![]() |
Sin City
Met: Mikey Rourke, Bruce Willis, Benicio Del Toro, Nick Stahl, Rutger Hauer, Jessica Alba, Rosario Dawson, Jamie King, Alexis Bledel.
Regie: Robert Rodriguez en Frank Miller, met Quentin Tarantino als 'gastregisseur'. imdb Releasedatum: 2 juni 2005 Posters: http://www.impawards.com/2005/sin_city_ver9.html Trailers: http://www.themoviebox.net/movies/20...ty/trailer.php Wie heeft m al gezien? Wat vinden we ervan? Wie is er ook zo benieuwd naar deze film? |
Nog niet gezien, maar ga die zeker wel zien! Ben echt wel benieuwd.
(vooral Alexis Bledel als hoertje :p) Maar is hier niet al ergens een topic over? |
Hehe, ik las eerst Sim City. :p
|
Die wil ik zien, ik ben wel eens benieuwd naar Alexis in een andere rol dan die van Rory Gilmore.
|
Citaat:
|
Paar grote namen :cool:
Mooi sfeertje in die trailer (y) Wordt geloof ik weer zo'n film die mensen óf heel goed vinden, óf niks aan.. Ga 'm zeker zien :) <3 de soundtrack |
Heb hem al gezien, echt super vet! Vooral kleur enzo. Alles zwart wit en dan bepaalde dingen gekleurd (zoals de ogen van Alexis). Alexis is echt HOT in deze film. Maarja, dat is ze altijd wel. Verder ook leuke rol voor Elijah Wood. Wel nogal gewelddadig/bloederig allemaal dus als je daar niet van houdt zou ik er niet heen gaan, maar anders is het echt een aanrader!
|
Oh damn, die lijkt me echt helemaal stoer :D
Die trailer is echt heel mooi gedaan, echt een must see :) |
Ben er ook wel benieuwd naar, ja.
|
Lijkt me inderdaad een hele leuke/spannende film!
Was dat niet gebaseerd op een stripverhaal ofzo? edit: Wie speelt het zwarte mannetje met de witte (zonne) bril? Kon ik natuurlijk niet zien:) |
Ja, op de Sin City serie van Frank Miller
|
Ik heb hem ook gezien en ik vond hem echt vet!! Alexis was idd erg hot, leuk om haar eens in een andere rol te zien. :cool:
Gewoon een vette film. (y) |
Citaat:
|
Nog bijna twee weken. :(
Kijk hier een stuk meer naar uit dan, bijvoorbeeld, Revenge of the Sith. |
Citaat:
|
Inhoudelijk was het iets leger dan ik gehoopt had, maar visueel was alles overdonderend.
Citaat:
|
Hij speelt vanaf donderdag geloof ik al in pathe de kuip, weet niet of dat ook bij andere vestigingen is.
|
Ik vind die posters eruit zien alsof het een verfilming van Max Payne 2 is :confused:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de style zwart wit kleuren, met rood en geel, maar vooral de shots zijn zeer cool. relaxte acteurs natuurlijk ook
|
Na de trailers ben ik er ook wel benieuwd naar. (y)
|
Het lijkt me een hele coole film, echt mooi gedaan (y). Ik ben benieuwd!
|
Supervet lijkt me dit.
alexis bledel en jessica alba :) :bloos: :) |
jessica alba (L)
|
Ik heb hem stiekem al gezien en hij is echt vet! Ontzettend bijzondere stijl. Echt het kijken waard!
|
Citaat:
|
Citaat:
Altijd maar dezelfde rol spelen is ook niet leuk, het is slim van hem om iets anders en dus evt. minder geliefd te spelen. |
ik ga 'm morgen, premiere maastricht, bekijken, ben zeeeeer benieuwd
|
Lijkt me heel cool.. Ik dacht dat Tarantino helemaal tegen films vol special effects enz. was?
|
Citaat:
|
Op de één of andere manier spreekt deze film me echt totaaaal niet aan...
|
Oh, die wil ik wel zien (y)
|
<-- zie sig. ;)
Ik ga er ook binnenkort heen. Lijkt me zeer vet ! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind alleen een grote cast best gevaarlijk.
Vaak zijn er dan zoveel verschillende verhaaltjes in één film dat ik niet meer weet waar ik op moet letten en begin ik het niet meer boeiend te vinden. Dat was ook bij Love Actually*! Niet dat ik het hier echt mee kan vergelijken... Maar toch! :D Edit: * Dat was sowieso nogal een bout film. |
Ik ben heel benieuwd. Ik ga hem zondag zien (y)
|
Lijkt me een zeer goede film (Y)
|
ik heb um op dvd ( :bloos: )
Ga um van de week kijken, lijkt me zeker goede film |
Citaat:
maar over de film. want ik heb goed nieuws: ik heb hem afgelopen vrijdag gezien, en ga komende zaterdag weer. wat een heerlijk lompe actiefilm, die echt geweldig geschoten is. veel leuke karakters; enige nadeel is dat je richting het einde de kraakstemmen een beetje beu bent. heb me verder zeer vermaakt.
Spoiler
|
Damn! dat dacht ik toen ik na 2uur kijken de film was afgelopen damn!! wat een ongelooflijk goeie film, deze film is zeker de moeite waard, goed verhaal je voelt met elke personage mee.
En sommige scenes laten echt een grote indruk achter! Weinig films gezien met zulke klasse, (Enternal Sunshine of the Spotless mind, Reqeium for A Dream, Seven, Fight Club, Star Wars EP;3.) 9+ out 10. (heb deze film trouwens gister gezien @ SneakPreview in Emmen (euro).) |
Hmz ik wil um ook wel zien, iedereen is zo enthousiast :)
|
Gister in de bios gezien. Erg vet. De hele sfeer!
Als je voor dit genre open staat wordt je er helemaal in meegezogen. De actie is hard, het taalgebruik is hard, alles over de top met een erg sterke band richting de strip(y) Wel vind ik het verhaal niet je-van-het, maar wel erg fraai weergegeven. |
ik wist eigenlijk niks van de film of de strip, maar ik heb hem gister dus in de sneak previeuw gezien. echt na 10 minuten: hmmm, die mensen springen wel erg hoog, gaaf :P
super gewelddadig, en nog veel smeriger, dusdanig dat je er al dan niet van de zenuwen alleen maar om kunt lachen. (er zat best wel humor in)
Spoiler
|
Ik heb de film gister gezien in de sneak preview....
Heel apart en daarom is hij juist zo goed! Ik heb nog wel een paar vragen over de film... Zo snap ik het hele personage van Josh Harnett niet... |
Moet hem binnekort maar eens kijken. Lijkt me wel gave film. En Alexis Bledel is ook leuk om naar te kijken. :o
http://people.freenet.de/bhfok5/Alexis_Bledel/10.jpg http://img269.echo.cx/my.php?image=0115jy.jpg <3 |
Citaat:
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |