![]() |
Wat was het laatste dat je gisteren zei?
Naar aanleiding van het topic 'Wat was het eerste dat je vandaag zei?' bedacht ik dat het ook wel leuk is om te weten wat het laatste was dat je gisteren zei (je kunt immers nog niet weten wat het laatste is dat je vandaag zegt :P).
Hier gelden dezelfde regels: forummen en MSN-en tellen niet, telefoneren wel. Let op: als je na middernacht bent gaan slapen, dan telt de tijd die je na middernacht wakker was ook mee als 'gisteren'. Dit onder het motto 'het is pas morgen als je hebt geslapen.' ;) En om maar meteen af te trappen: het laatste dat ik gisteren zei was 'succes', tegen mijn vader, die een computerspelletje zat te spelen. |
"Ja, tot morgen!"
Tegen een vriend die ik vanavond op de dansschool weer zie. |
"Lamlul", tegen mijn broer die gisternacht nog te lui was om even zn spullen op te ruimen.
|
'Vond ik ook!'
Dat zei ik tegen mijn vriendin voor ik in slaap viel na een feest. |
"ik ook van jou!" daarna stapte ik in de auto om naar huis te rijden..
|
weet je waar ** is?
|
"moet dat?"
|
"trusten schatje"
|
"nee"
|
slaap lekker:)
tegen mijn vader toen ik naar boven ging:) |
Hm.. goeie vraag. Waarschijnlijk zat ik een beetje tegen mezelf te praten of zo.
Ik geloof dat dit het laatst was: Moeder komt boven: Ja, het gezellige aan jou is dat je altijd nog wakker bent als ik laat thuis kom. ('t was half 12 of zo :p) Ik: Ben ik toch nog ergens goed voor. Misschien dat we nog trusten hebben gezegd maar dat weet ik niet meer. :o |
Oja, slaapwel!
|
"Vergeet je niet te zeggen dat meme heeft gebeld."
Tegen mijn broer, die dat natuurlijk wel vergeten is. |
slaap lekker, lieverd
|
daag
|
doei en welterusten tegen me broertje die op me kamer kwam om welterusten te zeggen
|
na lang nadenken denk ik dat het 'mag je arm daar weg?' was. Een eenpersoonsbed is best krap met z'n tweeën :)
|
slaapwel tegen mijn moeder
|
' pfff flikker op '
|
kop dicht
|
"Jaja, je maakt een grapje zeker"
Daarna zei ik "hm-hm" en dat is niet echt iets zeggen, toch? |
"Ga ergens anders je activiteiten tentoonstellen."
Tegen m'n zusje en d'r vriendje die wel heel klef in mijn buurt zaten te doen. :| |
Houdoe.
|
'weltrusten'
tegen mn broertje na ons stappen |
truste, slaap lekker
tegen me ma |
Wat een klote-topic!
|
"Het is nu 0.15 en ik wil Red Dragon afkijken, maar ik val bijna in slaap dus ga maar slapen"
Tegen mezelf geloof ik :) |
Monster ik ga je missen als je morgen weer bij mn neefje bent :(
|
''Ja, ach...''
|
"Ik ga naar huis, laterz"
|
''sloap lekker wah''
|
"neem de volgende keer een sleutel mee joh, kutkind"
Mn zusje die om 12 uur thuiskwam zonder sleutel, terwijl ik vanmorgen weer vroeg moest werken :mad: |
weltrust
|
Nee, niet die koelkast.
Dat zei ik toen ik in bed lag met een vriendin na een feestje en we hadden het over koelkasten en ik weet niet meer waarom, :confused:. |
Citaat:
|
'hahaha'
|
HALLO!, niet elkaar bijten!!!!!!
Zei ik tegen me schildpadden toen ze weer aan het vechten waren. |
ja
|
trusten :o
|
weltrusten
|
Is goed, en we *blorelderolele...* [was gister niet echt meer in staat om te praten... :o ]
|
'Weltrusten!' fluisterde ik tegen mijn vriend. Maar hij ging daarna nog op muggenjacht, misschien dat ik toen nog iets heb gezegd, dat kan ik me niet meer herinneren.
|
Ik ga maffen!
|
''Nee, ik zie het morgenochtend toch wel...''
|
Wat is het eerst wat je zei ( in gedachten of hardop) toen je dit idiote topic las?
" Zucht, alweer 1?" |
Toen we bijna sliepen zei ik trusten tegen m'n vriend en ergens midden in de nacht vroeg ik hem of hij lang ging computeren.
|
'Ja, jij ook'
|
ze hebben de sleutel in de deur laten zitten
tegen mijn zusje die van haar bed ging om voor mij de deur open te doen (y) |
'Ik sliep net zo lekker... ssst, ik ga weer verder slapen... Slaap lekker!' M'n vriend ging 2 uur later naar bed en maakte me wakker :P
|
nweuahm
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |