![]() |
minst leuke vak op school
Zouden jullie deze poll even willen invullen..
Het zijn maar een aantal vakken |
Duits. Het is het enige vak uit dit rijtje wat ik niet zelf voor gekozen heb maar wat ik toch moet doen EN waar ik slecht in ben/niet leuk vind.
|
Duits heb ik op de havo niet meer gehad gelukkig. Dat vond ik echt een rot taal.
|
Geschiedenis staat er twee keer in:d
Wiskunde, al die getallen(n) |
Citaat:
Ontopic: CKV, tekenen en ANW stonden er niet bij, dus heb ik maar voor Duits gekozen, hoewel dat ziekelijk eenvoudig was. |
Wiskunde. (y)
|
AK, het enige vak dat ik niet heb gekozen.
|
ANW staat er helaas niet tussen :(
Dan maar Frans |
Aardrijkskunde
|
Economie, omdat steeds maar weer dezelfde stof wordt herhaald. Ik heb er zelf voor gekozen, maar ik wil het laten vallen en volgend jaar in één jaar Frans 2 doen. Volgens mijn mentor, die ook leraar Frans is, kan ik het. :)
|
Engels. Absoluut nr 1 ergenis.
|
Ik wou meerdere vakken kiezen :o
Aardrijkskunde, economie en geschiedenis. |
Citaat:
|
Nee, juist niet :p
Geschiedenis(1?) kreeg iedereen, ik dus ook. Aardrijkskunde heb ik na de onderbouw nooit meer gehad en economie1 had ik erbij gekozen maar al snel weer laten vallen. Ook om de leraar trouwens (n) |
Ik twijfel tussen aardrijkskunde en geschiedenis, op zich vind ik beide wel interessant maar niet zoals ik ze op de middelbare school kreeg. Geschiedenis vond ik echt een stom vak, heel beperkt, beperkter dan aardrijkskunde. Dus ik heb geschiedenis gestemd :)
|
Citaat:
Maar goed ik mis Natuurkunde, dan maar Nederlands, het niveau daarvan is namelijk naar mijn mening iets teveel aangepast op dyslectici en dergelijke. |
Frans. Kots.
|
Ik heb voor aardrijkskunde gekozen, omdat ik daar echt het gevoel had dingen te leren die nergens over gingen. Net als ANW natuurlijk, maar dat stond er niet bij. Ik twijfelde nog even over duits, maar dat zou ik dan vooral gestemd hebben, omdat ik niet goed ben in duits (hoewel ik geen onvoldoende haalde: het was veel te makkelijk eigenlijk).
|
ANW. Rotvak. En totale onzin. Maar die staat er niet bij, dus dan maar Duits. Vervelende taal, vervelende leraren.
|
Engels, rot taal en rotleraar! :mad:
|
waar staat gym???? :(
|
geschiedenis :(
|
waar staat gym? en natuurkunde?! de ergste vakken zijn er niet!! ja scheikunde wel.. en tekenen!!
aardrijkskunde wou ik ook stemmen.. dat heb ik gelukkig niet meer en dat was ook maar 3 maanden leuk want teon hadden we een GODDELIJKE (!!!) stagaire :D :D |
ANW, omdat we daar als een stel zwakzinnigen werden behandeld waarvoor alles voorgekauwd moest worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van dit rijtje; scheikunde.
Maar gym was nog erger... |
DUITS, om alles lelijke taal,lelijke mensen,ze hebben ons bezet en ze bezetten mijn dorp nog steeds.Ik haat dat volk en hun taaltje
|
DUITS for sure
en daarna scheikunde :mad: :mad: :mad: |
Duits, ik krijg al rillingen van de lees- en luistertoetesen die we hebben gehad/gaan krijgen
|
Wiskunde met straatlengte. Met gym deed ik gewoon niks, niemand die er wat van zei, hoewel ik wel aanwezig was. En Duits was 'leuk' (in zoverre Duits leuk kan zijn) door de docent.
|
Engels was op de middelbare school een rot-vak voor mij. Ik was in alle talen goed, behalve de wereldtaal Engels. Bovendien was het een verplicht vak, dus ik moest het 5 jaar lang doen.
|
Frans, duits en de rest v.d. talen.....
|
Gym, scheikunde en natuurkunde. En soms tekenen.
|
Wiskunde (n)
Vooral omdat het door zo'n onwijze trut wordt gegeven die gaat janken als je geen vragen aan dr stelt (n) En ook scheikunde en natuurkunde, simpelweg omdat ik er niks van bak... :( |
Hm... was moeilijk kiezen... Geschiedenis of Aardrijkskunde...
Toch maar A'kunde. Geschiedeis is ook wel saai :o , maar onze docent maakt zich ZO BELACHELIJK dat het toch meestal wel lachen is! (y) |
Geschiedenis :)
We hebben een of ander kutwijf waarbij je gelijk strafwerk of zo moet maken als je 1 keer je huiswerk niet maakt, ze wordt helemaal kwaad als je spullen op je tafel hebt liggen als een agenda, andere boeken dan geschiedenis enz. Pakt ze die af :D "Jullie krijgen nu een korte aantekening", aantekening van 1 A4'tje :D de laatste 5 minuten van de les "We gaan nog even t/m vraag 7 nakijken", we kwamen tot vraag 2:D (en zo nog veel meer :o) Goed, daardoor wordt de les wel wat grappiger, maar ze kan zo saai uitleggen (n) |
Economie!
k*tvak dat ik heel hard ga laten vallen! Al die winstenbereeningen, import export, ik háát het! :o |
Ik heb gestemd op Engels. Daar was ik altijd heel erg slecht in en daarom vond ik het niet leuk.
|
Wiskunde *bwurbs* zelfs dat ene uurtje op dinsdag ochtend is voor mij teveel. Wiskunde A1, met een te achtelijke en verstrooide leraar. En zelfs dan sta ik nog voldoende... het blijft een wonder.
|
moet je alleen invullen als je dat vak niet leuk vind, of als de leraar het (leuke) vak niet leuk meer heeft gemaakt?
|
Citaat:
|
Economie en wiskunde... (n)
|
wrom staat geschiedenis er 2 keer in?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frans, zeker weten.. zo'n hekel aan dat vak(N)
|
Had altijd best wel een hekel aan natuurkunde (mede door een leraar), maar gym en wiskunde vind ik ook maar niets. Heb uiteindelijk toch maar op wiskunde gestemd, want die staat erbij.
|
Citaat:
frans is ook niet zo heel leuk.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |