![]() |
Trance cultuur
Wat vind jij van de trancecultuur die leeft in Nederland?
Swing jij ook graag op special d , freeloaders en tiesto en heb je ook een trancezonnebril met gekleurde glazen? Heeft elke trancenicht/sloerie per definitie een scooter? Heb je vrienden die trance zijn? Wat vind je erger trance of URBAN? Heb je wel eens een smsje naar tmf gestuurd? Wat vind je van Jeroen , Renate en Mental Theo? |
ik ga hard op trance! :p
|
Mental Theo klinkt als een junk
|
Geen vrienden die trance zijn.
Trance is erger dan urban, maar het scheelt niet veel. Geen sms aan tmf :nono: Jeroen Renate en Mental Theo. Vooral Mental Theo is jammer. :( |
hoe oud is mental theo eigenlijk?
ik hou wel van trance, lekker hossen in mn carsbroek :p :p uit mn dak op komt ie dan he |
ja en jammer dat renate bij tmf zit, want modellen horen niet bij tmf
|
|
dat is dus echt wel de shit he nora. (y)
|
Citaat:
|
ik ging vroeger nat op On Air van charlie l. en mental t.
|
wie niet!
|
|
|
trance is eng, allemaal van die licht getoeerde jongens met een driehoekkapsel, een diesel broek en een mouwloos g-star shirtje. en allemaal nog steeds rubberen bandjes om.
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
plur, baby, plur
|
ik vind de trance cultuur helemaal niks, al heb ik wel een vriendin die trance is.
|
Heb geen vrienden die trance zijn, scooters stinken, gekleurde zonnebrillen ook. Ik vind urban net zo erg als trance en nee ik sms niet maar lees wel de smsjes die gestuurd worden als ik me verveel.
Mental Theo vind ik wel tof, Jeroen is gay en ik heb geen mening over die Renate |
Ik hou van trance, maar met mate! Ik zal niet een hele avond naar trance luisteren hoor :nono:!
Ik heb één vriend en die is heel trance en ik vind hem eng en niet leuk want hij draagt altijd Puma en loopt gek :bloos: |
ik hou er niet van :nono:
en vooral niet van die mensen die in velgekleurde coolcat shirtjes lopen en met zonnebrillen uitgaan :confused: verder wil ik ze niet over 1 kam scheren, maar zijn het mensen die lichtelijk aso zijn en helemaal ontsporen als ze een klein deuntje en flikkerende lamp horen en zien. |
met dat soort creaturen ga ik bewust niet om.
edit: ik haat urban net zo erg |
ik ben op innercity geweest en Marco V, Tiesto, Luna, Mauro Picotto en Pavo live zijn opzich nog best wel aardig om eens gezien te hebben. het is allemaal wel redelijk catchy shit en de 3 laatst genoemde draaien live gewoon hardcore en dat is meestal wel dope (y)
|
Citaat:
eeh rot op :mad: |
Ik hou er niet zo van.
|
ik vind urban wel leuk, ik haat trance en alles wat ermee te maken heeft.
|
Nee, alleen house en progressive :eek:
|
Ik hou niet van trance en alle soortgelijke genre's, vooral top 40 zoals Scooter en Special D. Je bent natuurlijk ook niet echt trance zonder een scooter, gsus outfit, nikes, en axe. Erger dan trance kan niet, zelfs urban niet. Ook heb ik geen vrienden die trance zijn. Maar wel eens in een waas een sms naar tmf gestuurd, al was dat niet serieus. Iedereen bij tmf is trance, dus per definitie stom. En mental theo stinkt :(
|
Citaat:
|
Veel trance vind ik geweldig.
De trance cultuur zuigt dikke negertepels. Dat wel. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik heb een aantal 'normale' ( :D )vriendinnen die ook wel naar trance dingen gaan ja. Maar ze zijn niet zo erg als de gemiddelde trancer heur. :( |
Citaat:
|
hekel aan. hardcore to the bone is nog erger. hardstyl etc.
urban is ook stom, vooral die wiggers. :nono: |
ik haat trance en alles wat er mee te maken heeft, maar urban vind ik ook niet leuk
|
ik ben een en al trance baby
|
Trance staat gelijk aan niet bewust zijn, en dat is heel erg fout.
dat is dus NIET de bedoeling! |
Ik word altijd een beetje verdrietig van Mental Theo, :(. En ik heb nog nooit een smsje naar tmf gestuurd want ik vind dat TMF stinkt. Al mijn klasgenoten zijn Trance óf URBAN en ik heb ook meisjes met van die gezellige felgekleurde truitjes waar hun tetten goed in uitkomen in mn klas :). Ohja, en ze rijden allemaal op een scooter dus ja, (y).
|
Citaat:
|
Ik was gisteren bij Ferry Corsten, prima muziek. Maar mensen die dan met de armen in de lucht gaan, het ID-T logo doen, of opeens heel zweverig zijn natuurlijk een dikke nono (n)
Overigens was er ook een dikke harrie met een chriet tituelaar baard, en die ging helemaal los, en dat was mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de muziek leuk, de types niet
|
Citaat:
|
wu tang? :confused:
|
Citaat:
ik hoop dat ik dit nog een keer mag meemaken. |
Ik vind special D wel cool, en gisteren heb ik laidback luke gezien maar wat was dat saai zeg.
|
Ik hou van:
- Hardcore - Hardstyle - Happy Hardcore - Trance :D (y) Ow, punk vink ook nog wel vet ;) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |