![]() |
Love = A Lie,, True Love = Die
ik heb een super groot probleem maar het = een best wel lang verhaal:
ik had verkeering met een belg,, alleen ik had hem nog nooit gezien want zelf won ik in friesland,, tog vind ik hem suuuuper lief enzo,, maar een paar weken geleden heeft hij het uitgemaakt 2 dagen voor onze 3 maanden samen zijn,, hij had een ander gevonden,, maar tog vind ik hem nog super leuk en we zijn nu goede vrienden en kletsen op op msn nog gezellig met elkaar,, maar ik ga hem vreselijk missen als ik hem een tijdje niej heb gesproken omdat ik hem nog leuk vind,, en dat weet hij,, en hij zei dat hij mij ook nog leuk vond (maar tog heeft hij een ander! :s) ik wil hem echt terug,, wat moet ik nouw doen??!! ik zit er vreselijk mee :( en ben nog nooit zow verliefd geweest,, ik kan nog niej naar hem toew want ik ben nog niej zow oud :s :( please weten jullie iets om me te helpen? ik hoop het :| (ps srry voor het langdraadige verhaal ;) ) please please please help me *xxx* hulpeloze girl |
OMG, een relatie met iemand die je nooit gezien hebt:|
Dat is geen relatie:| |
Er zit meer vis in de zee (zelfs in Friesland!), jongens genoeg, laat hem gaan. Er zit duidelijk geen toekomst in.
|
Dit moet een grap zijn.
|
Citaat:
Laat nou, ze is fucking twaalf. |
tsssk.
Ga je even normaal typen? :) Daarnaast zijn er idd genoeg jongens die dichterbij huis wonen. Als je die jongen nog nooit in het echt gezien hebt, dan weet je ook niet of hij wel écht zo leuk is als hij zich voor doet. |
Citaat:
|
WTF, relatie met iemand die je nog nooit gezien hebt?
Kan iemand mij op de hoogte brengen? Zeker weer iets met die Zembla te maken gehad. Omfg |
jah okej,, k weet dat het geen super relatie was,, maar ik hou echt van hem,, ................. en als ik 12 ben wat dan nog? al was ik 4 pech hebbuh
|
Citaat:
Iemand? |
Heeft hij dat andere meisje al wel eens in het echt gezien?
|
Citaat:
Vodka, dubbel. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een relatie met iemand die je nog nooit gezien hebt, is geen relatie :)
Punt. Offtopic: en leer in hemelsnaam normaal tikken:| |
als er zoveel leuke boyzz in friesland zijn wrrm heb ik er dan nog nooit 1 gezien? :p (mijn probleem met boyzz = ik ben te kieskeurig!! :p )
|
Ik vraag me af welke undercover dit is :cool:
|
Jouw probleem, eens achter je msn uit kruipen en de wijde wereld in gaan.
Er is meer dan Friesland. Desnoods ga je naar Terschelling of Schiermonikoog, desnoords met je ouders. |
Citaat:
Ga met je poppen spelen! |
je hebt zelf ook deze leeftijd gehad duzz stel je niej zow aan !!!
|
Citaat:
MSN is da bomb. |
Citaat:
|
Welnu, als je erg jong bent kan het wel eens erg moeilijk worden om hem in het echt te zien, dus misschien kan het geen kwaad het te accepteren...? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat blijf je vriendelijk. :) Echt nobel! |
O, ik weet een leuke: hoe oud is die jongen, moi-lkkrding-mo?
Die naam ook, ha-ha. Ok, genoeg kleine meisjes bashen. |
najah dazz best oeilijk hoor (mschien wel t beste) maar als je nog elke dag contact hebt en hij super lief = (en als ik geen contact met hem heb ga k m missen :s )
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht op een knallende afsluiter van Nare Man. |
Nuja, als je op MSN blijft moet je accepteren dat het nooit meer wordt dan gewoon gezellig kleppen. Tenminste, er staan drie hele grote obstakels in de weg: a) jij bent erg jong en b) hij heeft een ander en c) hij woont in België.
Dus ik zou gewoon proberen om plezier te beleven aan kletsen. :) |
Citaat:
Als je twaalf bent kan dat heel goed, dan ben je toch nog nauwelijks Hans Christiaan Anders en de gebroeders Grimm ontgroeid? |
alsof ik de enige ben (dr zijn vast niej veel maarjah)
|
Citaat:
Ik ook, ik pak het bier en de popcorn erbij. |
:d
*Pakt speciale lounge-stoel, voeten omhoog* |
Citaat:
|
Je bent toch een lekker ding? Wat is het probleem dan
|
Citaat:
Waarschijnlijk is ze wat te strak voor hem. |
Citaat:
|
Citaat:
Foei, Laura. :nono: |
Owned :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe mij die Vodka dan ook maar. (y) |
owh wat zijn we tog weer aardig :rolleyes: als je me een zeur,, klein kind of wat dan ook vind zeg dan nX en laat me dan met rust wat moet je anders te zeiken bij me?
|
Citaat:
*aait over je bol* |
Oke, snapt iemand nu waarom ik heterosexueel gezien zo baal dat ik in Friesland woon?. Allemaal nutcases
Nooit gezien is geen relatie 3 maanden samenzijn, dat WAS er geeneens. Jezus, christ |
Citaat:
|
je akn t ook overdrijven :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |