![]() |
Wat moet ik nou doen?
Okeej Lang verhaal
Mijn zus en broer zijn allebei flink wat ouder dan mij. Mijn zus heeft een slechte tijd achter de rug met 2 exen. Allebei hebben ze haar mishandeld. De 1 op een geestelijke manier, de ander op en fysieke manier. Als klein kind heb ik hier veel van gezien/gehoord. Een x aantal maanden geleden is de vriendin van mn broer vreemd gegaan, wat me egt ongelooflijk trof..dit had ik van haar nooit verwacht! En nu kwam ik 1,5 maand geleden erachter dat de jongen waar ik vreselijk veel van hield me bedrogen heeft. Nooit eerlijk tegen me is geweest en bovenal nooit van me heeft gehouden. Nu heeft hij al weer een ander. Daarbij ben ik nogal ziek en gaat t kut op school. Ik haat dit en mezelf nu gewoon. Dit doet me gewoon zo veel pijn. Ik ben gewoon bang dat ik door al deze gebeurtenissen iemand niet meer kan/wil geloven in een relatie. Misschien stel ik me aan ik weet het niet. Maar dingen waar ik in geloofde bleken gewoon niet waar te zijn. Hoe krijg ik mn vertrouwen weer terug? |
Niet?
Misschien de goeie tegenkomen, maar die bestaan niet. Voor relaties moet je vooral naief en goedgelovig zijn, en dat is er hardhandig uitgejast :) |
Beetje rustig aan doen in nieuwe relaties; niet met jan en alle man in zee gaan.
En verder ga genieten van het leven, niet alleen maar stil staan bij dingen die rot gaan! |
Citaat:
|
je een tijdje niet aan relaties wagen. in korte tijd (wat was het? n oaar maanden?) is er vrij veel gebeurt wat jouw vertrouwen in relaties uberhaupt ernstig heeft beschaamd. Ik denk dat dat langzamerhand, als je meer líéve jongens ontmoet, vanzelf wel weer enigszins terugkomt, als je jezelf even wat tijd gunt.
|
zoals iedereen zegt, de mooie dingen van het leven proberen te zien. Bij mij helpt het altijd om muziek te draaien en mee te blêren.
Ook jij komt iemand tegen die je gaat helpen het vertrouwen terug te krijgen. |
Dat moet weer groeien, en dat gebeurt ook wel. Maar dat gaat niet zomaar van de een op de andere dag gebeuren. Neem er de tijd voor, doe rustig aan. 't Komt best weer goed :) 't Kan absoluut geen kwaad lekker lang de kat uit de boom te kijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |