![]() |
Explosion?
Hej, aangezien ik dit een keertje uit zou willen proberen wil ik graag weten of dit nog te krijgen is in de smartshop.
En zo ja, weet iemand dan toevallig of er in arnhem een smartshop zit waar ze nog explosion verkopen of waar het nog niet is uitverkocht :p? Alvast bedankt. En ja ik weet dat ik nog geen 18 ben. |
Volgens mij mag je dit zowiezo niet vragen... En je bent nog geen 18 :nono:
|
Citaat:
|
Dat kan ook :P.
|
Citaat:
|
je zegt het zelf al; verkochten
|
Citaat:
Maar toch bedankt. |
Verkopen ze verder nog leuke middeltjes in de smartshop die in de buurt komen van xtc of explosion?
Als iemand nog tips heeft dan zou ik die graag aanhoren. |
geen idee, wat ik ken komt geloof ik niet echt in de buurt van mdma. maar ik ken niet al het smartshop spul..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
explosion mogen ze niet meer verkopen. (maar daar doet de smartshop hier niet zo moeilijk over)
een alternatief hebben ze wel, het word Explosief genoemd en het is een vloeistof in een buisje (deed me nogal aan ghb denken) die vies smaakt en ruikt. een buisje moet genoeg zijn maar persoonlijk vond ik er niks aan, ik kreeg er gigantische buikpijn van en werd er moe van. het was lekker om relaxed naar muziek te luisteren en te zitten maar voor de rest ook echt niet. |
Het wordt nog steeds wel verkocht, maar ik geloof onder een andere naam.
Iets van Blutz / Blitz ofzo? Zoek even op google, dan vind je het wel :D |
Citaat:
|
Ze zouden het niet als delict op de geneesmiddleen wet moeten niet,
Het wordt namelijk niet verkocht als geneesmiddel, maar als room odoriser.... geurverfrisser, vandaar dat er zo een sterke vanille geur/smaak aan zit.... Er staat namelijk ook duidelijk op dat het niet voor inname geschikt is!! |
Citaat:
|
Citaat:
Ephedra mogen ze inderdaad niet meer verkopen. |
Redcaps zijn efedra, voor zover ik weet.
|
Citaat:
Daarvoor in de plaats zijn toch die herbal-xtc middeltjes gekomen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38. |