![]() |
Profielkeuze probleem
Ik moet binnenkort een profielkeuze maken, maar nu is mijn decaan ziek en hij komt niet meer voor de vakantie op school. Ik wil graag afwijkende vakken in mn keuze ruimte, maar ik weet niet of dat kan. Bij wie zou ik nu moeten zijn om dit te bespreken?
|
Citaat:
|
Hoe bedoel je afwijkende vakken? Je mag íeder vak erbij kiezen, ongeacht je profielkeuze. Meestal moet je je wel aan een bepaald aantal SLU houden.
|
Kun je dat niet aan je teamleider/coördinator (of hoe dat bij jou op school heet) vragen? Volgens mij moet die het ook wel weten. Succes!
|
k weet niet of dat bij jullie op school ook zo is ma bij ons heb je meerdere decanen en anders kun je altijd nog aan je mentor vragen diej weet dat meestal owk wel iets van....
|
Citaat:
En ik zou aan je mentor of de afdelingsleider vragen bij wie je nu terecht kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou als eerst naar je mentor gaan. Deze is er toch om te helpen bij dit soort 'problemen'. Mocht hij/zij je niet kunnen helpen, zou ik je afdelingsleider proberen. Evt. zou je voor roosterproblemen ook nog met je roostermaker kunnen overleggen. En als niemand je wil helpen, kun je altijd gewoon naar de conrector en vervolgens naar de rector stappen. Uiteindelijk luisteren ze wel hoor. :D
Ben je trouwens niet een beetje laat hiermee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon invullen wat je zelf wilt. Als het niet blijkt te kunnen is dat een probleem van de school, dat dienen zij dan op te lossen, evt. door jou te vertellen de keuze te wijzigen, maar je krijgt dan vast nog de mogelijkheid tot overleg.
Bij een aantal klasgenoten van mij is het ook gebeurd (lang geleden inmiddels) die hebben het ook op weten te lossen. |
Als je mentor, net als mijn mentor, gewoon tweede fase n00b is dan zou ik dus niet naar je mentor gaan. (oh, het vrije deel, oh nou dat maakt niet zoveel uit, want dat is toch maar 300 uur :o).
Je kan naar je Afdelingscoordinator gaan, naar je toekomstige Coordinator of gewoon naar de Examencommissie (er is vast wel iemand die alles precies erover weet enzo). Of je gaat gewoon naar de roostermaker.. Ik moest eerst het vak laten bestaan voordat ik er op in kon tekenen. Maar de roostermaker moest mij ook eerst spreken omdat mijn vak hem veel beperkingen gaf enzo :| Nouja, het is allemaal wel een beetje rompslomp. Maar ik weet niet wat voor profiel met welke keuzevakken je wil gaan doen? Even een voorbeeld : NG + AK + GS2 is bij ons dus onmogelijk. Uberhaupt is het onmogelijk om een ander vak dan eco1, eco12, m&o, informatica en muziek/ha/te te kiezen bij N-profielen :p |
Vraag eens wat rond. Ga naar je mentor, probeer andere docenten of ga naar de afdeling.
|
Citaat:
Dat werd wel tijd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |