![]() |
Oufit op diploma-uitreiking
Het enige topic dat ik nog niet heb gezien.. Maar toch iets dat ik me best wel afvraag..
Dus, wat trekken jullie aan op je diploma-uitreiking? |
haha, echt nog helemaal niet over nagedacht, er zal nog zoveel gebeuren voor de diploma-uitreiking, examens zelf, op vakantie, e.d.
ach, ik pak wel wat uit de kast ;) |
uh is daar een dress code voor? :o
|
Das een goede. Ik heb werkelijk geeeen idee. Tegen die tijd moet ik maar een gaatje zien te vinden om wat te kopen in de stad. Wat is gangbaar? :o
|
Citaat:
ontopic: Ja ik ga wel iets anders aan doen hoor. Ik heb al kleren gekocht voor de eindexamenklasfoto vrijdag. 5 uren in de stad. Voor alleen een 3kwart broek, witte t-shirt en een leuke groene vestje. Maar bij diplomauitreiking...wat zal ik dragen? Dat weet ik niet precies. Ik wil wel iets met sandalen doen. Maar niet van die punt (shit sandalen) Ik heb een hekel aan die punt schoen etc. Dus ik moet wel lang gaan zoeken voor normale sandalen. Ikzelf dacht aan een rok. Of een leuke broek. Maar bovenstukken moet ik nog denken. Ja natuurlijk een leuke ketting. En ook ga ik me haar invlechten. Als ik alles heb gekocht zal ik wel zeggen wat ik nu 100% precies ga dragen op die belangrijke dag :) |
Geen idee? Gewoon iets normaals, wij hoeven niet chic ofzo.
|
wat dacht je van euh.. een spijkerbroek en een zwart t-shirt
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf had een zwarte broek aan met een wit gestreept blousje met korte mouwen en een spaghettitruitje daaronder. Een mooi kettinkje om en oorbellen in. Maar het is uiteraard ook heel afhankelijk van het weer, want bij ons was het bloedheet. |
Bij ons was het ook redelijk casual, ik had een nieuwe spijkerbroek gekocht en een nieuw shirt, maar dat was het. Geen gala ofzo, dat hadden we al gehad.
|
Spijkerbroek en een shirtje, wss met mijn rib jasje, dan ziet het er nog enigzins netjes uit, maar toch casual
|
Daar maak ik me nu nog niet druk om. :| :D
Het zal wel iets gewoons zijn, wat ik nog niet zo vaak aan heb gehad. :) |
Normale kleren...
Net als bij de examenklasfoto, die hebben ze bij ons een paar maand geleden op een normale lesdag ff tussendoor gedaan. Ik heb een vermoeden dat ik de kleren die ik nu aan heb ook bij de uitreiking aan heb, aangezien die lekker zitten en het een lange zit zal zijn ;) |
Ik ga gewoon in mn maatpak.
|
Niets anders dan anders.
|
Oh yes een excuus om nieuwe kleren te kopen
|
ga me niet veel anders kleden als normaal hoor? :confused:
voor de jaarboek/examenfoto's moesten we al in gala. |
Misschien slaag ik wel niet en dan hoef ik me er sowieso geen zorgen om te maken :)
Maar ik weet het dus niet:P |
Citaat:
|
Euh, geen idee. Waarschijnlijk een (nette) zwarte broek met een 'normaal' truitje erop.
|
Bij ons was het die avond voetbal met het Nederlands elftal dus wij hadden afgesproken om van het vwo allemaal iets oranjes aan te trekken. Ik had een zwarte driekwart broek aan met een gestreept shirtje zonder mouwen. Verder zwarte gympen eronder en mijn haar opgestoken met oranje klemmetjes.
Bij ons was iedereen eigenlijk gewoon in een broek of rok + shirtje of blousje, wel wat netter dan normaal maar niet echt heel chic ofzo. |
Het lijkt me opzich wel een actie om zo'n amerikaans ding op de kop te tikken ergens
Weet iemand waar dat kan? |
gewone nette broek + blousje
en hakschoenen (ik sta op school bekend om m'n hakschoenen, ik schijn erg kordaat ermee te lopen, zo van klik klik klik, dus daar herkennen ze me vaak aan ;) en weet zeker dat m'n mentor daar wat over gaat zeggen in zn verhaaltje) |
Citaat:
Hier in Enschede kun je ze bij zo'n zaak kopen. Anders een carnavals zaak maar die hebben we hier niet eens :p |
Citaat:
maar ff ontopic, ik ga in een of ander zwart jurkje die ik nog moet kopen want wij hebben direct na de uitreiking het gala... wie dat bedacht heeft... |
Citaat:
|
Ik heb een geweldige jurk van Mango gezien in de Starstyle, maar op de website van mango staat ie weer niet :( Ik ga very soon even checken in A'dam of ze m wel of niet hebben. Ik wil m namelijk ook aan op mn promnight.
|
Citaat:
|
Ik ga denk ik maar voor een rokje en een gekleurd shirt ofzo, vind ik wel feestelijk.
|
Citaat:
Bij ons was het een week ofzo voor de examens.. |
Mijn pak. Bij ons is dat volgens mij ook verplicht, maar moet sowieso samen met een goede vriend nog een minuut of 10/15 speechen, dus dan is een pak wel zo formeel hè..
|
Nog helemaal niet aan gedacht, dat zie ik dan wel. :)
|
Waarschijnlijk wel een rok ipv een broek.
|
geen idee..
Niet wat bijzonders denk ik, want we krijgen allemaal een toga erover heen :). oh, en voor iemand 't vraagt, ik weet geen winkel want de ouders maken ze. |
ik ga in pak. Zo deden m'n broers dat toen iig ook, en het is gewoon een leuke reden om je pak weer 's aan te trekken :P
|
ehhhh... geen idee? gewoon iets wat ik normaal ook aan doe? jah miss wel iets netter maar ik ga echt niks geks doen hoor :o eerst maar eens zorgen dat ik mag komen :o
|
Oeh, goede vraag! Ik weet het niet. Misschien koop ik wel iets nieuws...Maar ws. lange rok, iets leuks erboven en ballerina's ofzo....
|
bordeauxrode galajurk
gala is meteen na diplomauitreiking, vandaar |
wel netjes, maar niet echt chique ofzo
bij ons is het gala de 2 dagen voor de uitslag |
Citaat:
en daarbij ga ik vooraf ook nog uit eten met mijn mentorklas, we zijn met 6 jongens (die allemaal alleen een net blousje aandoen, geen pak of zo) en 2 meisjes, dus ook in dat (niet-sjieke) restaurant loop ik in mijn jurkje. |
:|
|
Citaat:
maar als je school dat niet doet zal ik gewoon voor een nette bloes, zwarte broek ofzo gaan.. |
Niets, sucess verzekers :D
Naa, ik heb een super gave jurk gezien die ik wil hebben (onderandere voor mijn dilpomauitreiking) maar die is me iets te duur... T zal wel m'n gewone rok worden met m'n zwart en bodraurode fluwelen truitje... |
OMG, moet ik me hier nu ook al druk om maken?
ik dacht gewoon spijkerbroek en shirt, zoals ik gewoon ook draag (maar bij mn zus waren ze in gala :eek: :eek: ) |
Heb nog geen idee... dat is pas iets waar ik over na ga denken als ik weet dat ik geslaagd ben :D
En dan nog eerst maar even vragen of er wel een diploma uitreiking is bij ons op school :o |
Citaat:
|
omg:|
eerst maar eens examens maken. dan hopen dat ik ben geslaagd en dan ja:| boeienT :| |
Trainingspak (y)
Of tuinbroek ofzo :) Nee gewoon normale kleren, wel een beetje netjes natuurlijk. |
Hmm, ik doe me gewoon een blouse en jeans aan. That's it. :) Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. ;)
|
whaa ik ben echt jaloers op de mensen die in toga hun hoedje mogen gooien, dat lijkt mij echt zó gaaf! maarja, bij ons op school doen ze dat natuurlijk niet :(
verder heb ik nog geen idee wat ik aan ga doen, ik ga eerst ff checken bij de rest van de klassen denk ik... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |