![]() |
enquête over je (bij)baan
Voor school moeten wij een enquête houden over bijbaantjes, en nu vroegen we ons af of jullie dit misschien even in wilden vullen als je werk hebt. Alvast bedankt!
Leeftijd: Geslacht: Wat voor werk doe je? Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten C: Voor de ervaring D: Anders, namelijk... Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? A: minder dan drie euro B: 3-6 euro C: 6-9 euro D: meer dan 9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? A: minder dan 5 uur B: 5-10 uur C: 10-15 uur D: meer dan 15 uur Heb je plezier in je werk? Hoelang doe je het werk al? Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? |
Leeftijd: 19
Geslacht: vrouw Wat voor werk doe je? Ik sta achter de kassa in een kampeerwinkel. Waarom doe je dit werk? D: Anders, namelijk... een combinatie van dat alles. Om mijn tijd nuttig te vullen, om werkervaring op te doen, om geld te verdienen, om met mensen in contact te zijn en bovenal voor de gezelligheid. Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? Ja Hoelang doe je het werk al? 5 weken Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? nee |
Leeftijd:17
Geslacht:vrouw Wat voor werk doe je? kassamedewerkster bij de C1000 Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? C: 10-15 uur Heb je plezier in je werk? meestal wel Hoelang doe je het werk al? iets langer dan een jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? nee |
Leeftijd: 20
Geslacht: vrouw Wat voor werk doe je? oppassen en in de thuiszorg als verzorgende Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten C: Voor de ervaring D: Anders, namelijk... oppassen vind ik gewoon heel leuk Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? A: minder dan drie euro B: 3-6 euro met oppassen C: 6-9 euro D: meer dan 9 euro in de thuiszorg Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? A: minder dan 5 uur B: 5-10 uur ligt aan de uren die vrij zijn C: 10-15 uur D: meer dan 15 uur Heb je plezier in je werk? ja heel erg, oppassen is leuk (kids zijn 10,8 en 14 maanden) en in de thuiszorg kom je allemaal gezellige mensen tegen Hoelang doe je het werk al? oppassen nu bijna 6 jaar bij het zelfde gezin en in de thuiszrog voor het 3de jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? oppassen niet echt, mensen omgang hooguit en thuiszorg wel...ben verpleegkundige en zonder opleiding in de zorg mag je daar niet eens werken |
Citaat:
|
Leeftijd: 17
Geslacht: Vrouw Wat voor werk doe je? Ik werk bij een kalanchoe kwekerij en ik doe eigenlijk vanalles daar. Waarom doe je dit werk? A en C Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? Normaal werk ik zo'n 9 uur per week op zaterdag, maar ik ga waarschijnlijk meer werken, ook een avond in de week dus dan C: 10 -15 uur Heb je plezier in je werk? Als het gezellig is wel, maar dat is het bijna niet, het vergt veel energie en je werkt vaak alleen Hoelang doe je het werk al? Zo'n 10 maanden Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee, totaal niets |
Geslacht: V Wat voor werk doe je? Invalhulp bij een kiosk/boekhandel. Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld C: Voor de ervaring Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? C: 10-15 uur D: meer dan 15 uur (Dat verschilt wat per week) Heb je plezier in je werk? Ja. Hoelang doe je het werk al? Een maand of vier. Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee. |
Citaat:
|
Geslacht: v Wat voor werk doe je? Ik werk in een kroeg. Achter de bar en bij mooi weer ook wel eens op het terras. Waarom doe je dit werk? A + B + C Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? C: 6-9 euro (6 euro precies, maar daar komt nog fooi bij) Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur C: 10-15 uur Dat wisselt, soms werk ik een hele week niet, maar deze week heb ik weer 20 uur gewerkt. Gemiddeld zo'n 10 uur per week schat ik. Heb je plezier in je werk? Ja, ik vind het ontzettend leuk. Hoelang doe je het werk al? Ik werk hier nu 15 maanden ofzo. Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee |
Leeftijd: 18
Geslacht: vrouw Wat voor werk doe je? Callcenter medewerker Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld C: Voor de ervaring D: anders, namelijk: daginvulling Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? D: meer dan 9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? C: 10-15 uur D: meer dan 15 uur (heb een 12-uren contract, maar daar ga ik vaker overheen) Heb je plezier in je werk? ja hoor Hoelang doe je het werk al? 1 maand ongeveer Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? nee |
Geslacht: man Wat voor werk doe je? Ik werkt op een multimedia afdeling van een groot warenhuis. Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? C: 6-9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? C: 10-15 uur Heb je plezier in je werk? Niet meer, dus ik ben naastig op zoek naar ander werk. Hoelang doe je het werk al? In juni 5 jaar :eek: Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? None what so ever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geslacht: Man Wat voor werk doe je? Vakkenvuller bij de AH Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld D: Anders, namelijk om werkervaring op te doen. Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur (in een normale schoolweek) In vakanties kan dit oplopen tot zo'n 30 a 40 uur. Heb je plezier in je werk? Niet altijd, maar heb wel altijd veel lol met collega's (die ook niet altijd evenveel zin hebben in werken). Hoelang doe je het werk al? 4 jaar (sinds augustus 2001) Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee, helemaal niet eigenlijk. Ik ga volgend jaar Technische Geneeskunde in Enschede. Als ik word uitgeloot ga ik Biomedische Technologie doen (ook in Enschede). Veel succes verder met deze enquête. |
Leeftijd: 16
Geslacht: vrouw Wat voor werk doe je? Kassa bij de Gamma Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? Ja Hoelang doe je het werk al? 2 dagen :p Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee, absoluut niet |
Citaat:
|
Leeftijd:16
Geslacht:jongejte Wat voor werk doe je? schoonmaker/slager bij de c1000 slagerij Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? A: minder dan 5 uur Heb je plezier in je werk? ja, het is altijd wel gezellig Hoelang doe je het werk al? nu bruim 1,5 jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? absoluut niet |
Leeftijd:18
Geslacht:V Wat voor werk doe je? Kassawerk C1000 Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? D: meer dan 15 uur Heb je plezier in je werk? Ja Hoelang doe je het werk al? 4 jaar. Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Liever niet nee. |
Leeftijd: 21
Geslacht: vrouw Wat voor werk doe je? bediening etc bij een servicebioscoop Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten beide, ik heb geld hard nodig maar ik werk liever daar 10 uur dan ergens waar het minder leuk is 5 uur. Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? C: 6-9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? C: 10-15 uur Heb je plezier in je werk? ja Hoelang doe je het werk al? 5.5 jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? nee |
Geslacht: vrouw Wat voor werk doe je? Horeca Uitzendkracht Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? C: 6-9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? Dat maak ik zelf uit. Soms 0 uur soms bijna 30 uur Heb je plezier in je werk? Soms is het wel erg vervelend maar niet dat ik er van baal ofzo. Het hoort erbij. Het kan ook supergaaf zijn. Hoelang doe je het werk al? 1,5 jaar bij dit bedrijf en in totaal 2,5 in de horeca Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee |
Geslacht: Man Wat voor werk doe je? Albert Heijn als vulploegleider (zelf vul ik ook hoor ;)) Waarom doe je dit werk? D: Combinatie van die drie Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro C: 6-9 euro Ik krijg ook nog toeslaguren ,vakantieuren adv-uren winstuitkering en vakantiegeld tel ik dat er bij op kom ik stukken hoger uit dan wat ik normaal verdien 5,24 Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? D: meer dan 15 uur (namelijk tussen de 20-24 uur) Heb je plezier in je werk? Jah, anders was ik er wel weg gegaan Hoelang doe je het werk al? bijna 5 jaar (juli 2000) Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee, niet bepaald |
Geslacht:vrouw Wat voor werk doe je? oppassen Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? A: minder dan drie euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? A: minder dan 5 uur Heb je plezier in je werk? ja Hoelang doe je het werk al? 3 jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee |
Geslacht: Vrouw Wat voor werk doe je? Oproepkracht bij naschoolse opvang Waarom doe je dit werk? D: Anders, namelijk A, B én C Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? D: meer dan 9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? E: Anders; het is op oproepbasis, dus het verschilt van 0 tot 14 uur per week, in de vakanties kan het wel 30 uur per week worden. Heb je plezier in je werk? Ja, buiten spelen en ondertussen geld verdienen is natuurlijk wel heel luxe ;) Hoelang doe je het werk al? 1,5 jaar (sinds februari 2004) Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Ja, ik studeer Pedagogische Wetenschappen, zonder die studie had ik er niet eens mogen werken. |
geslacht: vrouw
leeftijd: 18 Wat voor werk doe je? Ik werk bij vleeswaren van de HEMA Waarom doe je dit werk? Voor het geld, maar ik vind het ook wel erg gezellig. Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 (4 euro) Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? C: 10-15 uur Heb je plezier in je werk? Ja meestal wel. Soms op het eind van de dag niet meer. Of als het heel druk is geweest. Hoelang doe je het werk al? 3,5 jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee helemaal niets. |
Geslacht: V Wat voor werk doe je? Ik ben Albert Heijn servicebaliemedewerker Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten C: Voor de ervaring D: Anders, namelijk... Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? A: minder dan drie euro B: 3-6 euro C: 6-9 euro D: meer dan 9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? A: minder dan 5 uur B: 5-10 uur C: 10-15 uur D: meer dan 15 uur Heb je plezier in je werk? Hangt van mn humeur af :P maar over het algemeen vind ik t wel leuk :) Hoelang doe je het werk al? Ruim anderhalf jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nou nee :P |
Geslacht: Vrouw Wat voor werk doe je? In de keuken van een restaurant (afwassen, dingen snijden, sla/cocktails klaarmaken usw, usw) Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten C: Voor de ervaring D: Anders, namelijk... Anders zit ik elk weekend thuis, word k lui/dik van.... En daar krijg k slechte zin van! Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? A: minder dan drie euro B: 3-6 euro C: 6-9 euro D: meer dan 9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? A: minder dan 5 uur B: 5-10 uur C: 10-15 uur D: meer dan 15 uur Heb je plezier in je werk? Jwel, maar als k de hele dag (van 2 tot half 12) aan de afwas moet staan, wil t nog al s gaan vervelen.... 80% van de tijd vin k t leuk :) Hoelang doe je het werk al? Sinds januari dit jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Neej, helemaal nix |
Geslacht: Vrouw Wat voor werk doe je? Caissiere bij de c1000 Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? C: 10-15 uur Heb je plezier in je werk? Jawel.. Voor werk is het wel ok. Hoelang doe je het werk al? 4 maanden Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? nee |
Leeftijd: 20 jaar
Geslacht: v Wat voor werk doe je? service medewerker keuken (ofwel eten opscheppen en afwassen) bij een psychatrische inrichting. (zorgsector) Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? D: meer dan 9 euro (excl onregelmatigheidstoeslag) Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? redelijk, het is gezellig. Hoelang doe je het werk al? 4 jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee |
Geslacht: V Wat voor werk doe je? Kamermeisje in een hotel Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? Het is meestal wel gezellig en daardoor leuk Hoelang doe je het werk al? Een maand Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee helemaal niet |
Geslacht: V Wat voor werk doe je? declaraties van een grote zorgverzekeraar verwerken Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? C: 6-9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? D: meer dan 15 uur (nl: 40 u) Heb je plezier in je werk? niet bijzonder veel, maar het is 'wel ok' Hoelang doe je het werk al? 8 maanden Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? neuh |
Geslacht: Vrouw Wat voor werk doe je? Versafdeling van de AH Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? jawel Hoelang doe je het werk al? 10 maanden Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Gelukkig niet.. |
Geslacht:vrouw Wat voor werk doe je? Kassa bij de plusmarkt. Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? Ja, meestal wel. Ik heb leuke collega's en er hangt een goede sfeer. Hoelang doe je het werk al? Ik werk nu 2 jaar bij de plusmarkt, daarvoor heb ik een maand of 10/11 bij de albert heijn aan de kassa gewerkt. Dus ik doe in totaal bijna 3 jaar kassa. Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee, helemaal niks. |
Leeftijd:20
Geslacht:V Wat voor werk doe je? Enquêteur :P Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld C: Voor de ervaring Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? C: 6-9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? Soms wel, meestal niet. Hoelang doe je het werk al? sinds februari 2004 Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Enkel met het statistiek gedeelte en correct onderzoek doen. Maar dat is niet iets wat ik direct toe kan passen als beldoos. |
Geslacht: V Wat voor werk doe je? Bijbaan: Supermarkt Zomerbaan: Laboratorium Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten C: Voor de ervaring D: Anders, namelijk.. om mijn ouders te helpen (de buurtsuper waar ik werk is van hen) Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro - bijbaan D: meer dan 9 euro - zomerbaan Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur - bijbaan D: meer dan 15 uur - zomerbaan Heb je plezier in je werk? Jazeker, mn bijbaan is leuk vanwege het contact met mn ouders en de vele mensen die je er tegenkomt, en doordat ik niet alleen achter de kassa zit of vakkenvul, maar alles doe wat je maar kunt bedenken. Mn zomerbaan is leuk omdat ik daar in aanraking kom met collega's, leuk werk doe en goed verdien. Hoelang doe je het werk al? Bijbaan: Mn ouders hebben deze winkel nu 3 jaar, daarvoor werkte ik ook bij hun vorige onderneming. Zomerbaan: Onderhand al weer 5 jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee, geen van beide |
Citaat:
|
Geslacht:M Wat voor werk doe je? Hulpdrukker bij rotatie-drukkerij Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? Ja, het is prettig werken, en het verdient goed... Hoelang doe je het werk al? ongeveer 3 kwart jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? nee |
Geslacht: Man Wat voor werk doe je? -Operateur en barmedewerker in de bioscoop Waarom doe je dit werk? -D: Anders, namelijk voor mijn plezier, ook voor geld natuurlijk want anders kan ik niet in mijn onderhoud voorzien. :) Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? -C: 6-9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? -D: meer dan 15 uur Heb je plezier in je werk? -Ja, anders zocht ik wel iets wat beter betaalde. Ik zou me ook niet echt iets kunnen voorstellen wat ik leuker zou vinden als bijbaantje dan dit. Hoelang doe je het werk al? - 4 1/4 jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? -Niet direct |
Geslacht: v.. Wat voor werk doe je? oppassen en werken met een meisje met down syndroom Waarom doe je dit werk? C: Voor de ervaring Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? zeker wel :) Hoelang doe je het werk al? oppassen al jaren en werken met dat meisje pas een maand :) Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Ja, ik wil richting speciaal onderwijs.. en hier bouw je ervaring mee op.. |
Leeftijd:21
Geslacht:M. Wat voor werk doe je? Ik heb drie bijbaantjes. Ik werk in de vakanties bij een automarialenhandel als bezorger, orderpicker en doe allerlei dingen in het magazijn. Verder werk ik bij hetzelfde bedrijf 's zaterdags als autowasser van de bedrijfsauto's en auto's van werknemers. Tenslotte werk ik soms voor m'n oude stagebedrijf als storingsmonteur of haal ik spullen op bij klanten. Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten C: Voor de ervaring D: Anders, namelijk.. voor alle bovenstaande opties. Ik hou ervan om met mensen om te gaan, ik leer zo ook om in een team van collega's te werken in een bedrijf, en natuurlijk is geld verdienen ook niet verkeerd. Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? A: minder dan drie euro B: 3-6 euro C: 6-9 euro Bij alle baantjes is dit ongeveer zoveel. D: meer dan 9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? A: minder dan 5 uur. Bij het autowassen ligt het eraan hoeveel auto's er gewassen moeten worden, maar meestal ben ik 4 a 5 uur bezig. B: 5-10 uur C: 10-15 uur D: meer dan 15 uur Heb je plezier in je werk? Ja. Hoelang doe je het werk al? Autowassen ongeveer 6 jaar, storingsmonteur iets van 3 jaar, en bij de automaterialenhandel werk ik als bezorger, orderpicker enz sinds vorig jaar zomer. Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee. |
Leeftijd: 15
Geslacht: v Wat voor werk doe je? ijs verkopen en serveren op het strand Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? A: minder dan drie euro :( Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? jah tot nu toe wel Hoelang doe je het werk al? 3 weken nog maar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? nee helemaal niet |
Geslacht:v Wat voor werk doe je? cassiere bij de ah. Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten C: Voor de ervaring D: Anders, namelijk... Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? A: minder dan drie euro B: 3-6 euro C: 6-9 euro D: meer dan 9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? A: minder dan 5 uur B: 5-10 uur C: 10-15 uur D: meer dan 15 uur Heb je plezier in je werk? Ja redelijk, het is beter dan vakkenvullen. Hoelang doe je het werk al? 3juni werk ik er 1 jaar. Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? gelukkig niet nee.. |
Leeftijd: 17 Geslacht: Jongen Wat voor werk doe je? Super de Boer, afdeling vers, kassa, vakkenvullen, bijna alles Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten C: Voor de ervaring Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? C: 10-15 uur Heb je plezier in je werk? Ja, ik heb nog nooit problemen gehad om er naar toe te gaan. Nou ja, plezier is misschien een groot woord, aangezien het ondertussen wel redelijk saai begint te worden en ik graag iets anders zou doen Hoelang doe je het werk al? 2 jaar en 2-3 maanden Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Ik hoop het niet, ik was niet van plan de rest van mijn leven in een supermarkt te spenderen. |
Geslacht: V Wat voor werk doe je? In de bediening Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? C: 10-15 uur Soms: D: meer dan 15 uur Heb je plezier in je werk? Ja Hoelang doe je het werk al? Een jaar en een maand Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nee |
Geslacht: vrouw Wat voor werk doe je? afwassen in een restaurant Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? C: 6-9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? nee Hoelang doe je het werk al? 2 jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? nee |
Geslacht:V Wat voor werk doe je? Kleutergymles geven, en turnles aan meisjes van 6 t/m 9 Daarnaast pas ik op. Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld C: Voor de ervaring Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? A: minder dan drie euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? soms A: minder dan 5 uur soms B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? Ja, heel erg Hoelang doe je het werk al? Kleutergym: 4,5 jaar Turnles: 1,5 jaar Oppassen: 2 jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Ehm wil Nederlandse Gebarentaal gaan studeren, maar daarna wel iets met kinderen gaan doen ja. Alstu. |
Geslacht: V Wat voor werk doe je? Activiteitenbegeleider op een dagcentrum voor verstandelijk gehandicapten Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld B: Voor de sociale contacten C: Voor de ervaring Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? A: minder dan drie euro B: 3-6 euro C: 6-9 euro D: meer dan 9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? A: minder dan 5 uur B: 5-10 uur C: 10-15 uur D: meer dan 15 uur Heb je plezier in je werk? Ja Hoelang doe je het werk al? 1 jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Ja |
Geslacht: vrouw Wat voor werk doe je? Serveerster in een café van een Golden Tulip Hotel Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? C: 6-9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? Ja hoor, ik kan het minder treffen. Al moet ik toegeven dat als het heel druk is ik wel gewoon weg wil lopen en lekker naar huis wil gaan :P Hoelang doe je het werk al? Ik werk hier nu ongeveer een jaar. Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? Nope, doe de pabo... |
Waarom doe je dit werk?
A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? A: minder dan drie euro B: 3-6 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? A: minder dan 5 uur B: 5-10 uur Heb je plezier in je werk? nee kut mac donalds Hoelang doe je het werk al? jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? nee maar wordt verder nergens aangenomen vanwege m'n kleding. |
Citaat:
|
Geslacht: v Wat voor werk doe je? ik werk bij een bruna Waarom doe je dit werk? A: Voor het geld Wat verdien je ongeveer per uur met dit werk? C: 6-9 euro Hoeveel tijd per week ben je kwijt aan je werk? C: 10-15 uur Heb je plezier in je werk? meestal is het heel gezellig, soms is er een dag met teveel zeikklanten en vervelende collega's (n) Hoelang doe je het werk al? bijna 2 jaar Heeft je werk te maken met je (eventueel toekomstige) studie? nee. hoewel, zonder werk zou ik geen geld hebben om te kunnen studeren ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |