![]() |
Veel hoofdpijn
Sinds het uit is met m'n vriendin heb ik heel erg veel last van hoofdpijn, normaal heb ik het al geregeld, maar niet zo erg, en dan werken asperines ook wel, nu werken die dingen zelfs niet. Ik heb parasetamol en ibuprofen al geprobeert, ibuprofen werkte eerst wel, maar ik moet, net zoals bij parasetamol, al heel snel meer nemen om het zelfde resultaat te halen. Door stess met school(lees: het gaat kut, voor de 2x keer) kan ik me niet meer relaxen, ik denk of aan m'n ex, of aan school, 2 situaties waar ik behoorlijk down van wordt.
hoe dit zo snel mogelijk op te lossen?? De pijn wordt met de dag erger. en dat kan ik nu niet gebruiken, aangezien ik het met school nu juist zo druk heb. |
ga 'ns naar een alternatieve arts als de reguliere je niet kan helpen.
altijd maar pijnstillers slikken is niet goed -> je kan er verslaafd aan raken en resistent voor worden. |
Citaat:
ik ben nog naar geen enkele arts geweest, ben het ook niet zo van plan, het is nu niet meer erger geworden, maar ook niet veel minder, gek genoeg merk ik er nu niet eens zoveel meer van, als ik ergens echt mee bezig ben voel ik het niet meer, maar als ik dan ff nix te doen heb komt het weer. Een alternatieve arts heb ik niet zo'n vertrouwen in, ik heb wel vaker alternatieve geneesmiddellen gebruikt, maar die hebben nooit echt goed geholpen, was meer het placebo effect wat het deed. |
Klink als spanningshoofdpijn...tijd voor bezoekje aan huisarts.
Wat voor hoofdpijn is het anyway? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |