![]() |
[Probleem] Uitpakken files America's Army v2.4
Hallo forummers!
Probleem: Het uitpakken van de .exe file van de nieuwste America's Army lukt niet... Ik heb m nu twee keer gedownload, van verschillende sites, maar bij het uitpakken stopt hij telkens als hij net iets over de helf is, bij "STATIC~1.cab" :( Ik heb dus óf 2 keer pech gehad met downloaden, of er is iets met mijn computer aan de hand, maar eigenlijk kan dat niet, want dit ding is splinternieuw! (Aldi :cool: ) Heeft iemand ditzelfde probleem of weet iemand hoe ik dit kan omzeilen/oplossen??? Graag hulp en alvast bedankt! (y) |
dat bestand overnieuw downloaden.
|
Citaat:
Naja zit niks anders op dan... iig bedankt voor je reactie! (Y) |
Geeft hij nog een foutmelding?
|
Ja, hij zegt iets in de trand van:
"3743b69g4e must be 3f4b863e84" "Possible Cause: file transfer error" meer niet... :( |
Down em van www.3dgamers.com of fileplanet.com die zijn meestal iig wel goed ;)
|
Ik heb nu een uitgebriedere foutmelding (iemand met verstand langsgekomen, weet het ook niet...)
Misschien kunnen jullie hier iets mee, dit is de foutmelding die winzip geeft: Extracting to "F:\Games\AmericasArmy\unzipped\" Use Path: yes Overlay Files: no Extracting STATIC~1.cab bad CRC 9b4a1498 (should be bd88b31a) |
je CRC klopt niet volgens die error dus je data is corrupt, ik zou hem idd ergens anders proberen te downloaden.
(voor info over CRC moet je ff googlen op CRC of Cyclic Redundancy Check(sum)) |
En CRC data error problemen is niet echt Games meer :s
|
Er staat ook iets over die melding geschreven op het forum van tracker, heb je dat al gelezen?
|
Waar heb je ze weg gedownload?
|
Toevallig die downloads 'sneller' klaar dan de bedoeling?
Als de schijf waarop je temp internet files e.d. komen volzit kun je nog wel eens tegen wat rare problemen aanlopen met grote files die je wilt downloaden. |
Haha, sluit dit topic maar, want ik heb de file! Een vriend van me kon hem wél uitpakken, en toen heeft mijn memorystick zich maar weer eens bewezen! (ik heb het bestand op de memorystick gezet en mee naar huis genomen voor de mensen die het precies willen weten :p )
IIG bedankt voor jullie reacties, vin het echt leuk dat mensen hier zo meedenken!!! (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |