![]() |
The Tribe
Wie kent deze Serie, en waar gaat die over? En wat vinden jullie ervan?
KMBA |
Afschuwelijk...
|
waar gaat het over dan??
|
een stel beschilderde kids die alleen op de wereld zijn en onnodig veel problemen maken...
zo nep zo dom |
Ik vind het heel lachwekkend.
|
Het is niet echt mijn favoritie programma. Vind de verhaal nergens op slaan.
|
Ik vind het wel grappig, maar ik het vergeet altijd. :D
|
|
Superleuke serie vind ik :D
Hier op t forum is er ergens wel een topic al pover geloof ik hoor. Geen idee alleen of dat nog steeds loopt :p Heb pas een dvd ervan gekocht, t eerste seizoen is nu uit op dvd, maar heb alleen de eerste 4 episodes gekocht... |
Hahah omg dat was altijd hilarisch. Alle ouders waren uitgeroeid door een of ander virus en daarom waren het nu de kinderen die de wereld (goed, alleen dat dorp dan) bestuurden. En waarom ze hun gezichten daarvoor moesten onderkliederen met schmink weet ik niet.
|
ik vond het altijd heel leuk, maar nu zie ik het nooit meer, omdat het weg is ofzow, weet iemand waar het nog te zien is? en waar ze nu eigenlijk zijn?
|
Wat is er zo leuk aan puisterige pubertjes met verf in hun gezicht die teksten aan het oplezen zijn en een beetje doelloos aan het rondhangen zijn? http://images.fok.nl/s/bonk.gif
|
Citaat:
|
vroeger vond ik het tof, toen waren ze allemaal wat jonger (en ik zelf ook) en toen waren die computer lui er nog niet.
|
nee met de Techno's vond ik het niet zo leuk meer. Ik vond vooral het begin erg leuk.
Wat écht irritant was dat ze het steeds herhaalden. Na drie keer dat gedoe met de Chosen kijken ben je het echt wel zat... en waren ze bijna bij het stuk wat we nog niet gezien hadden, begonnen ze WEER helemaal opnieuw. Stomme Yorin |
Citaat:
|
Ik heb nu DVD gekocht met de eerste 8 afleveringen.. het gaat als volgt..
alle ouders sterven door een mysterieus virus en de kinderen blijven alleen over en ze vormen stammen ofzo.. en ze moeten overleven, vechten enzo (ook al zie je geen echte gevechten, dat zou in het echt wel zo gegaan zijn).. en nadenken over voedsel verbouwen enzo... Is best wel leuke serie :p |
Omg, dat keek ik al-tijd :D Nog hele topics over volgespamd, hier... Nu al een tijdje niet meer en als ik er toevallig langszap moet ik toch wel zeggen dat het gewoon bagger is :bloos: 't Idee is best leuk, maar de uitwerking... niet :s Allemaal net wat te. Te kleurig, te dramatisch, te slecht geacteerd...
|
Citaat:
|
Verschrikkelijk :|
|
Wat een vervelende serie met vervelende alto's.
|
maar is het eigenlijk nog op tv? ik heb het al drie jaar niet meer gezien ofzow?
|
Dat was stom, maar ik keek het af en toe stiekem. :o
|
Citaat:
zitten bij seizoen 5 |
wheheh seizoen 5, ach tis wel grappig als je je verveelt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
en angerfist is goede muziek (y) vandaar, dr staat dus eggie*angerfist in lastige 'taal' |
Citaat:
|
Het komt vandaag om kwart over 3 Yorin! :)
|
Tis koel, maar k heb t al heel errug lang niet meer gezien :s
|
Ik vind het wel een intressante serie, overleven, samenwerken, beetje vechten, liefde enzo (y) :p ;) :) :bloos: (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |