![]() |
Hellup please!!!!!!
Morgen heb ik 4 maanden verkering met m'n vriend!!! Ik wil iets leuks voor hem doen. Maar ik weet niet wat!!!! Ik heb al wel gezegt dat ie vrij moet houden morgen. Maar ik wil dus iets leuks met hem gaan doen. Maar ik heb geen geld!!! Weten jullie misschien wat leuks wat ik met hem kan doen??? Alvast bedankt!!!
Kusjes Mij |
picknicken
je plundert de keukenkasten, geen kosten. en leuk. *blue* |
Gewoon afwachten en van hem de actie laten uitgaan... scheelt je geld... ;)
Enne dubbelposten mag dat hier? |
Wat is er zo speciaal aan het vier maanden verkering hebben? Als je nou een jaar hebt, O.K. dan zou je eventueel nog kunnen overwegen om een duur etentje te boeken. Maar vier maanden...nee, sorry, ik zou niks doen, dat spaart ook kosten. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou er ook niet teveel geld aan uitgeven, ik vind het onzin om dure cadeaus voor elkaar te kopen, omdat je toevallig 4 maanden hebt.
Iets leuks doen is wel leuk. Picknicken of naar het strand als het weer mee zit. Of maak een romantisch dineetje, ga samen de stad in, winkelen, wat drinken ergens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wel altijd een lief sms'je gestuurd à la 'gelukkige x maand samen lieverd! 'k hou van je!' maar voor de rest ... neu. met valentijn zijn we wel gaan uit eten. met een bevriend koppel. en af en toe wel eens een klein cadeautje gekocht, ma nie echt speciaal om die reden van zolang samen te zijn. gewoon, 't gebaar... toen we tweehonderd dagen samen waren heb ik wel 'n lief kaartje gemaakt. *blue* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |