![]() |
Het Grote "Help je Geliefde Medeforummer aan een Beter Uiterlijk"-topic Poging II
Geef je medeforummers goedbedoelde tips om hun uiterlijk te verbeteren naar aanleiding van foto's, posts of een verkeerde indruk die je per ongeluk hebt gecreëerd :o
|
TS begint bij Joe Carioca;
op iedere foto die ik in mijn korte forumbestaan van je hier heb gezien kijk je als een soort puppy in de lens, ik wil ook wel eens zien hoe je eruitziet als je lacht :) oja en geen doorzichtige truitjes dragen met een cupmaat groter dan b :( |
Margottenenbaum:
Het is niet nodig om in elke topic openlijk aan andere forumers te laten doorschemeren dat ze je nog moeten bellen/smsen. Plus, iedereen haat je, dus ik ook! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaara zegt:
ja amnjes jan moet z'n haar knippen voor de rest kleedt iedereen zich wel leuk denk ik |
Nou, doe er gewoon je voordeel mee! (y)
Opnieuw maar even Admiration, in het geval ze het de vorige keer niet gezien heeft, wat toch jammer zou zijn, omdat het bruikbare tips zijn: Probeer minder te posen op foto's. Foto's als deze kunnen écht niet! Niet zo zeer aan het uiterlijk gerelateerd, maar denk alsjeblieft ook aan het overmatig gebruik van de ";", het is heel leuk dat je een nieuw leesteken ontdekt hebt, maar om die nu in elke zin te gaan gebruik gaat me een beetje ver. Misschien moet je ook eens op zoek gaan naar wat middelen tegen je puistjes, acné is prima te verhelpen. |
Tegen Mijn* wil ik zeggen dat scherpe foto's leuker zijn dan bewogen foto's en dat less more is qua Photoshop bewerking.
|
Cerys kan beter geen linten om haan nek dragen want dan lijkt ze op een batterij hondje.
|
je foto bewerken zoals hier is niet leuk of mooi
en dit begrijp ik ook niet http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg http://www.tweakers.net/ext/f/59045/full.jpg leuk dat jullie allemaal zo hip gekleed gaan maar ik wil toch graag een hoofd zien in het fototopic |
Margot, waarom heb jij altijd je hand voor je neus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Crook: Ik vind dat hij zijn kop weer moet kortwieken, want dat was heet. :o
|
Ik vind dat Suikerprinses er zo tuttig uit ziet. Ik weet niet hoe ze het zou kunnen verbeteren. Iemand enig idee ?! :confused:
|
Citaat:
|
Ja dat is wel het meest logische he! :) Ik denk een ander kapsel wel wat verandering zou kunnen brengen.
|
Oja, Joe carocia moet z'n haar zoals eerst doen.
|
Citaat:
|
Zoals Teun eerst had toch ?! :)
|
ja, je moet teun nadoen met z'n kapsel
|
Als ik zo vrij mag zijn even een foto van de meid in kwestie:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...EL44YDWw09.jpg Ten eerste moeten die nepparels af, zz. Ten tweede lijkt haar haar wat stroërig, misschien een andere shampoo, maar dat laat ik maar aan jullie meisjes en/of Apomes over. |
Apomes moet af van zijn ponyslierten.
|
Inderdaad. Die slierten zien er vettig uit. (N) Niet aantrekkelijk ik denk niet dat hij dan de babe zou zijn bij naviGAYtion. :)
|
Ik vind dat Heartagram geen badeendjes meer op haar hoofd mag zetten. (y)
|
|
Citaat:
en mn haar LIJKT stroerig. ik heb een prima shampoo. palmolive. en dove haarmasker. toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe teun zijn haar nu heeft maar gemilimeterd staat erg leuk.
Ohja tim trabb wat minder negatief en wat stakkere shirtjes gaat volgens mij prima (y) |
Als iemand begint over m'n sik, ik kom je halen :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil graag tegen margottenenbaum zeggen dat het enige wat ik met mijn foto's doe is ze zwart wit maken, en bewogen foto's vind ik de shit.
Verder vind ik dat Teun zn haar weer moet laten groeien als eerst :eek: (y), admiration moet idd minder posen ja, en Apomes zn ponyslierten moeten eraf. |
Citaat:
|
Citaat:
als je alleen leuk kunt doen door dit soort dingen te posten, dan is dat sneu en had ik je allang de klas uitgestuurd :p |
Dat lag aan de wax, zei Ap.
|
Citaat:
:cool: :D |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
zo echt wel
|