![]() |
Serialnumber CS in register
Vooraf: Nee, ik hoef geen serialnummers te hebben...
Toen ik nog de gekopieerde versie van Counterstrike had, kon ik daarmee niet online, die serial was al in gebruik (logisch). Omdat ik toch wel online wou, heb ik toen de legale gekocht. Eerst de oude erafgehaald, vervolgens de nieuwe geinstalleerd, en hij deed het. Maar niet online! Hij vroeg bij de installatie ook NIET om een serial. Wanneer ik nu online wou, bleef hij dus blijkbaar de oude gebruiken. Door een virus op mn pc toen, moest ik hem formatteren. Het register was toen weer leeg, en na het opnieuw installeren van CS vroeg ie bij het opstarten netjes om een serialnummer, en jawel, ik kon online. Nu hebben m'n vriendin en ik voor het broertje van m'n vriendin ook CS gekocht. Hij heeft de oude gekopieerde versie van mijn CS nog, maar hij wil ook online. Wanneer ik dit daar ga installeren zal ik ongetwijfeld met hetzelfde probleem komen denk ik. Hoe kan ik dit oplossen? Formatteren is daar absoluut geen oplossing :/ |
Als je het serial nummer nog weet wat is ingevoerd kun je da geruiken om het in het register op te zoekn..
Het staat iig WEL in het reg. ps. Op het games forum kunnen ze je met zoiets sneller helpen ;) |
hkey users/software/valve/counterstrike/settings/key
|
Nee
|
en eventueel kan ik je ook nog wel zo rond de 1800 werkende cd-keys geven :D:D:D:D
|
Citaat:
1) Ten eerste hééft ie al een key maar wil ie die invoeren, omdat de oude nog in z'n register staat. Hij heeft dus helemaal geen key nodig. 2) Een key gegenereerd door een key generator werkt in 99 vd 100 gevallen niet als je online wilt spelen. Daar heb je dus geen moer aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
uhh, in CS vraagt ie toch automatisch om een nieuwe key als je oude nie klopt?????????????
anders kun je hem altijd in de console invoeren als het goed is (bij RTCW iig wel) effe op CS sites kijken hoe , want dat weet ik ook nie uit men hoofd. maar wat ik me herinner van mijn ervaringen met illegale CS, is dat hij automatisch om een cd key vraagt als ie wordt afgekeurd door server. |
Citaat:
waaarom dit is het ik ben er gister nog geweest om een nieuwe key in te stellen. Ik weet niet wat daar dom aan is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) dat bedoelde ik :o -de postbode |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eerst bij uitvoeren, 'regedit' intypen en dan bij: HKEY_CURRENT_USER/software/valve/half-life/settings/key het nummer dat daar staat veranderen met de legale key die je hebt. -de postbode- |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |