![]() |
zonder tv
Zouden jullie een maand zonder tv kunnen leven?
TS: ja makkelijk (y) |
makkelijk. zonder pc is een ander verhaal, maar kan ook goed,
|
makkelijk, ik kijk toch nauwelijks... en als ik kijk zap ik toch
|
Ja, ik kijk alleen als ik niets anders te doen heb. En bepaalde series die ik volg, maar ik zou het niet erg vinden moest ik ze missen. Ik kijk nu zowiezo tijdens de week al geen tv meer omdat ik op kot zit en daar alleen pc heb.
|
makkelijk
|
Citaat:
|
Zolang ik een computer (liefst met internet) heb, kan ik wel een maand zonder tv.
|
ik denk wel dat ik dat zou redden.....mits ik wel een video mag aansluiten om wat programma's op te nemen :)
in deze tijd: peking express en meiden vd wit. dit was t nieuws kijk ik wel via i-net :D |
Nee, ik ben een teletekstjunkie.
|
Ik heb ruim een half jaar op kamers gezeten zonder tv .
|
Ik kijk toch zo goed als geen tv, dus ja kan makkelijk.
|
Thuis wel denk ik, dan kijk ik toch amper tv. En heb ik een computer met internet.
Op mn kamer zou ik het wat moeilijker vinden, omdat ik daar niet kan internetten, en ik eigenlijk elke avond wel tv kijk. En sommige series zou ik wel missen denk ik :bloos: |
Als het moet wel, maar liever niet. Ik heb het een paar maanden alleen met Ned 2 en Ned 3 via een antenne moeten doen en dat was niet echt leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Teletekst via internet vind ik op het randje :p Ik denk dat ik het wel zou kunnen. Dus ook zonder teletekst te kijken op internet. |
Nee.
|
Mwah... denk het wel ja. :) Al is het dan wel jammer dat ik dan veeeeel minder sport kan zien. :( Maja, heb ik weer tijd voor andere dingen. :p
|
Oh ja hoor.
Wel internet dan, dat ligt iets gevoeliger;) |
Citaat:
|
makkelijk zonder tv!
zelfs pc (+ internet) alleen niet echt handig voor opdrachten school! |
Als ik op vakantie ben is het geen probleem, maar ik zou het toch wel heel vervelend vinden als ik thuis geen tv zou hebben.
|
Opzich wel, doe het ieder jaar met de zomer. Maar op het moment is er een programma over geneeskunde in rotterdam en dat moet ik wel zien. (studeer er zelf en ze waren aan het opnemen tijdens een college van ons)
Verder baal ik wel als ik nu even het laatste stuk van ER en Joan of Arcadia moet missen. Liever niet nu dus, maar verder weinig problemen mee. Zoveel tv kijk ik niet. |
Ik ga altijd vier weken op vakanite, heb dan ook geen tv op de camping. Maar vermaak me prima! :cool:
|
Citaat:
|
Alleen als ik in die periode genoeg andere dingen kan doen :) De tv kan ik, wat zenders betreft, wel missen. Al mijn kijk-materiaal komt wel via het internet of op de legale wijze in mijn bezig; er moet wel iets heel interessants voor mij op tv zijn wil ik er naar kijken. Maar als filmfanaat denk ik niet dat ik het verder een maand vol zou houden :) Tenzij ik op dat moment natuurlijk iets anders heb gevonden waar ik al mijn vrije tijd in wil steken - die fases heb ik zo nu en dan nu eenmaal :)
|
Uhm... ik denk het wel.
Ben wel echt een tv-junk. Maar goed, ik kan ook een maand op vakantie, kamperen, zonder televisie.. Denk alleen niet dat ik het zou kunnen als ik gewoon naar school moet ofzo. Dan wil ik, om te ontspannen, echt iedere dag even tv kijken. :o |
jah.
want download en kijk alles op de computer :) |
Citaat:
|
Ik kijk geen tv.
|
Ik kijk al bijna geen tv, dus ja hoor.
Computer/internet zou ik echter nog geen week kunnen missen. |
k heb 2 maanden zonder tv geleefd, dus ja
|
Ik zou het in principe wel kunnen ja, maar ik zou me wel doodvervelen. Ik heb namelijk veel vaste programma's waar ik naar kijk.
|
Ja hoor :)
|
ik heb een tv kaart in m'n computer, dus ja :P maar ook zonder die tv kaart zou het geen probleem zijn :)
|
Citaat:
ja dat kijk ik ook(Y) maar verder kan ik zonder tv,der is nooit wat leuks |
Nee, lijkt me logisch.
|
Citaat:
|
een maand zonder pc of muziek zou een moeilijkere vraag zijn, maar tv kan ik ook wel zonder leven...
|
Jah... dat lukt me best... :) Heb toch een schijt hekel aan de soaps... (n) (n)
|
Zonder televisieprogramma's makkelijk, zonder films een stuk moeilijker. Ik kijk meer films dan televisie en zou dat wel heel erg missen, ik hou van films <3
|
Nee, het is te verslavend voor mij..
|
Citaat:
|
Jawel. Zonder pc kan ook wel.
|
Jahoor. Een pc met internet moét ik wel hebben, anders word ik gek. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet kunnen.
|
Ik heb sinds juli vorig jaar geen tv, dus ja.
|
Jawel hoor.
Zonder radio of PC is moeilijker, denk ik. |
Zou het wel kunnen denk ik. Maar zou er nooit voor kiezen om dat te doen :p
Als ik dan wel dingen zou mogen opnemen, zou ik echt teveel videobanden nodig hebben :p Ben wel een echte tv junk :D Maar als t om wat voor reden dan ook zou moeten, zou ik t echt wel kunnen. Er zijn zoveel dingen die je kunt doen. Als ik 3 weken op vakantie ga, mis ik de tv ook niet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |