![]() |
Sap.
Hoe intiem bent je met je lichaamssappen ?
Vink het hokje van het desbetreffende sap alleen aan als je het ooit van jezelf hebt geproefd: dus als je ooit je bloed hebt geproefd, vink je het hokje bij bloed aan; als je ooit borstvoeding van je moeder gehad, vink je het hokje bij moedermelk NIET aan, dat sap is namelijk niet van jezelf. |
*stemt op veel dingen*
geen pus, geen moedermelk het feit dat ik mijn braaksel, gal, maagzuur en snot heb geproefd komt doordat dit wel eens vanzelf in je mond komt :P urine proeven heb ik alleen ooit als nieuwsgierig kindje gedaan. oh oorsmeer komt doordat ik ooit in mijn oor peuterde en enkele minuten later op mijn nagel beet :P |
Ik heb wel pus geproefd, toen ik een ontstoken verstandskies had. Had ik ook liever niet gedaan.
|
Minder mensen speeksel dan bloed.. vreemd :D
|
Wat een interessant topic.
|
Citaat:
|
speeksel, braaksel, bloed, brandend maagzuur, tranen (waardoor ook spul uit je neus vrijkomt wat in je mond lekt)
|
kots, maagzuur, gal proef je toch automatisch als t er uit komt, en ik neem aan dat iedereen wel een keertje gekotst heeft
wat een iel topic eigenlijk |
Speeksel, bloed, zweet/transpiratievocht, snot/neusvocht, tranen/traanvocht, zaadvocht/sperma of vaginaal vocht, braaksel/kots en maagzuur.
Volgens mij heb ik nu alles gehad, wat betreft de lichaamssappen. |
uhm, bloed, zweet, tranen, braaksel, gal en skeeksel. Weten we dat ook weer van elkaar. :|
|
Speeksel, Bloed, Zweet, Snot, Tranen, Oorsmeer, Braaksel & Maagzuur.
Speeksel, bloed, braaksel en maagzuur komen sowieso wel eens voor in je mond, dus dat proef je dan meteen maar even :P Zweet en tranen lekken wel eens in je mond. Snot en oorsmeer zijn interessant als je klein bent :P Oeh, en ik denk dat ik ook wel eens pus heb geproefd; ik heb vroeger een rotte kies gehad met enorm ontstoken tandvlees er omheen, echt goor. Zal vast wel pus bij hebben gezeten :| |
Heb op alles behalve urine en borstvoeding gestemd.
Niet alles was geheel vrijwillig :p |
Tweede ronde.
|
Fijn...
Ik zie staan: 'Sap'. Dus ik denk: "Oh, dat zal vast wel gaan over sinaasappelsap of vrychtensap ofzo". Dan open ik het. Krijg je zoiets. Daar gaat m'n zin om te ontbijten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijn allemaal.
Ik vind kots en gal wel een goede. |
Ik vind het ook wel typisch dat er al 4 meisjes zijn die voor moedermelk hebben gestemd. Bij mij komt er echt nog niks uit, hoor... :s
Nou ja, ik zal wel weer vaag zijn :p |
en 33 mensen hun EIGEN sperma of vaginaal vocht. ik weet niet hoor...
|
Citaat:
|
:D
Speelsel, bloed, zweet/transpiratievocht, snot/neusvocht, tranen/traanvocht, braaksel/kot en maagzuur. Best een iehl-topic :p |
Speeksel
Zweet/transpiratievocht Snot/neusvocht Tranen/traanvocht Braaksel/kots Maagzuur |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |