![]() |
Sex met pijn
ik heb af en toe sex met mijn vriendin, alleen als ik erin zit, en op een neer beweeg, krijg ik pijn aan mijn toompje, net of ik hem daarmee al half eraf trek. ik denk doordat de voorhuid naar achter word getrokken als ik erin ga, en dat het nog erger word als ik nog verder erin ga
we doen het met pil, zonder condoom dus omdat dat totaal mislukte maarja, meer mensen hier last vast? |
neej g1 last van... maar je zou t eens met glijmiddel moete proberen.. lijkt me dat t dan makkelijker gaat.... valt tog te proberen??
|
Gaat dat niet vanzelf over naarmate de seks vordert ? Ik kan me wel herinneren dat dat wel eens gebeurt bij het begin.
|
als het pijn blijft doen, zou ik er voorzichtig mee zijn.
Mocht het knappen, heb je nogal een bloedbad :o |
Citaat:
Je zou glijmiddel inderdaad kunnen proberen, en anders gewoon flink doorgaan, dan heb je inderdaad kans dat 'ie scheurt maar dan ben je er daarna als het goed is blijvend vanaf (weet het niet meer zeker:o) |
t kan zijn dat je toompje een beetje krap is, maar daar zou je met andere handelingen dan al achter moeten komen....
is je vriendin wel vochtig??? anders glijmiddel, of tog s met n rubbertje proberen. |
Citaat:
|
dus toch:cool:
|
Citaat:
|
Flink doorgaan, in de zin van; even op je tandjes bijten. Leuk is anders, maargoed..:| Als je er daarna vanaf bent..:|
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is dus njet altijd zo. :o |
asl het toompje echt te kort is zou ik toch ff aan de dokter vragen of ie het in kan knippen
das gelijk goed en niet dat je het zelf op een groffe manier insscheurt laat helen en dan er achter komt dat het nog neit genoeg gescheurd is en het nog een keer moet kortom ga ff langs de dokter |
Citaat:
|
Citaat:
Als je mazzel heb kan het zijn dat je er daarna van af bent, maar alsie maar half gescheurd is of weet ik veel wat, kan het de hele tijd opnieuw gebeuren. Echt donders irritant, dus TS: als ik jou was zou ik m er gewoon ff opnieuw instoppen, zodatie wel goed zit en je 'm niet kapot trekt. |
Als meisje ontmaagd worden doet ook vaak pijn omdat er iets scheurt, daar klaagt niemand over. Dus zet maar gewoon even door, scheur hem kapot, en je bent ontmaagd. Weet je ook eens wat een meisje moet doorstaan.
|
Citaat:
Nee, naar de dokter gaan lijkt me een betere optie. |
Mijn vriend heeft dr ook welles last van.. Wij stoppen dan gewoon en proberen het later weer.. Misschien is je vriendin niet opgewonden genoeg dat het eerst wat moeite kostte?
|
dr zijn wel meerdere jongens die last hebben bij seks daarvan, vooral in begin, maar na meer seks, gaat dat vanzelf over, dat dingetje moet gewoon beetje opgerekt worden...
|
Check effe http://www.voorhuid.info om te kijken of je voorhuid er wel ver genoeg af kan.
|
Citaat:
Ik heb niks tegen mannen, integendeel, maar die asymmetrie viel me op. Bij meisjes doet het vaker wel pijn dan niet, maar dat is blijkbaar normaal dus moet je dat maar voor lief nemen, en doet het bij een jongen een keer pijn, dan mag hij wel naar de dokter? Raar. |
Citaat:
Daarnaast zou ik het er volstrekt mee eens zijn als iemand tegen een meisje zei dat ze gewoon niet moest zeuren en pijn lijden. Zowel zijzelf als haar partner behoren rekening te houden met de pijn en hun gedrag aan de hand daarvan ook aan te passen. Niets doorzetten, als het bij mij pijn doet probeer ik het later nog eens maar ga ik niet als een bezetene door. |
ik had hetzelfde probleem, je voorhuid is te strak. ik ben ermee naar de dokter geweest en ben vandaag besneden en nu is het probleem dus opgelost(alhoewel ik een aantal weken seksloos zal zijn)
|
Hoeft niet zo te zijn dat zijn voorhuid te strak is. Als je het meisje penetreert ga dan niet gelijk in het geheel naar binnen. Kleine slaagjes en wat dieper als het goed voelt:) Had hetzelfde probleem maar als je rustig aan doet kan het prima, ZONDER bloedbaden etc.
|
Citaat:
maar deze lijkt mij ook ik ga mijne niet laten besnijden of zoiets :P en ze is wel nat genoeg ja, misschien dat ze haar spieren iets teveel aanspant waardoor ik wat meer pijn krijg het is de eerste keer namelijk beetje fout gegaan, daarom bang dat het nog een keer zou gebeuren maarja iemand zij ook dat hij langzaam wel zou uitrekken, dat kan ook (H) ogja bedankt in ieder geval |
Vond het wel leuk de tread weer op de te halen (y) :cool:
T deed vandaag voor de eerste keer GEEN pijn :P Groeten, een blij mens :) |
Dat had ik ook, op een gegeven moment is hij gescheurd omdat ik toch bleef proppen :D. Daarna kwam ik erachter dat als ik een beetje spuug op me eikel doe vlak voordat ik erin ga het wel allemaal werkte. Dat scheuren had dus in princiepe niet nodig geweest :--D
|
|
Citaat:
|
Trouwens, van afgelopen zaterdag. Het klinkt heel dom, maar t is eigenlijk 'per ongeluk' gebeurd. We waren namelijk aan het 'nepvrijen', en opeens schoot hij er in :P Morgen spreken we weer af, en ik wil t heel graag weer doen, maar ik ben alleen een beetje bang dat t weer pijn gaat doen.
|
maak je niet zo druk, als je er niet aan denkt doet het vaak ook geen pijn :)
|
Fijn dat het goed ging. Mocht het nou weer fout gaan open dan een nieuw topic en link daarin evt naar deze. Mensen zullen nu met advies komen op je eerste post. En topic is vrij oud.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |