Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Niet serieus wat nu ..? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=118340)

NY152 06-06-2002 08:45

Niet serieus wat nu ..?

Altijd als ik met vrouwen om ga waar ik niet echt iets mee wil beginnen zit ik ze altijd een beetje te stangen en op de kast te jagen enzo. Kan ook supergoed met de meeste op schieten maar gewoon als goede vrienden dan.

Maar nu ben ik verliefd geworden op een van die vrouwen en maak ik wel eens van die grapjes tegen der over kussen enzo maar ze denkt altijd dat ik er in de maling zit te nemen en zit te dollen.

Hoe kan ik nu echt laten merken dat ik het serieus meen ?

The Bachelor 06-06-2002 08:55

haar een keer alleen aanspreken en zeggen wat je voor haar voelt. is lastig maar wel een oplossing

NY152 06-06-2002 15:27

Maarja ik spreek haar zo vaak alleen ga zelfs wel eens met der weg enzo. Maar hoe laat ik dan echt blijken dat ik er leuk vind ? zonder dat ze er weer een beetje over lacht en zegt 'stop nou eens met die grappen' :p

lady_x 06-06-2002 15:48

Ik ken dat, vind ik best wel grappig eigenlijk dat ze dan niet weet wanneer je serieus kan zijn of niet. Neem haar eens vast ofzo en zeg dat je het meent met haar, ze moet toch zelf eenbeetje aanvoelen dat je het meent?

*blue angel* 06-06-2002 16:17

Citaat:

lady_x schreef:
Ik ken dat, vind ik best wel grappig eigenlijk dat ze dan niet weet wanneer je serieus kan zijn of niet. Neem haar eens vast ofzo en zeg dat je het meent met haar, ze moet toch zelf eenbeetje aanvoelen dat je het meent?
wou net hetzelfde te zeggen.
als je zo nog eens iets lief zegt en ze lacht het weg, neem haar dan bij de handen, kijk haar recht in de ogen (ernstig kijken!) en zeg haar dat je het wel degelijk echt meent. dat je haar graag ziet. (ik zou trouwens smelten... ;) )

*blue*

Freyja 06-06-2002 19:44

Het zeggen ;)

Ik weet niet hoe zij is, maar ik waardeer een beetje duidelijkheid wel :)

Arenda 07-06-2002 01:53

Citaat:

*blue angel* schreef:
wou net hetzelfde te zeggen.
als je zo nog eens iets lief zegt en ze lacht het weg, neem haar dan bij de handen, kijk haar recht in de ogen (ernstig kijken!) en zeg haar dat je het wel degelijk echt meent. dat je haar graag ziet. (ik zou trouwens smelten... ;) )

*blue*

Dat zou ik doen als ik jou was... kdenk niet dat er veel meisjes zijn die dan denken ' hahah wat grapsig :rolleyes: ' ik zou oowk smelten trouwens ;) :p

M@TRIX 07-06-2002 07:58

zeg het tegen haar...
kijk er serieus bij en zeg dat je het meent...

NY152 07-06-2002 17:56

Oke bedankt allemaal, ga het proberen al vind ik dit wel een beetje spannend zo super direct.

MissBi@tch 07-06-2002 21:35

ja zeg t r in de gezicht zonder er geintjes om heen te maken anders zal za t niet serieus nemen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.