![]() |
Hoi, ik heb morgen al eindexamen.
Voor nederlands, opstel schrijven, maar ik hoor dus dat jullie dat al gehad hebben? Sommige mensen die toch nog wel morgen nederlands examen hebben. Ben je nerveusss? :cool:
Ik wel! |
Hoe komt het dat jij morgen al Nederlands hebt dan ?
|
Ik heb morgen Engels. :cool:
Brief schrijven. :cool: |
gaat examen doen tegenwoordig al niet meer landelijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ook tekst +samenvatting, maar misschien doen de andere 2 n ander niveau (ik VWO) .....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Staatexamen handeert andere data inderdaad. Alles is daar een beetje anders geloof ik. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
geen volwassenonderwijs, speciaal onderwijs. onze school is te klein voor eigen examenprogramma :) |
nou eh... succes dan he?
Ik moet gewoon volgende week aan de examens beginnen... geen zin in :( |
ik kan me niet herinneren dat ik een opstel moest maken als examen of schooltoets :confused:
succes iig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem al gehad. En het ging best kut. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We krijgen uiteindelijk toch het zelfde papiertje dus vind ik ook dat het landelijk moet zijn. Anders is nooit goed te beoordelen of het wel gelijk is aan elkaar. Maar goed dat vind ik ook met school examens |
Citaat:
|
De brieven/opstellen schrijven voor de taalvakken zijn SCHOOLEXAMENS.
De centrale examens zijn volgende week, en die heeft iedereen tegelijk. Dat is dus Engels (tekst), Nederlands (tekst+samenvatting) en Frans1,2/Duits1,2 (Tekst) |
Kheb nog geen x-amens.. Maar voor jou.. suc6;-)
|
Ik heb maandag m'n eerste examen (economie 1).
Brrrrrrr ik ben zo nerveus..... :bloos: |
Citaat:
maar we maken er het beste van :) Ik heb nu 4 eindexamens geoefend van 2004, 2003 en 2002. En op allemaal had ik een dikke voldoende. Dus komt wel goed denk ik! |
Citaat:
|
Leg dan het verschil uit.
|
sommige scholen hebben twee examens. (ofzo) mijn neef moest voor VMBO examen Nederlands een opstel schrijven en gewoon een tekstverklaring(landelijk). wanneer die opstel gemaakt wordt beslist dus de school.
:o |
Citaat:
Heel veel succes. |
Citaat:
Get it!? |
Citaat:
*zucht* |
Wel jammer dat het slecht ging. Maar het telt toch maar voor 1 tiende mee ofzo?
Iig dat is bij Engels wel zo.:) Engels ging bij mij echt heel goed. Ik had alleen een beetje veel woorden. (echt iets van 80 meer dan het minimale aantal) En dat meisje naast mij was gewoon al in 1 uur klaar, en we kregen er drie uur de tijd voor. :eek: |
Ik moet ook mórgen examen doen :o .
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |