![]() |
niet jaloers worden, maar reageer wel!!
We moesten laatst met ANW (=onzinvak.. mja) een werkstuuk maken.... telde 6 ker mee... ennnnnnnnnn het leuke : T is 30% van mn cijfer..
Het cijfer: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen 9,9 :D :D :D (y) mensen reageer ff!! kussie! |
anders ga je even naar onzin
|
sorry, k ben wel jaloers!!!! :p :p :p
|
ik snap dat je blij bent
maar wat heeft de rest van het forum eraan? |
een 9.9 maar? volgens mij had ik daar toen een 10 voor:P Maar goed gedaan hoor, hoop dat je nu nog tevreden bent met je 9.9
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij ons valt de onzin graad van anw nog wel mee omdat het meestal met wiB12 en schei12 meeteld.
Zou ook een werkstuk die iets van 17% voor ANW meetelde en 20% voor wiB12 . Had ik een 9,6 voor was zo blij. maar dit is wel meer iets voor onzin, het kan beter verplaats worden of een slotje op worden gezet. |
heel leuk voor je:D
maar wat boeit ons dat:P inderdaad niks;) |
Het wordt tijd voor een klein kasteeltje.
Luie fb's ook altijd. |
telt 6 keer tov wat? En 30% van welk cijfer?
Oh en ik vind ook dat deze topic een :rolleyes: en een slotje verdient |
Citaat:
Wij hadden zo'n schrale opdracht (die van de wiskunde b dag) waarvoor ze iedereen die die de dag gewoon goed gewerkt had en een goed verslag had gemaakt (iedereen dus) een 7, een 7,5 of een 8 hadden gegeven(N). Daar ging mijn wiskunde punt :mad:. @Mephostophilis: ben benieuwd hoe lang het nog duurt :o ;) |
Ik had een 7,3 omdat 1/3 van de hersenen niet wou meewerken.
@ I love stars: wat moet ik me daarbij voorstellen: flauwe anw opdrachten die wiskunde B1,2 waardeloos maken of wiskunde opdrachten 'van niveau' (beetje paradoxaal ivm de tweede fase maar goed :P) die anw wel de moeite waard maken. |
cijfers, he, dus.
|
Citaat:
|
ik reageer :o
|
ow ik had daar een 10 voor :) Het is zo'n makkelijk vak, als je lager dan een 10 haalt ben je gewoon dom :rolleyes:
|
Ik heb ANW afgesloten met een 8,53 :o
Waar blijft dat slotje :confused: |
Wat maakt het uit wat je voor ANW haalt? Als het maar voldoende is. :P
|
Gefeliciteerd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |