![]() |
Part IV. Curse this spring night
jajaja, na een half jaar heb ik het eindelijk klaar! deel 4 van Queen of Chaos, the Beginning...
ik vind hem alleen in het begin een beetje zwak... maar toch wil ik hem niet veranderen, vaag he... komt ie: Curse this spring night Elements falling in place But on the end of her knife A young, yet powerful gaze He walked into her life The pouring rain had wet his skin His chest heaved, she could not bear to look at him longer, this eerie nightmare Lust for blood battled desire for him One mind in bondage, Tortured by rapture Yielding To the weight on her soul Feeling Invincible, powerful, whole Seething Lust began to claim its toll In a place where passion rules reason She lost… |
Cewl
|
*stilte*
heb even geen zinnig commentaar... Maar het is iig heel positief!! |
erg cool :)
|
Citaat:
leuke sig... beetj tristania? ;) en dank aan u allen voor het appreciëren van mijn gedichtje :) (y) |
niemand anders wat anders te zeggen dan "cool" ???
|
kheb niks toe te voegen sorry...
kvind je serie erg goed |
Het begint enigzins sterk, maar later zwakt het af wanneer de woorden me te geforceerd overkomen. Samen maakt dat niet echt een mooi geheel, daar komt bij dat het eerste en laatste deel ook nogal onsamenhangend zijn. Verder maak je wel gebruik van mooie zinsindeling, en een enigzins juist ritme. Maar als geheel, ontbreekt er veel aan ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |