![]() |
voorkomen = beter dan genezen.
heyhey
ik moet maandag (23 mei) aan mn eerste examen beginnen maar nu voelt mn keel een beetje dik aan en ik heb ook het idee dat mn ogen een beetje aan het onsteken zijn of daarmee beginnen. Ik heb al een sjaal om en geen make-up op. Iemand goede tips hoe ik er voor kan zorgen dat ik niet ziek/verkouden word? Ik slaap voldoende, ik eet redelijk gezond en ik sport dus daar kan het haast niet aan liggen. |
neem wat aginaForte van A-vogel (of het huismerk) zo'n 3 keer op een dag 2 pilletjes ervan nemen en je weerstand wordt een stuk verhoogd. werkt echt goed vind ik :)
edit: oja en ook nog spoelen met zoutwater, is wel vies, maar werkt ook goed, maakt je keel goed schoon. |
Voldoende vitamine C binnen krijgen! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb al een opgezette keel en word nu verkouden ben ik dan al niet te laat? of helpt het dan nogom het eerder over te laten gaan? |
Citaat:
|
als je een virusje opgelopen hebt, zullen wat voedingssupplementen niet echt helpen
|
Citaat:
|
Echinea Force (= aginaForte?) helpt je weerstand verhogen en het helpt ook als je al ziekig bent. Ik weet niet precies hoe duur het is, maar niet onbetaalbaar. ;)
|
Citaat:
|
Ik heb 3 weken hetzelfde gehad, oog ontstoken en later kwam er keelpijn bij. Ik heb van alles geprobeerd, maar het hielp niet, toen ben ik maar naar de huisarts gegaan en die heeft mij een anti biotica voorgeschreven.
Maar misschien werkt het bij jou wel met extra vitamines! :) Succes iig! |
Voordat je gaat slapen moet je even een glas wijn drinken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- veel vitamine C binnenkrijgen
- veel slapen - je goed kleden (dus niet in een shirtje buiten lopen als het er geen weer voor is) - gevarieerd eten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |