![]() |
bio dit leven
hey
is er hier of heeft iemand hier weleens een regressie ondergaan (vorig leven), en is diegene daardoor een heel ander mens geworden? ik ga dat binnenkort namelijk doen, en ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Ik hoop dat er mensen zijn! groetjes van linn |
Misschien is dit meer geschikt voor Mystiek oid?
|
maar ik ben een gast
|
Citaat:
|
Uhm, wat is een regressie precies? :confused:
|
Ik heb het een aantal keren gedaan, maar ben nu Napoleon van Bonaparte en vind het wel prima zo.
|
Citaat:
|
trouwens, wat een topictitel zeg (n)
|
Regressie :confused:
Dat was toch een vrijwillige opsluiting in het klooster. Dat je daar gaat nadenken over je leven en er tot rust komt ofzo. Edit: Of was dat nou juist retraite?? |
Citaat:
waarom zit hier trouwens nog geen slotje of zo op? :| |
Citaat:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden) re·gres·sie (de ~ (v.), ~s) 1 teruggang, terugkeer tot een vroeger stadium => terugval 2 [stat.] de richting van een functie tussen verschillende verschijnselen re·gres·sief (bn.) 1 teruggaand, terugwerkend <=> progressief re·gres·sie·lijn (de ~) 1 [wisk.] grafische voorstelling van een door regressie uit spreidende punten afgeleide functie re·gres·sie·the·ra·pie (de ~ (v.)) 1 therapie waarbij men als het ware wordt teruggevoerd in het verleden re·gres·sie·ver·ge·lij·king (de ~ (v.)) 1 vergelijking die de samenhang weergeeft tussen een grootheid en een aantal andere die haar beïnvloeden :) |
Citaat:
U hebt gezocht op retraite: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) re·trai·te (de ~, ~s) 1 periode van afzondering voor godsdienstige overdenkingen, gebeden, gewetensonderzoek enz. |
ik heb het maar op M&M gezet :o
|
Ik sluit dit topic (vanwege de onserieuze reacties).
Wil de topicstarter of een andere forummer hier toch nog meer van weten, dan mag je een nieuw topic openen op Mystiek :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |