![]() |
wie heeft er nog niet geleerd?
gedeeltelijk of helemaal nog niet?
ik moet lancashire en samenvattingen van vietnam / ak nog in mn kop krijgen :s en ik ben zenuwachtig!!!!!! |
ach ga je wel redden joh eitje :p
not :s |
tsja het leven is onvoorspelbaar... :p jij leert natuurlijk maaanden van tevoren? :rolleyes:
|
Citaat:
|
*meldt zich*
Ik heb lancashire al wel gedaan, vietnam gedeeltelijk en ben bezig met economie opgaven. en ik heb echt niet het idee dat 'ik het nooit meer haal' ofzo, hoor. |
Citaat:
ff offtopic: Inges, is dat Dusty Donovan van ATWT? :cool: |
Nou ja, het is meer dat ik eigenlijk sowieso wel slaag, of ik moet iets heel vreemds doen natuurlijk, maar daar gok ik niet op:p
|
Nauwelijks geleerd nog, Lancashire wel gedeeltelijk, en wat aan wiskunde gedaan. Vietnam moet nog voor dinsdag en dan ook nog kunstgeschiedenis en economie (als ik daar nog zin in heb).
|
K heb van alles een beetje gedaan,niet veel dus :o
Moet morgen nog maar ff keihard bezig... en de rest van de week, k zie wel of ik t haal :) |
Citaat:
ik ben nog niet begonnen aan muziek, heb ik tog volgende week pas.. :bloos: |
vergeet niet dat je ook nog hele avonden en soms zelfs dagen tussen de examens in, vrij hebt.
Niet dat je constant gaat leren, maar áls je in tijdnood komt is er nog geen man overboord. |
Ik heb Grieks al half geleerd.
|
Ik heb nog maar heel weinig gedaan, maar ik kan eigenlijk niet zakken, dus ja.
|
Citaat:
wanneer vinden jullie dat je eigenlijk niet kunt zakken? Welke cijfers e.d.? |
Ik heb alleen oud examen van Wiskunde gemaakt en een beetje Vietnam geleerd, de rest nog niks. En ik heb echt NIET het gevoel dat ik in tijdnood zit. :)
|
Vandaag de eerste echte leerdag gehad :(
|
Citaat:
|
Citaat:
dan lijkt me idd ook dat je slaagt ;) bij mij is't nog niet zo zeker :o |
Ach. Mijn mening toen (en nogsteeds) was echt iets van je hebt het de afgelopen 2/3 jaar al moeten leren, dus heel veel kan je niet doen als je nooit wat gedaan hebt. Beetje herhalen van dingen is wel slim, in samenvattingen vooral. Ik heb in ieder geval nooit echt begrepen waarom je opnieuw alle stof van die afgelopen jaren zou willen doen. Als dat nodig is klopt er al iets niet.
Gewoon nog wat samenvattingen doorkijken, ontspannen en je vooral niet te druk maken. |
ik moet AK en geschiedenis nog leren
|
Citaat:
|
Ik heb net examen 2004 wiskunde doorgenomen en kwam op ca. een 3,5 (en ik moet een 2,4 om te slagen) dus dat vind ik wel weer genoeg.
verder heb ik aardr. en gesch 1x doorgelezen, doe ik een dag van tevoren nog wel een keer (mag voor die vakkan toch een 3 halen). OP de Havo was aardr. toch 99% opzoeken in de atlas (had ik echt zon beetje voor niets zitten leren) dus ik verwacht dat dat voor t VWO ook wel zal gelden. En dingen als NL's, Frans, Duits etc. kun je toch niet echt leren? Kunstgecsh. heb ik pas over 1,5 dacht ik, dus dat leer ik tegen die tijd wel weer ;). |
Ik ben al een week serieus bezig, maarja ik moet ook een aantal 5en halen voor vakken waar ik nou niet denderend goed in ben ;)
|
Ben vandaag begonnen met economie en geschiedenis. Heb nu 3 van de 4 lesbrieven eco gedaan en het grootste deel van Vietnam, dus ben redelijk tevreden. Wordt morgen nog wel even flink doorwerken, maar zal best goedkomen. Verder ben ik vorige week al met bio begonnen, heb al een heel boek herhaald :) Ik zie wel hoe het loopt, zakken doe ik toch niet (dat zou heel knap zijn).
|
ik vind het trouwens wel verrot dat ik mn cijfer voor Tekenen Praktisch niet te horen krijg, dan weet ik niet wat ik moet halen voor kunstgs examen :(
mahja maandag eerst frans, moet ik de hoogste cijfer op halen om 6 te staan : 4.3 en de rest allemaal lager om nog te slagen. pfffieuw... :o |
Ik heb alles al geleerd, herhaal nu alleen nog een beetje. Komt vast wel goed :) sta overal voldoende voor dus ik hoef me denk ik geen zorgen te maken. Want het zou raar zijn als je nu opeens onvoldoendes zou halen en eerst vooral cijfers rond de 7/8 :)
|
Citaat:
Ik ga alleen vandaag nog 1 examen Frans doen (en dan met klok erbij, anders ben ik weer superlang bezig :D), gewoon om maar met een gevoel van 'ik heb iets gedaan' naar het examen te gaan morgen. |
Ik heb nog niet geleerd. Niet dat ik er trots op ben ofzo. Maar komt heus wel goed hoor. Ik bedoel der zijn zoooveeel mensen die niet geleerd hebben, maar die dat niet toegeven. Ik moet eigenlijk als het ware gewoon nog beginnen.Tjaa. Ik leer gewoon het beste onder tijdsdruk
|
Citaat:
Het is nou niet echt heel fijn moet ik zeggen, want soms kom ik wel eens 'in de problemen' daardoor, maar ja.. het lijkt wel alsof ik dat gewoon nodig heb om me fatsoenlijk te kunnen concentreren. |
ik leer in principe ook het beste onder tijdsdruk, dit is het eerste jaar dat ik wat van te voren geleerd heb, bevalt me niet eens zo eigenlijk( heb het idee dat ik het alweer vergeten ben) ik moet vietnam nog doornemen, lancashire weet ik wel. Oja en economie, de examenopgaven vallen me vies tegen. Succes
|
nee mij bevalt het eigenlijk ook niet. Zit ik net oefenexamens voor economie te maken. Vind ik het toch moeilijk. Kut denk ik dan, had ik maar eerder geleerd.
|
ja met economie heb ik dat ook, dat ik liever eerder was begonnen.Ben over het algemeen GOED in economie en sta een 7,4, nou ja vind ik best netjes. Maar de examenopgaven zijn veel gecomplexeerder.
|
Ik ben er nu gewoon misselijk van. Heb net in totale paniek een jongen uit mijn klas opgebeld die goed in economie is om mij even nog te helpen. En gelukkig doet hij dat en komt hij vanmiddag even.
|
Citaat:
Omdat jij te lui bent om 1 x in je leven op tijd te beginnen (want dit is zo ongeveer het enige waar je wél wat voor moet doen), haal je nu ook nog iemand anders uit zijn ritme... Achja, jij kan iig zeggen dat als je zakt het gewoon komt omdat je geen reet gedaan hebt (Y)...:o |
Oh maar k zak niet hoor =P Wees maar niet bang lieve medelevende vriend. Ik wil alleen geen 2-en halen want dan sta ik maar zesjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog niks aan scheikunde gedaan :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, dat wordt wat morgen. |
Ik heb economie niet geleerd
Ik durf al die lesbrieven niet aan te raken! Ik heb wel proefexamens gemaakt... Economie is mijn slechtste vak, ik ga met een 5.6 mijn examen in, dus kan me een 1.4 veroorloven voor een 3.5 = 4 |
valt eco buiten je profiel dan?
|
Citaat:
Je mag toch 1 onvoldoende hebben in je profiel deel? (of mag dat geen 4 zijn?) |
volgens mij mag dat een 5 zijn? Ik ga er dit jaar werk van maken dat daar meer nadruk op gelegd wordt binnen een school. Het is allemaal zo vreselijk onduidelijk wat je kan/mag halen.
|
ik hweb aardrijkskunde nog niet helemaal geleerd, ik weet niet eens precies wat het 3e onderwerp is :$
geschiedenis heb ik ook nog niet veel geleerd, wel meegedaan in de les enzo. dus ik heb wel íets gedaan. |
doe je vwo of havo? Voor HAVO is het migratie en vervoer en, natuur en milieu.
|
Biologie nog niks gedaan. Natuurkunde pas 1 hfst geleerd vandaag...Zenuwachtig? Nee voor natuurkunde heb ik nog 7 dagen. 1 dag per hfst en voor biologie ook 1 week. :o
|
Aardrijkskunde moet nog, maare maakt toch niet uit of je dat wel of niet leert...En filosofie nog half...maar dat is pas over een week.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |