![]() |
tanden bleken
heeft hier iemand weleens zijn/haar tanden laten bleken? zoja, hoe is dat? en ben je er blij mee?
Of als je je tanden niet hebt laten bleken, zou je het dan willen? |
Nee, nooit gedaan.. De bleek-producten die vrijverkrijgbaar zijn bevatten een te laag bleek-gehalte waardoor het bij voorbaat al zinloos is... Als ik de intense behoefte zou hebben, zou ik dit door de tandarts laten doen.. Nadeel is dat mijn aanvullende tandarts verzekering maar 75% vergoed.. Dusch..
:) |
Dit is toch pas geleden nog gevraagd...? :confused:
|
oh tja, als het onderwerp al eerder is geweest spijt het me, maar ik kon het ff niet vinden...
|
gewoon goed poetsen, elke ochtend en avond 5 min.
|
Citaat:
ik heb het bij me hoektanden links ... echt kut zal ze graag willen bleken 's wel mooi :) Die Paradontax(?) tandpasta schijnt bij veel mensen ook goed te helpen voor gezonder tandvlees enz. Is wel vrij duur en smerig <-maar als je het vaker gebruikt merk je dat niet meer mjah suc6 :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*edit* gelezen in een wetenschappelijk blad, weet niet meer welk... |
Bleken bij de tandarts is inderdaad duur dat heb ik zelf ook laten doen en je moet het om de zoveel maanden weer doen anders gaat het weer geler worden natuurlijk.. wat bij mij heel goed werkte en helemaal niet duur was (10 euro dacht ik) is gewoon bij de drogist een tube jaja hier komtie :p beverly hills tandenpasta te kopen van die amerikaanse die een blekende werking heeft (geen schurende) en deze werkt echt goed!
|
Citaat:
Ik krijg vaak complimenten over m'n gebit. Dus bij mij kan het lange poetsen geen kwaad. |
ik gebruik wel es van dat bleek-spul van Aquafresh
op dat pakje staat dat je het 2x per dag, 2 weken moet gebruiken ik wil niet weten hoe wit je tanden dan zijn! is niet goed!! ik gebruik het echt heeeel af en toe, hoogstens eens in de 3 à 4 maanden 1x! na 1x zie ik namelijk al best wel wat verschil ik gebruik het om gele plekjes/strepen weg te halen, niet echt om vet te bleken! kan je gewoon bij de drogist kopen, is iets van 15 euri ofzo maar je doet er wel lang mee als je t nie te vaak gebruikt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |