![]() |
Ghb
is het nu werkelijk zo gevaarlijk als beweerd word?
en de paniek over: je kunt ghb overal kopen omdat het legaal is.. valt toch wel mee? ik weet echt nie waar ik het zou moeten halen... en op internet...zoals sommige beweren...heb ik het nog steeds nie kunnen vinden.. het is niet dat ik het wil kopen mar er word zo'n stennis over geschopt.. waarom verbieden ze die zooi dan niet als het werkelijk legaal is...??? |
Weet niet wat gebeurt er dan allemaal eigenlijk?
|
zolang je de dosis goed in de gaten houdt en er geen alcohol bij drinkt kan het weinig kwaad.. het is niet overal te koop hoor, maar op de goeie feestjes is het altijd wel te krijgen.. op internet kan je van die zelfmaak kits vinden... schijnt niet zo moeilijk zijn om het zelf te maken
|
Citaat:
|
nou k denk dat het toch best gevaarlijk is hor!
|
Bij de drogist op doktersrecept dacht ik, ik weet bij god niet waar je aan moet lijden wil je het krijgen maar ja.
Het is niet echt gevaarlijk volgens mij, het enige waar je op moet letten bij het gebruik van GHB is de dosering en absoluut geen alcohol erbij drinken. GHB en Alcohol is a definitive no |
Citaat:
is dus wel op doktersrecept (:p) maar NIET bij de apotheek te krijgen |
Citaat:
het is dat het me totaal niet interessant lijkt anders zou ik het wel eens proberen |
Citaat:
|
ghb is levensgevaarlijk pas er maar mee op!!
kuzz monique |
Citaat:
en in onweer lopen ook.. |
Het grootste probleem van GHB is de dosering. Ten eerste ligt het aan je zelf...hoeveel je hebben kunt, en ten tweede ligt het aan de GHB zelf, de zuiverheid....weet jij veel hoeveel ze erbij door hebben gegooid. toch een gevaarlijk middeltje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |