![]() |
maandag scheikunde.. kennen jullie het al een beetje:o?
maandag scheikunde.. kennen jullie het al een beetje:o?
ik snap er niks meer van eignlijk :cool: en ik snap ook niet meer wat ik wel snap, of niet. dit wordt niks (y) :( |
:o succes..
ik heb maandag zorg en welzijn.. |
dankje:)
oww jij ook succes!! |
Ik heb geen moeite met scheikunde. Haal het hele jaar al cijfers boven de 8.5. Heb even het examen van vorige jaar gemaakt dat kwam uit op een 8.1 zonder te leren. Maak me geen enkele zorgen :)
|
Ik heb dinsdag pas NL.
|
Als je het hele jaar netjes heb opgelet, je formules kent.. Verbrandingen kent en gewoon een beetje kan nadenken.. Dan red je t met gemak..
|
Citaat:
Ja ik heb wat geleerd voor CE ik zal het wel goed maken :cool: |
Topictitel gewijzigd. Hij is nu algemener, zodat je al je vragen over Scheikunde erin kwijt kan: zowel vóór als ná het examen.
|
Grrrr ik ben zo kwaad. Ik heb 45 van de 65 punten :mad: Het is wel de hoogste gescoord op onze examen. Maar ik wilde graag 55 punten.
Alleen maar moeilijke vcragen. De examen die ik daarop allemaal had gemaakt waren veel makkelijker. Neem bijvoorbeeld die van 2004 tijdvak 1. :mad: :mad: Een of andere som 41 of was het 40. Over 1 gram zuiver calcium controleer of het goed is blabla. :mad: |
puuu jij hebt niks te klagen ik had er maar 35 dat staat ongeveer voor een 4.8 terwijl ik een 4.9 moest halen :mad: :mad: :mad: mja hopen dat de normgering iets omhooggaat
groeten |
Citaat:
|
dus wij zitten in het zelfde bootje :mad: :mad: :s (n) nou maar hopen dat de normering omhoog gaat:P
suc6 met je andere examens |
Citaat:
nou dat meot maar! anders krijgen ze met mij te maken:o:p dankjewel:) jij ook!! |
:p lol :p ik hoopt echt voor ons:P:P:P en suc6 met wiskunde over 2 uurtjes :S:S:S
|
moet maar gewoon:o
was vraag 34 niet fout:o? ik weet zeker dat het D was, bij de antwoorden staat B :( wiskunde:( dankje jij oook heeeeeel veel succes:p(Y):) |
:p ik had bij 24 wel B ik weet alleen de vraag niet meer mja :P
dankje wel |
Achteraf zei de leraar dat het een foutje was (zei het verkeerd tegen me). Ik heb 55 van de 65 punten :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |