen :(
:P |
Ik heb standaard een stuk of zes potloden en ik neem echt wel vier pennen mee, hoor :eek:
Maar inderdaad, drie uur zonder eten is toch niet zo'n ramp?:s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik neem niks mee, anders dan pen, rekenmachine, enz. Eten en drinken is alleen maar irritant tijdens een examen en ik kan makkelijk 3 uur zonder.
|
- een aantal pennen
- flesje water - iets te eten (weet nog niet wat, waarschijnlijk een sultana-achtig iets) - afhankelijk van het vak een rekenmachine/woordenboek/biodata etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een zak chips is zooo kut voor de mensen die om je heen zitten. :s
Ik ga voor wat water, en evt een sultana oid. En mijn Binas natuurlijk. ^o^ Das mijn mascotte. :o |
Citaat:
|
Binas, pennen, rekenmachine, potloden, druivensuiker en een flesje water denk ik. :)
|
Flesje water en iets te eten, maar een klein beetje maar. Heb vaak dat ik niks te eten bij me heb in de toetsweek en dat ik dan honger krijg en dat m'n buik dan heel hard begint te knorren :bloos:
|
Happy Meal :o
|
Citaat:
ontopic: afgezien van schrijfmateriaal neem ik niets mee |
ik ga naar examen en neem mee.......
- broodje kaas (wit bolletje zonder pitjes e.d.) - pennen, potloden, evt. rekenmachine, geo en passer - benodigdheden voor het vak,zoals bv binas, e.d. - flesje water - en mn autopapieren, autosleutels, rijbewijs als legitimatie, en in mn auto nog een aantal blikjes cola (ook voor mn passagiers he) en eten in de auto (bezuinigingsmaatregel, eten van thuis meenemen... je moet wat he) |
Het basispakket:
- Etui met pennen, vulpotlood en gewoon potlood, geodriehoek en gum. - Flesje met limonade ofzoiets (iig zonder prik :p ) - Iets van een musliereep. Daarnaast soms nog: - (Grafische) Rekenmachine - Binas of Biodata - Woordenboek Op school krijgen we speciale energiedrank. Alleen ik heb nog geen idee wat dat is. Ik neem niet aan dat ze Bullit ofzo gaan uitdelen, eerder iets van vruchtensap ofzo. :p |
Citaat:
|
Lekkere gesmeerde boterhammetjes
Pakjes sap en een flesje water En wat lekkers... |
Ik ga naar m'n examens en ik neem mee...
De standaard troep aan pennen en benodigdheden Een flesje drinken, water oof frisdrank ofzo Een grote reep chocolade, of verschillende kleine, bonbonbloc denk ik Iets aan koek oid, voor als ik geen trek heb in chocola |
Etui met extra pennen
Lineaal en grafische rekenmachine alleen op woensdag (wiskunde :() Flesje drinken en iets te eten want ik wil geen rommelende maag :o |
Ik neem zeker wel wat te eten mee, want als ik het dan even niet weet kan ik rustig wat gaan eten. Dan heb ik tenminste iets te doen in de tijd dat ik diep moet nadenken :D En ik kan geen 3 uur zonder eten (hoe afhankelijk!).
|
Citaat:
|
Druivensuiker, niet dat ik enig effect merk maar het smaakt zo lekker en het is geluidloos (y) . Drinken doe ik erna wel, ik wil echt niet naar de wc tijdens een examen.
En ik ga serieus rood ondergoed aantrekken. En ik ben niet eens bijgelovig... |
Standaard zooi
Drinken (dubbelfrisss ofzo) |
Oeh, ook warme chocolademelk!
|
Fles water met dextrose ofzo, ontzettend smerig, maar verdomd goed voor je energie. Geen eten, want dat is niet toegestaan.. geen idee hoe ik 3 uur zonder te eten uit ga houden.
|
Waarom doen we eigenlijk zo moeilijk over eten enzo? Ik heb al het hele jaar SE's van 2,5 uur en 3 uur. :|
|
Nou ik neem me mascotte mee ;) Me geluks paardje. Eigenlijk een sleutelhanger maar ik had destijds de ring weggehaald. Iemand enig iedee of je en mascotte op je tafel kan zetten? Of ik neem me kleine konijnenbeeldje mee :)
Verder niks. :) |
Citaat:
|
je mag toch geen etui meenemen? :s of wel, en dat ze hem doorkijken?
|
Wij mogen geen etui meenemen en ook geen eten of drinken (we krijgen een flesje water van de school).
Hmm zouden daarom de resultaten van brabant gemiddeld zo goed zijn :rolleyes: |
flesje ranja en een muslireep ofzo
3 uur zonder eten kan wel, maar dan maaktr mijn maag zo'n herrie :bloos:. |
ik neem mee:
- een stuk of vier/vijf nieuwe pennen - idem potloden - puntenslijper - gum - typex-achtig iets - flesje water - GR als toegestaan, anders standaard rekenmachine (ik kan echt niet hoofdrekenen, en al helemaal niet onder druk; ik reken zelfs 8-5 ofzo nog na op mijn rekenmachine) - iets te eten, maar daar heb ik nog niet eens over nagedacht.. maar al dat gelees over eten mee maakt mij echt hongerig! ;) binas, biodata, woordenboek enz. mogen wij niet zelf mee, die krijgen we van school omdat we anders die helemaal vol gaan schrijven met nuttige dingen enzo... edit: ohja, ook nog een passer bij wiskunde en geo-driehoek bij alle vakken - voor de zekerheid |
Citaat:
Ontopic: -Ik neem iets van chokola mee (k kan t na 5 jaar HAVO nog niet fatsoenlijk schrijven). -Pennen, potloden en de hele rattaplan -Biodata (maar als t goed is issie daar al, k moet m inleveren 2 dagen van te voren) -Grafische rekenmachine, of gewone -Paar droge witte bolletjes (heerlijk!) -Iets van limonade -Druivensuiker -Antistresspilletjes (met bijbehorende fles water)... Voorkomt dat ik onderuit ga... :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
pennen, potloden, gum, puntenslijper, geodriehoek, passer (die ik nog moet kopen), binas/woordenboek, water en een banaan. Of zo'n Friesche Vlag Breaker-ding.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |