![]() |
Limiet op aantal tekens in privébericht
Er kunnen nu maximaal 5000 tekens in een privébericht... maar eigenlijk is dat toch wel erg weinig :p
Kan dat niet verhoogd worden? Of ben ik de enige die hier een "probleem" mee heeft... :) |
Dan kan je ook nog mailen ;)
|
Niet iedereen heet zijn Email adres open baar.
En natuurlijk niet iedereen wilt met iedereen mailen of msnen. Dan voldoet een PM toch voldoende :). |
Citaat:
|
Stel ik heb een mooi FAQ gemaakt, en ik wilde dat dus aan M@rco bijvoorbeeld laten zien, en hij is te groot, c.q teveel tekens, dan zou het wel handig zijn. Of bij andere zaken.
Maar het komt niet vaak voor, dat moet ik toegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk kun je ook mailen, of met een ganzenveer op een rol perkament schrijven, of een baksteen door iemands raam gooien met daar een lange brief aan vast, dat is ook het punt helemaal niet. Ik vroeg me gewoon af wat uberhaupt de beweegredenen zijn om maximaal 5000 tekens in PM's toe te staan. Als daar een goede reden voor is, of het kan niemand een reet schelen, vind ik het allemaal prima... maar vragen staat vrij, lijkt me. :) |
Dan doe je hetzelfde als wanneer je een lange quote in een topic wilt gebruiken: je houdt de relevante zinnen erin en de rest vervang je door aanhalingstekens. :)
|
Ik denk dat ze niet hoger dan 5000 gaan, anders gaan mensen hele werkstukken en brieven na elkaar toe sturen. Was al eerder zo een topic, weet alleen niet of ze de vraag toen beantwoord hebben.
|
Ik heb nog maar 1 of 2x problemen gehad met het aantal toegestane tekens. En ik heb inmiddels al duizenden PM's verstuurd.
|
ik heb er 1x last van gehad toen ik iemand een artikel wilde sturen...
|
Ik heb er zovaak last van, en dan moet je weer gaan strepen in dat wat die ander jou heeft gestuurd, maar is toch niet echt handig. En mailen is gewoon onhandiger, want dat gaat niet via het forum dus dan merk je pas dagen later dat iemand je iets heeft gestuurd en bovendien hoeft niet iedereen mijn mailadres te weten:o
Dus ik zou het zeer prettig vinden als het limiet wordt verhoogd, maar ik overleef het ook wel als ik steeds de quotes van de ander moet aanpassen:o |
Niet quoten, in een PB weet je echt wel wat je nog gestuurd hebt.
|
Citaat:
Ja, dat klopt. Of zo en dan wil je weten wat er ook alweer klopte;) |
ik vind het ook maar weinig
|
Ik moet zeggen dat ik toch ook die 5000 wel haal hoor en het dan maar in 2 delen stuur (zonder quote dus). Van mij persoonlijk mag het ook wel langer, maar dat is aan Jon.
|
lol, een pm van 4 delen :p
wie was mijn slachtoffer daarin ook al weer? :p ;) mag van mij ook wel langer dus ;) |
ik heb ook regelmatig pm's die ik in moet korten (en dus delen eruit halen) of in meerdere delen moet sturen.. ook zonder quotes.
en ja.. dan kan een mailtje ook wel, maar ik vind 't forum toch wel wat "hebben" :) (smiley's, fijner leesbare tekst/kleuren etc.) |
Ik zit hier absoluut niet mee. Maar ik stuur ook niet vaak pm's en als ik ze wel stuur gaat het meestal over iets op V&A, wat dus kort is.
|
Dit is wat je noemt, zeuren óm het zeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
dit trouwens volledig offtopic. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, stuur je toch nog een deel 2 er achteraan? Ik heb het vaak meegemaakt en toen pas er opeens een keer een deel 5.:o
|
Persoonlijk heb ik het nog "maar" drie keer meegemaakt, wanneer dit echt een probleem is wat je vaak tegenkomt vraag ik mij af wat je aan die persoon allemaal wel niet moet vermelden om daarvoor geen email adres voor te mogen krijgen. Wanneer het wat minder vaak gebeurd lijkt het mij het simpelst om een deel twee te sturen.
|
Misschien een vrij forse up, maar net toen ik een PM wilde versturen, mocht het niet want het was meer dan 5000 tekens. Ik controleerde de lengte vervolgens en het was precies 4999 tekens lang. Pas toen ik het bericht reduceerde naar 3466 tekens werd hij doorgelaten.
Hoe kan dit? |
Waarschijnlijk een foutje?
|
kan iemand mij trouwens vertellen waarom de limiet van max 250 opgeslagen priveberichten bestaat??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik de hele ochtend zitten verwijderen :( |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|