![]() |
apart zitten van de rest
is het mogelijk om apart te mogen zitten van de rest? of is dit gewoon niet toegestaan? want ik heb heel erg last van astma, en dit is super storend voor anderen. vooral omdat ik sinds ister weer constant aan het hoesten ben, en dit klinkt nogal vies. maar ik leid anderen dus af... mag het om zo'n reden? bescherming voor de anderen?
|
Moet je even overleggen met je docent.
Er zijn volgens mij, bij ons althans, wel speciale plekken voor mensen met dyslexie etc. misschien kan je daar bij gaan zitten. Dan stoor je iig minder mensen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er nog nooit van gehoord, eigenlijk, maar je zou in ieder geval kunnen informeren bij je op school? |
Ik heb er ook aan gedacht ja. Ik heb heel erg hooikoorts en dat is gewoon enorm lastig tijdens toetsen, zeker voor anderen.
Gelukkig is mijn hooikoorts nu over en heb ik dus ook geen problemen ermee. Ik zou gewoon maandag ochtend heel vroeg bellen en vragen naar je examencoordinator oid. :) |
Het KAN wel, maar ik denk dat je daar toch echt te laat mee bent..
Bij ons moeten we zoiets al snel doorgeven, want je kunt/mag niet zomaar ergens gaan zitten natuurlijk, dus er moet nog vanalles geregeld worden. |
Ik heb ook hooikoorts en astma-achtig iets,
maar kon niet apart zitten, mag wel als enige naar de wc, dus als ik een hoestbui,niesbui o.i.d. voel aankomen, moest ik maar gauw naar de wc gaan :s |
De mogelijkheid is er, maar ik weet niet hoe het bij jou op school geregeld is en of ze astma wat dat betreft ernstig genoeg vinden. Een jongen bij mij op school heeft CF (longziekte) en mag het wel apart maken als hij dat wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat meisje mocht wel ergens apart zitten (in de scheidsrechtersruimte van de gymzaal) zodat ze anderen niet tot last was met haar getype. |
Citaat:
maar ik ben maandag vrij, dus dan zal ik langs school gaan om het voor mekaar te krijgen.. en als het niet kan heb ik het tenminste geprobeerd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |