![]() |
webruimte
Hye hallo mensen,
Ik had een hele leuke mooie site gemaakt voor al mijn leuke pics die ik heb op www.012webpages.com Ging helemaal goed echt geen enkel probleem totdat mijn hele site gedeleted was... dus vond ik niet zo leuk, maaar weet iemand een andere aanbieder?? liefst graties :cool: |
Goede gratis aanbiederes zijn er niet.
Neem je genoegen met wat minder dan is Lycos een optie. |
Meestal heeft je internetaanbieder nog wel wat webruimte voor je klaarstaan, maar ik weet niet of dit altijd zo is.
|
Lycos is een goeie idd :)
|
www.herejezus.nl geeft ook wel degelijke hosting (geen MySQL/PostgreSQL/PHP/ASP/FrontPage Extensions/... maar wel de gewone HTML/XHTML/... met andere bestanden)
daar krijg je 512 megabyte ruimte, en naar ik meen geen limiet van bandbreedte (maar als je echt te veel verbruikt, zal je waarschijnlijk een waarschuwing krijgen). Mijn foto-albums staan daar op HereJezus en ik heb nog geen problemen gehad met bandbreedte (zijn wel bijna de volle 500 megabyte foto's!) en er zijn toch wel genoeg mensen die iets aan die foto's hebben (foto's van schoolreis). |
Citaat:
|
|
http://www.tripod.lycos.nl/ kan je zelf helemaal weten wat je er mee doet, qua plaatjes, tekst, lay-out. is wel leuk...nooit problemen mee gehad, heb het al 4 jaar, en bestaat nog steeds.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor jezelf bedoel ik. |
Citaat:
|
Citaat:
sommige ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |