![]() |
Engels boek vertaald naar Nederlands
Wie weet een Engelse boek dat vertaald is naar het Nederlands te vinden.
Het is namelijk voor literatuur en moet voor maandag een boekverslag inleveren. Dus ik moet een samenvatting hebben van het boek met citaten erbij. 1.Met welk persoon zou je bevriend willen zijn ? 2 citaten 2. Welk plaats/ruimte is voor het hoofdpersoon in het boek belangrijk. 2 citaten Weet iemand zoiets te vinden voor me ? thnx PS: zit zelf in 4 havo dus niet te moeilijk |
nevil shute boeken,
|
Om goede citaten te vinden zou je het boek toch eigenlijk echt moeten lezen, ben je een beetje laat mee dus.
Verder zijn er zo ontzettend veel boeken naar het Nederlands vertaald, ga gewoon eens op zoek in willekeurig je eigen boekenkast, die van je ouders, buren wat dan ook. Maar wat wil je met een nederlands boek als je citaten moet geven in het engels? |
Alle HP's :)
|
Citaat:
ik moet een boek hebben dat oorspronkelijk engels is en vertaald is naar het nederlands. daarvan moet ik citaten hebben. dus het zijn nederlandse citaten |
Zo ongeveer.... een groot deel van het Nederlandse aanbod zal vertaald zijn. Ik zou zeggen: pak de Engelse lijst erbij (als die er is) en ga eens zoeken op internet.
Als er nog criteria zijn, kan ik je misschien helpen, maar alleen engels>nederlands is erg vaag. :) |
paddy clark hahaha
|
Citaat:
|
eeey,
je moet niej zo moeilijk ddoen lees gewoon et boek mathilda, of the film grease, bridget jones (waarschijnlijk heb je de film wel gezein ;) ) en dat soort dingen ook kan je et over een walt disney film houden.. nou veel suc6! (y) bye kus daantje |
Citaat:
|
Lord of the Rings?
Harry Potter? Jurassic Park? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |