![]() |
[tekening] zielig meisje :o
blijft moeilijk om onbewogen foto's te maken zonder flits :bloos:
Tekening is alweer van een tijdje terug, maar vond t toch wel ff leuk om te posten :) Ik zelf vind de mond een béétje raar wel.. de messen hadden er misschien wat verder in gemoeten? en de haren... niet mijn gebruikelijke stijl eigenlijk maarja :) http://i6.photobucket.com/albums/y24...on_/Art001.jpg |
Gatverdamme waarom zou je zoiets tekenen?
|
Gaat wel, maar die messen zijn wat minder. IK zou de toppen erniet bij geschilderd hebben zodat het echt lijkt alsof ze in het meisje zitten, nu is het net alsof ze errond zweven vind ik :s
Ook het haar is niet echt mijn ding. Net alsof er wormen in haar haar zitten ofzo :s |
opzich is het wel mooi. De mond ook. Maar als ik jou was zou ik toch even de punten van de messen in het hoofd tekenen en die lichte plukjes vervagen in het haar zodat het wat meer overloopt.
|
ben je soms alto?
zo ja: nee ik vind het niet mooi! zo nee: nee ik vind het niet mooi! |
Zielig? Ze krijgt fucking messen in haar kop!
Ik vind het naar en lelijk. Oja dat rechteroog is veel te klein. |
Zonder die messen zou het een hele mooie tekening zijn :)
|
k vintet perspectief met die messen niet helemaal kloppen..
|
ik vind em lelijk, geen sfeer niks
|
Citaat:
|
Hij doet het niet. Maar ik geloof dat heel photobucket het even niet doet. Ik ben in ieder geval wel benieuwd geworden.
|
CRAP, die reacties zijn zo grappig, ik wil em zien :(
|
Zooi met een hoofdletter Z
|
ik vind die messen ook maar niks.
|
Citaat:
|
Bij mij doet 'ie het ondertussen weer gewoon hoor. :o
Wat zijn die grijszwarte dingetjes bij d'r wenbrauw en onder d'r oog eigenlijk? |
Ik vind het idee juist wel weer oke.. Maargoed, ze kijkt zegmaar niet alsof ze 5 messen in de kop heeft steken.. De expressie mist.
|
Je doet t OF echt dramatisch.. dan werk je dus die messen beter uit en gezichtsuitdrukking enalles.. of je doet t zonder.. maar zo ist zo net-nie
|
'zielig meisje'
ik dacht jahoor we gaan op de gothic toer en ik had nog gelijk ook... maar ik heb altijd als ik iets 'vroeger' heb gemaakt dat ik t dan daarna echt stom vind. maar jij post t gewoon nog makkelijk. het hoofd is wel oke uitgewerkt maar wtf doen de messen daar. ze kijkt alsof ze gewoon geirriteerd is omdat ze gekieteld word of zo. |
wat een slechte smaak heb je :)
|
ik? :eek: :mad: :p
|
Citaat:
|
ze kijkt niet echt of er zojuist tig messen in der hoofd zijn geramd. ze kijkt meer van "huh?" oid. ik vind het wel moooi gekleurd.. (de mond niet echt, die is naar mijn mening een beetje te zwart.)
ik vind de tekening opzich wel mooi, maar ik had zoals al meer mensen hebben gezegd, die messen gewoon weggelaten. |
zit er eigenlijk nog een diepere gedacjte achter?
persoonlijke problemen? |
mooi :) alleen de messen waren overbodig
|
verschrikkelijk
|
rechter oog is scheef. voor de rest, tja.
|
wat al die anderen zeggen niet zo super mooi!
|
Citaat:
|
GoTHIC!1!1
Maar waar zijn de scheermesjes? |
de messen zijn omdat het een 'eigen invalshoek' moest zijn van
"The Announcement" van Luis Royo, 't was een opdracht. Maar idd, ze moesten er verder in, en de haren was ik zelf ook al niet zo tevreden over :) Bedankt voor de comments over t oog en de mond, daar heb ik wat aan! :) & verder is t een kwestie van smaak, lijkt me. |
Citaat:
nouuu kijk ik ben heeeelll ehhh... onzeker :) :( :o :D :rolleyes: :cool: :p ;) :mad: :eek: :s :bloos: :eek: luis royo :( |
ik zie dat je gezichten hebt leren tekenen door naar echte gezichten te kijken
waarom doe je niet hetzelfde voor piercings, bloeddruppels en messen? Het gezicht is goed getekend, de rest vind ik niet goed. Het geheel voelt leeg, emotieloos, terwijl de bedoeling denk ik juist was dat er veel emotie in zat. Ik vind het geheel niet mooi, er is geen samenhang. Overigens: let erop dat je de ogen op één lijn tekent. Haar linkeroog zit veel hoger dan haar rechter. |
bah....lelijk...k snap zowiezo niet waarom je zoiets tekent :rolleyes:
|
Citaat:
&ik vind t mooi, het is mijn stijl.. |
dan mag je wel aan je techniek beginnen te werken.
|
Messen is misschien een beetje over-done. Als ze alleen al bloed huilt is het effect misschien wel beter als "Zielig meisje"
|
Daarom post ik t hier toch ook? om tips te krijgen hoe t beter kan?
:confused: :o en de messen zijn ook teveel ja, maar t moest nog een beetje lijken op the announcement, dus vandaar. Maar de titel hoort er niet bij hoor, dat was gewoon om het een topic naam te geven :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar mijn avatar straalt toch niks anders dan pure positiviteit en mensenliefde uit?
(en toegegeven, een ietwat cynisme :o ) |
Nee, je had het over beter kijken naar messen en bloeddruppels, vandaar.
Laat maar, ik ben duf. |
Ooguitdrukking is mooi gedaan (Y). De mond en de nek zijn wat minder, je moet wat meer schaduw aan de onderkant van het hoofd doen (bij kaken enzo). De nek mag ook wat donkerder. Haar is wel mooi gedaan. Ik neem aan dat die 4 grijze dingen piercings zijn, maar ze moeten wel in een boogje lopen, dus met de kromming van het gezicht mee. De piercing door haar rechter wenkbrauw is niet mooi en te groot.
|
Citaat:
|
Ik heb echt een fucking hekel aan die Goths.
Ze praten alleen maar over de dood! Echt zielige lui. Er zit er ook eentje in mijn klas en al haar vrienden zijn altijd aan de anti-depressiva. :D :D (zij zelf dus ook) Echt leuk! :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |